Przetargi.pl
Usługi w zakresie sprzątania obiektów Oddziału TVP S.A w Gdańsku

Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-336 Gdańsk, ul. Czyżewskiego 42
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5228400 , fax. 58 5544575
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, Oddział w Gdańsku
    ul. Czyżewskiego 42 42
    80-336 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 5228400, fax. 58 5544575
    REGON: 01041897300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie sprzątania obiektów Oddziału TVP S.A w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektów Oddziału TVP S.A w Gdańsku. Przez sprzątanie Zamawiający rozumie doprowadzenie do czystości powierzchni, które uległy zabrudzeniu spowodowane przez zwyczajne, codzienne użytkowanie. 2. Obiekty Oddziału TVP S.A. w Gdańsku przeznaczone do sprzątania to: 1) Budynek przy ul. Czyżewskiego 42 A (wraz z wartownią) 2) Budynek przy ul. Czyżewskiego 42 B 3) Budynek przy ul. Czyżewskiego 38 3. Powierzchnie do sprzątania. 1) Całkowita powierzchnia do sprzątania: 7700 m2 w tym: a) Budynek przy ul. Czyżewskiego 42 A (wraz z wartownią) - 2400 m2 b) Budynek przy ul. Czyżewskiego 42 B - 4800 m2 c) Budynek przy ul. Czyżewskiego 38 - 500 m2 - dotyczy tylko sprzątania korytarzy (od poziomu -1 do +4), holu, klatek schodowych, wyjść ewakuacyjnych, toalet) Całkowita powierzchnia do sprzątania nie uwzględnia mycia okien. Szczegóły dotyczące mycia okien zawarto w ust. 5. 2) Podział powierzchni według częstotliwości sprzątania (nie uwzględnia mycia okien): a) Codziennie - 6200 m2 b) Dwa razy na tydzień - 1030 m2 c) Dwa razy w roku - 470 m2 3) Podział według typów pomieszczeń: a) Pomieszczenia biurowe i podobne pomieszczenia technologiczne - 3430 m2 b) Korytarze, hole i klatki schodowe - 2420 m2 c) Toalety - 36 szt. - 350 m2 d) Studia i inne duże powierzchnie - 1500 m2 (nie sprzątane codziennie, szczegóły w ust. 4 pkt. 4) 4) Podział według rodzaju powierzchni (dotyczy powierzchni do codziennego sprzątania): a) Wykładziny podłogowe - 1450 m2 b) Linoleum - 3200 m2 c) Inne powierzchnie zmywalne (płytki ceramiczne, PCV, posadzki betonowe) - 1550m2 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Pomieszczenia biurowe i podobne pomieszczenia technologiczne (np. pokoje montażu telewizyjnego): a) Odkurzenie wykładzin dywanowych - codziennie b) Odkurzanie i mycie posadzek zmywalnych (linoleum, PCV) - codziennie c) Odkurzanie mebli biurowych i parapetów - codziennie d) Ścieranie na mokro biurek - codziennie e) Ścieranie na mokro innych mebli biurowych (szaf, szafek, regałów) - raz na tydzień f) Odkurzanie tapicerki na krzesłach i fotelach - raz na tydzień g) Ścieranie na mokro parapetów i kaloryferów - raz na miesiąc h) Opróżnianie koszy na śmieci (wymiana worków) - codziennie 2) Korytarze, hole i klatki schodowe a) Odkurzanie i mycie posadzek zmywalnych - codziennie b) Odkurzanie wykładzin - codziennie c) Wycieranie poręczy, spoczników - codziennie d) Opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek (w palarni) - codziennie e) Przecieranie drzwi - codziennie f) Ścieranie na mokro stolików, foteli, lady recepcyjnej - codziennie g) Ścieranie na mokro drzwi wejściowych - codziennie h) Mycie przeszklenia drzwi wejściowych - raz na tydzień i) Odkurzanie windy osobowej - codziennie j) Odkurzanie windy towarowej - raz na tydzień k) Mycie kaloryferów - raz w miesiącu 3) Toalety szt. 36 a) Mycie i odkażanie umywalek, muszli, pisuarów, baterii - codziennie b) Mycie i odkażanie podłogi i ścian w łazienkach - codziennie c) Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków - codziennie d) Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników, papieru toaletowego - codziennie 4) Studia i inne duże powierzchnie (niesprzątane codziennie) a) Odkurzanie i mycie dużego studia (525 m2) - dwa razy na tydzień b) Odkurzanie i mycie małego studia (135 m2) - dwa razy na tydzień c) Zamiatanie i mycie ciągu komunikacyjnego /Łącznik/ (370 m2) - dwa razy na tydzień d) Odkurzanie i mycie rozdzielni napięcia (300 m2) - dwa razy w roku e) Okurzanie i mycie magazynu oświetlenia - (80 m2) - dwa razy w roku f) Odkurzanie i mycie pomieszczenia archiwum taśm - (90 m2) - dwa razy do roku 5) Pozostałe czynności niewymienione powyżej (dotyczy wszystkich typów pomieszczeń): a) Usuwanie plam na wykładzinach - na bieżąco w razie powstanie potrzeby b) Pranie wykładzin dywanowych - tylko w razie powstanie potrzeby c) Omiatanie pajęczyn - na bieżąco w razie powstanie potrzeby 5. Mycie okien 1) Dwa razy do roku - w terminie określonym przez Zamawiającego - dwustronne mycie okien o łącznej (dwie strony) powierzchni - 564m2. Zamawiający bierze pod uwagę wszystkie otwierające się okna oraz okna, których nie ma możliwości otwarcia, a które się dostępne z poziomu parteru. 2) Dwa razy do roku w terminie określonym przez Zamawiającego - jednostronne mycie okien od wewnątrz o łącznej powierzchni 350m2. Zamawiający bierze pod uwagę wszystkie okna, które się nie otwierają. 3) Niniejsze zamówienie nie przewiduje mycia okien przy użyciu technik alpinistycznych, rusztowań, podnośników itp. 6. Dni i godziny wykonywania usług. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie od poniedziałku do soboty, w godzinach popołudniowych, wieczornych lub wczesno porannych i musi zakończyć się do godz. 7.20 za wyjątkiem pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego, do których wolno wchodzić tylko podczas obecności upoważnionego pracownika TVP (reżyserka małego studia, małe studio, pokój emisji, centralna aparatura, pokoje sekcji kadr, kancelarii tajnej, pokoje inżynierów technicznych itp.). Powyższe pomieszczenia mogą być sprzątane po godz. 7:30. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędne do realizacji usług. 1) Zamawiający zapewnia wszelkie środki czystości (płyny do mycia podłóg, płyny do mycia toalet, odkamieniacze, odkażacze, odświeżacze, płyny do mycia szyb), materiały higieniczne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki na śmieci, worki do odkurzaczy), oraz drobny sprzęt i narzędzia (ścierki do kurzu, zmywaki, mopy, szczotki, szufelki) w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. 2) Do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnienia odkurzaczy przemysłowych we własnym zakresie w ilości co najmniej 6 sztuk. 3) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, holów i innych dużych powierzchni przy użyciu maszyn do szorowania posadzek Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Zamawiający nie posiada takich urządzeń, zapewnia jedynie środki czystości i sprzęt podręczny (mopy, szczotki) do ręcznego mycia powierzchni. 4) Zamawiający zapewnia energię elektryczną i wodę w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający zapewnia pomieszczenia socjalne dla osób wykonujących przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/auction_preview.php?id=1090
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach