Przetargi.pl
Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - etap II

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej usprawnienia komunikacyjnego centrum miasta Bierunia wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach: etap I - wykonanie koncepcji układu drogowego, etap II - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę bądź decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Celem opracowywanej dokumentacji jest poprawa funkcjonalności i parametrów technicznych drogi oraz poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Charakterystyka terenu. Teren jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Przedmiotowe ulice przebiegają na obszarze ścisłej zabudowy śródmiejskiej. Obszar objęty projektowaniem; podlega wpływom eksploatacji górniczej, znajduje się on w strefie A i B ochrony konserwatorskiej, wchodzi w zakres planowanego utworzenia zespołu parków kulturowych pod nazwami Park Kulturowy dla Obszaru Staromiejskiego i Park Kulturowy dla Obszaru Grobli. Zakres prac. Zakres projektu będzie obejmował: przebudowę ulic: Ks. Trochy, Ks. Kudery, Wylotowej i Ks. Macierzyńskiego o łącznej długości około 1 700,00 m z dowiązaniem do istniejącego zagospodarowania terenu; przebudowy skrzyżowań ulic, m.in.: Wylotowa-Gajowa, Wylotowa- Ks.Trochy i Adama, Ks.Trochy-Ks.Kudery, Ks.Kudery-Ks.Macierzyńskiego, Ks.Trochy-Ks.Macierzyńskiego, Hejnałowa-Ks.Trochy, Ks.Kudery-Krakowska, Krakowska-Chemików; przebudowę oświetlenia ulicznego; przebudowę sieci energetycznej i teletechnicznej (skablowanie sieci); zaprojektowanie odwodnienia terenu (kanalizacji deszczowej): rejon wschodni - od ul. Krakowskiej do grobli oraz od ul. Wylotowej do ul. Chemików z uwzględnieniem nowej trasy odprowadzenia wód do Potoku Stawowego; budowę ścieżki rowerowej wraz jej oświetleniem, na odcinku od ul. Ks.Trochy do ul. Turyńskiej oraz po starym śladzie ul. Wylotowej (połączyć z istniejącym szlakiem rowerowym przy ul. Lędzińskiej; budowę chodnika wzdłuż ul. Wylotowej; budowę miejsc parkingowych; zaprojektowanie łącza teleinformatycznego w postaci rury DN 40 z ośmioma mikrorurkami wraz z przyłączami do posesji; zaprojektowanie kanału technologicznego (stosownie do potrzeb), w przypadku zgłoszenia zainteresowania udostępnieniem kanału technologicznego w pasie drogowym drogi publicznej; przebudowę monitoringu miejskiego. Parametry techniczne drogi: - klasa drogi: L i D - kategoria ruchu: KR3 - ścieżka rowerowa dwukierunkowa Ponadto w dokumentacji należy uwzględnić: poprawę bezpieczeństwa przy Szkole Podstawowej nr 1 (ul. Krakowska) poprzez zmianę oznakowania drogowego; założenia wykonanej dokumentacji dot. skablowania sieci nN, będącej w posiadaniu TAURON; założenia wykonanej dokumentacji dot. OSP przy ul Wylotowej w Bieruniu (zjazd, oznakowanie). Wykonawca w pierwszej kolejności wykona i przedstawi zamawiającemu do zaopiniowania koncepcję układu drogowego. Koncepcja musi być opracowana na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji (mapy do celów projektowych muszą być zweryfikowane przez wykonanie domiarów w terenie). W tym celu należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego 2 egz. koncepcji w wersji papierowej w skali 1:500. Pozytywnie zaopiniowana koncepcja przez zamawiającego będzie stanowić podstawę do dalszego projektowania. Uwaga! Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa ma zostać sporządzona w sposób umożliwiający realizację robót budowlanych w kilku niezależnych etapach. Dopuszcza się możliwość uzyskania odrębnych decyzji o pozwoleniu na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na wyodrębnione etapy. W ramach dokumentacji należy wykonać projekty budowlane i projekty wykonawcze układu drogowego dla wszystkich branż. Projekty muszą stanowić kompletną dokumentację pozwalającą na realizację inwestycji. Wszystkie etapy projektowania należy konsultować z Zamawiającym. Zakres zadania obejmuje w szczególności: Wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu objętego zadaniem. Wykonanie inwentaryzacji zieleni. Wykonanie badań i dokumentacji geotechnicznej/geologiczno-inżynierskiej (wg potrzeb) w zakresie koniecznym do opracowania całości dokumentacji projektowej - odwierty co 50 m (na głębokość min. 3 m pod konstrukcję drogi). Uzyskanie map do celów projektowych. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnych podkładach mapowych z nakładką ewidencji. Wykonawca musi uzyskać mapy sytuacyjno-wysokościowe zgodne ze stanem faktycznym w terenie, w tym celu należy m.in.: - przeprowadzić wywiad terenowy, - wykonać pomiary terenowe mające na celu aktualizację istniejącej mapy zasadniczej, - odszukać punkty graniczne, uzgodnić mapy w instytucjach branżowych. Uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów (aktualny stan ewidencji gruntów i budynków) - wg potrzeb. Pozyskanie informacji na temat właścicieli terenów zajętych pod projektowaną drogę. Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej - wg potrzeb.: opracowanie projektów podziału działek pod projektowaną drogę, zestawienie działek (z wypisami i wyrysami z ewidencji gruntów) wraz z zestawieniem powierzchni działek zajętych pod inwestycję i podaniem szacunkowych kosztów nabycia nieruchomości; wytyczenie linii rozgraniczających drogę i okazanie granic w terenie (wyznaczenie i utrwalenie nowych punktów granicznych znakami granicznymi w związku z dokonanym podziałem nieruchomości); Opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem decyzji wodno-prawnych. Wykonanie inwentaryzacji zieleni (wg potrzeb) wraz z uzyskaniem decyzji na wycinkę. Wykonanie projektów budowlanych i projektów wykonawczych, które powinny zawierać w szczególności: - szczegółowy opis techniczny, - niezbędne analizy i obliczenia, - dokładny opis stosowanych materiałów i urządzeń, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - inwentaryzację istniejącej zieleni przeznaczonej do wycinki, - część rysunkową. W szczególności należy opracować projekty w następujących branżach: - projekt zagospodarowania terenu, projekt drogowy; - projekt oświetlenia ulicznego; Projektowane oświetlenie należy zaprojektować na słupach aluminiowych pełnych (np. typu SAL) i oprawach oświetleniowych typu LED (np. TECE01 lub inne równoważne) z wysięgnikiem lub podobnego typoszeregu. Dobierając oprawy oświetleniowe LED należy założyć możliwość minimum 3-stopniowej regulacji natężenia oświetlenia. Jesteśmy otwarci na inne (lepsze) rozwiązania oszczędne, estetyczne i wandaloodporne. Zasilanie i sterowanie oświetlenia zaprojektować w oparciu o warunki, które należy uzyskać w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Bieruniu w oparciu o wizję lokalną w terenie. Dokumentacja projektowa powinna być oparta o materiały i osprzęt umożliwiający monitorowanie, sterowanie, kontrolę i zarządzanie zaprojektowanym oświetleniem. System telemanagmentu służący do monitorowania, kontroli i zarządzania oświetleniem powinien być oparty o technologie sieciowe umożliwiające przesyłanie danych po sieci Ethernet lub sieci komórkowej 2G/3G/LTE. System sterowania oświetleniem powinien zapewnić realizację poniższych funkcji: zdalny nadzór (monitorowanie, sterowanie, konfiguracja) przez sieć internetową z poziomu przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Dostęp do interfejsu użytkownika jest możliwy z dowolnego urządzenia wyposażonego w dostęp do internetu i przeglądarkę internetową, graficzny interfejs w postaci strony internetowej wraz z mapą, na której za pomocą ikon reprezentowane są wszystkie punkty należące do systemu, redukcję mocy pojedynczych opraw oświetleniowych, grup opraw lub wszystkich opraw, załączanie i wyłączanie pojedynczej oprawy, możliwość podłączenia do dowolnej oprawy czujnika (np. ruchu), który będzie sterował pracą pojedynczej oprawy lub grupy opraw (niezależnie od ich fizycznego połączenia), automatyczną redukcję mocy zgodnie z zaprogramowanymi krzywymi redukcji, zaprogramowanie oddzielnych krzywych redukcji dla dni roboczych (poniedziałek-piątek) oraz weekendów (sobota-niedziela), zaprogramowanie dni szczególnych np. dni świątecznych, podczas których oświetlenie powinno mieć odmienną charakterystykę, zmianę poziomu redukcji mocy poprzez zdalne przeprogramowanie w dowolnym momencie, pomiar prądu, napięcia, mocy, współczynnika mocy, czasu pracy źródła światła dla pojedynczego punktu świetlnego, dostęp do danych historycznych, uwzględnienie zaprojektowanego współczynnika utrzymania - utrzymanie stałego strumienia świetlnego w czasie, możliwość zaprogramowania wirtualnej mocy oprawy (w zakresie charakterystyki pracy źródła), sygnalizowanie uszkodzonego źródła światła lub statecznika, zaniku napięcia zasilającego, błędów komunikacji, przekroczonego poziomu mocy lub temperatury, generowanie raportów zużycia energii oraz raportów błędów. Zastosowany system ma prowadzić do oszczędzania energii elektrycznej, zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych, zwiększenia niezawodności oświetlenia i obniżenia kosztów jego utrzymania. - projekt kanalizacji deszczowej; - projekt przebudowy sieci: energetycznej i teletechnicznej (skablowanie sieci); - projekty przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu (np. wodociąg, gazociąg); - projekt kanału teleinformatycznego; - projekt kanału technologicznego (wg potrzeb); - projekty przebudowy kolidujących obiektów budowlanych (np. ogrodzenia, przepusty); - uzgodniony i zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu; - uzgodniony i zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; - projekt dotyczący przebudowy lub czyszczenia istniejącego rowu - wg potrzeb; - inne projekty branżowe niezbędne do uzyskania: decyzji o pozwoleniu na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej bądź zgłoszenia robót budowlanych (stosownie do potrzeb). 10) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 11) Wykonanie przedmiarów robót (odrębnie dla każdej branży). 12) Wykonanie kosztorysów inwestorskich (odrębnie dla każdej branży) i zbiorczego zestawienia kosztów. 13) Wszelkie konieczne do realizacji zamówienia oraz rzeczowego wykonania inwestycji (budowy) wywiady środowiskowe, uzgodnienia, opinie, zgody, zatwierdzenia, decyzje, pozwolenia, w tym m.in.: postanowienia, informacje, sprawdzenia, zgłoszenia, decyzje środowiskowe, pozwolenia wodno-prawne, uzgodnienie m.in. OUG, GDDKiA, PZD, konserwatora zabytków, decyzja o wycince drzew, itp. 14) W razie konieczności sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko. 15) Wykonanie i skompletowanie wszelkich niezbędnych załączników do wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do: świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu; zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego; uzgadniania harmonogramu prac z Zamawiającym; uzgadniania koncepcji zamierzenia projektowego z Zamawiającym; współdziałania w sprawach objętych umową. W tym celu Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco informować Zamawiającego o przebiegu prac objętych umową w formie raportu przesłanego dwa razy w miesiącu drogą e-mail, w szczególności dotyczących stanu zaawansowania robót i zastosowanych rozwiązań projektowych, a także wskazywania wszelkich możliwych zagrożeń realizacji umowy. Zamawiający zobowiązuje się udzielać Wykonawcy niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z wykonaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa na każde żądanie Zamawiającego w spotkaniach roboczych; udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane (bez dodatkowego wynagrodzenia) w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie takiego postępowania. 4. Przepisy Dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z: Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164), a w szczególności art.29 ust.3 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1129.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowychoraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późniejszymi zmianami)oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami), Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, Ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.647 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., nr 63, poz. 735 z późniejszymi zmianami), Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.687 z późniejszymi zmianami), Ustawą z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 260 z późniejszymi zmianami), Ustawą Prawo wodne z 18.07.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz.145), Ustawą o ochronie przyrody z 16.04.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.627 z późniejszymi zmianami), Ustawą Prawo ochrony środowiska z 27.04.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1232 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2010 r., nr 213, poz. 1397 z późniejszymi zmianami), Ustawą z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 613 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji. (Dz.U. z 2011 r., nr 288, poz.1696), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r., nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2014 r., poz. 596), Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r.w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 r., nr 25, poz. 133), Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999 r., nr 45, poz. 453), Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz.1235 z późniejszymi zmianami), oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa (w tym: ochrony ppoż., bhp, san-epid, ochrony środowiska), przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, katalogami, wytycznymi, instrukcjami. 5. Uwagi końcowe Opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji i dokumentów), uzyskane uzgodnienia, opinie, inne dokumenty. Dokumentacja musi być zaopatrzona w oświadczenie o kompletności. Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymogi konieczne do uzyskania: decyzji o pozwoleniu na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Wycena powinna uwzględnić uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych dla realizacji w/w projektu. Wykonawca na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej musi uzyskać: decyzję o pozwoleniu na budowę bądź decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski powinny obejmować wszystkie konieczne roboty związane z realizacją zadania. Projekty budowlane należy przedłożyć Zamawiającemu: w wersji papierowej w 7 egzemplarzach (2 egz. pozostaną w Starostwie Powiatowym w Bieruniu), w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. dwg, doc). Projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać (oddzielnie dla każdej części zamówienia): w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. dwg, doc). Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót należy wykonać (oddzielnie dla każdej części zamówienia): w wersji papierowej w 2 egzemplarzach, w wersji elektronicznej, w 2 egzemplarzach na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie - excel oraz ath), należy wykonać zbiorcze zestawienie kosztów. Koncepcję należy opracować: w wersji papierowej w 2 egzemplarzach, w wersji elektronicznej, w 1 egzemplarzu na płytce CD (w formacie PDF oraz w wersji umożliwiającej jego przetwarzanie, np. dwg, doc). Dokumentacja musi odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowej formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202.2004.2072 z późn. zm.). Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania technologiczne i materiały należy konsultować z Zamawiającym oraz uzyskać jego akceptację. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu - zgodnie z ustawą pzp - na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie. Dokumentacja w swojej treści powinna określać parametry techniczne zastosowanych materiałów, urządzeń i wyposażenia oraz technologię robót w taki sposób aby nie utrudniać uczciwej konkurencji. Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw, znaków wskazującychna producenta. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, będzie też należał udział w procedurze wyboru Wykonawcy robót budowlanych w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. 6.Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł . Szczegóły dot. form i zasad wnoszenia zawiera SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach