Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 032 2642767
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Tysiąclecia 20 20
41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767
REGON: 27151887600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenach Gminy w Dąbrowie Górniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w budynkach gminnych i na terenach do nich przyległych tj. budynkach wielorodzinnych i lokalach użytkowych wraz z placami gospodarczymi administrowanymi przez MZBM w Dąbrowie Górniczej. Zakres usług oraz powierzchnię i lokalizację nieruchomości objętych zamówieniem określają załączniki nr 2,3,4,5,6,7 do siwz, zakres obowiązków i odpowiedzialności określa załacznik nr 8 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.warunek doświadczenia zawodowego i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 2.1.Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zamówień wykonanych z należytą starannością, polegających na utrzymaniu czystości w budynkach wielorodzinnych o wartości 150 000 PLN każde. 2.2. Zamawiający wymaga wykazania przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (minimum dziesięciu ), w okresie ostatnich trzech lat, w a przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie 3. warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 250 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. UWAGA: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły : spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp załącznik nr 10 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie naraty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonana decyzji naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - należy uwzględnić wymóg zawarty w rozdz. III pkt 2.1. SIWZ. Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznik nr 11 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną 250 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ważności tej polisy. Wykonawca winien dołączyć do polisy dowód opłacenia składki na dzień złożenia oferty. W przypadku, kiedy termin ważności polisy upływa przed lub w trakcie trwania przedmiotowej umowy wykonawca zobowiązany jest przedłużyć umowę ubezpieczenia tak aby obejmowała ona cały okres trwania umowy. Wykonawca winien na 2 tygodnie przed terminem końca ekspiracji polisy przedłożyć pod rygorem rozwiązania umowy oryginał polisy oraz dowód opłacenia składki. 7. Pisemna informacja, o której mowa w rozdz. III pkt 2.2. siwz. Uwagi: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp), dokumenty o których mowa w rodz. IV pkt 1,2,3,4 SIWZ zostaną złożone przez każdy podmiot ,natomiast dokumenty , o których mowa w pkt 5,6,7 zostaną złożone oddzielnie przez wspólnie. b)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c)Nie ujawnia sie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.IV SIWZ - składa dokumenty odpowiednio: dla pkt 1,2,3 rozdz. IV siwz - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit.d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu oraz akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi. Usługa obejmuje sprzątanie budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ADM Nr 2 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w Cieszynie
Dodano: 2015-09-24 - przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzątania budynków mieszkalnych, a w szczególności: 1. utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, 2. akcję zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. - ADM Nr 1 ul. Śrutarska 39, a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice Cieszyna
Dodano: 2014-03-24 - Sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w budynkach Urzędu Miasta Katowice
Dodano: 2014-01-07 - przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 2 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w Cieszynie
Dodano: 2012-10-01 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach
Dodano: 2010-12-17 - Utrzymanie czystości w budynku i terenu wokół niego.
Dodano: 2010-09-30 - Kompleksowe świadczenie usług porządkowych w obiektach Przychodni należących do Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lędzinach nr sprawy: 07/DAG/2009
Dodano: 2009-12-14 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
Dodano: 2009-11-20 - Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2010 r.
Dodano: 2009-11-16 - Utrzymanie w czystości powierzchni części gminnych posesji przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2010r.
Dodano: 2009-11-16