Przetargi.pl
USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-540 Łódź, ul. Radwańska 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6372736 , fax. 042 6372826
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska"
    ul. Radwańska 31 31
    90-540 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6372736, fax. 042 6372826
    REGON: 47203738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radwanska.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych w budynkach administrowanych przez A.N. Radwańska będących własnością Gminy Łódź, Skarbu Państwa, prywatnych i współwłasnych - wykaz budynków stanowi załącznik nr 1. 2.1 Zakres czynności Wywóz nieczystości z pojemników standardowych, do selektywnej zbiórki odpadów i bio - mokre, w dniach wskazanych przez Zamawiającego w wykazie adresowym nieruchomości. Wystawianie z nieruchomości wszystkich ww. pojemników z nieczystościami oraz po opróżnieniu, ustawienie ich w wyznaczonym miejscu Oczyszczanie miejsc zaśmieconych przy rozładunku nieczystości. Dostarczenie Zamawiającemu wszelkich zamawianych pojemników na nieczystości oznakowanych cechami firmy w sposób trwały oraz ustawienie ich w miejscach do tego przeznaczonych. Pojemność podana jest w wykazie adresów nieruchomości. Wymiana zużytych i uszkodzonych pojemników winna być realizowana nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego . Uzupełnienie brakujących z innych przyczyn pojemników (np. kradzież) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy bez uprzedniego powiadamiania przez Zamawiającego. Mycie pojemników 1 x w roku w okresie letnim w czasie trwania zamówienia. Kolejne mycia i dezynfekcja odbywać się będą na podstawie , odrębnie fakturowanych zleceń nie objętych przedmiotem zamówienia. Wywóz nieczystości gabarytowych (meble , sprzęty gospodarstwa domowego i RTV) zgromadzonych przy pojemnikach odbywać się będzie na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego przesłanego faxsem w terminie 2 dni od daty stwierdzenia. Wywóz ten będzie realizowany w ramach ceny ofertowej za wywóz nieczystości stałych. Wywóz pozostałych nieczystości nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. luzów (gruz, deski, płyty, stara solarka budowlana itp.) oraz dodatkowe wywozy z pojemników - nie objęte harmonogramem, odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego i przesłanych faxem. Wywóz luzów następować będzie w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, natomiast dodatkowe wywozy z pojemników w dniu następnym po dacie zgłoszenia. Zapłata za realizację ww. zleceń odbywać się na podstawie odrębnie wystawionych faktur. Realizacja dodatkowych zamówień fakturowana będzie w oparciu o stawki wywozu za m3 nieczystości, zaproponowane w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym integralną część złożonej oferty W przypadku braku realizacji planowego wywozu z pojemników do selektywnej zbiórki i bio-mokre, w związku z zapełnieniem ich odpadami komunalnymi - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego z podaniem adresu nieruchomości. W ślad za tym Zamawiający wystawi zlecenie na opróżnienie pojemników w ramach ceny wywozu odpadów komunalnych. Zlecony wywóz winien być zrealizowany nie później jak w dniu następnym po dacie zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty grzywien mandatów i innych kar pieniężnych nałożonych przez jednostki uprawnione do kontroli wynikające z uwag i zastrzeżeń jednostek kontrolujących prawidłowość wykonania prac objętych umową. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za szkody i roszczenia osób fizycznych lub prawnych jakie powstaną z tytułu niewłaściwego lub nienależytego wykonania prac przez służby i pracowników wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: radwanska.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach