Przetargi.pl
przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzątania budynków mieszkalnych, a w szczególności: 1. utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, 2. akcję zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. - ADM Nr 1 ul. Śrutarska 39, a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice Cieszyna

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzątania budynków mieszkalnych, a w szczególności: 1. utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, 2. akcję zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. - ADM Nr 1 ul. Śrutarska 39, a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice Cieszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiot zamówienia: 1. utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, 2. akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi. Usługa obejmuje sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o. - ADM Nr 1, a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice Cieszyna. Charakterystyka przedmiotu zlecenia: - budynki typu kamienice i bloki mieszkalne wielorodzinne z połowy XX wieku, - w większości stanowiska kubłów na śmieci znajdują się na podwórkach lub wewnątrz budynków. Zakres prac objętych zamówieniem : korytarze - zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów - sprzątanie od strychu do piwnic, schody - zamiatanie i mycie 1 x w tygodniu z dodatkiem detergentów - sprzątanie od strychów do piwnic: 1. obmiatanie pajęczyn ze ścian i sufitów - w miarę potrzeb. 2. mycie poręczy - w miarę potrzeb, drzwi wejściowe oraz drzwi wspólnego użytku - mycie 1 x w miesiącu z dodatkiem detergentów, piwnice - zamiatanie 1 x w miesiącu, balustrady - mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów, lamperie - mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów, okna - mycie 1 x na 3 miesiące z dodatkiem detergentów, strychy - zamiatanie wg potrzeb na zgłoszenie administracji, chodniki wokół budynków: 1. codziennie zamiatanie (w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie również w dni wolne od pracy), 2. usuwanie trawy zarastającej chodniki oraz opaski przy budynkach, 3. systematyczne usuwanie topniejącego śniegu wraz z zalegającym piaskiem, podwórka gospodarcze: 1. codzienne utrzymanie czystości na podwórkach, 2. zamiatanie i wywóz liści, a w szczególności w okresie jesiennym z podwórek, - miejsca składowania śmieci: 1. utrzymanie porządku wokół kubłów ( kontenerów ) na śmieci, 2. odśnieżanie i posypywanie dojść w okresie zimowym, 3. bieżące informowanie ADM-u o wystawionych przez najemców przedmiotach wielkogabarytowych, - piaskownice - codzienne utrzymanie czystości oraz opróżnianie małych pojemników na śmieci wg potrzeb, - zieleńce - sprzątanie papierów wg potrzeb. W zakresie utrzymania czystości i porządku oraz bezpiecznych warunków na chodnikach w okresie zimowym: 1. zgarnianie śniegu z chodników i wejść do bram budynków, 2. systematyczne usuwanie topniejącego śniegu wraz z zalegającym piaskiem, 3. zbijanie lodu z chodników i wejść do budynków, 4. posypywanie chodników i wejść do budynków piaskiem w celu usuwania gołoledzi. - Wykonywanie usług w zakresie utrzymania chodników w okresie zimowym odbywać się będzie również w święta i inne dni wolne od pracy. - Prace te wykonywane będą wcześnie rano przed wyjściem lokatorów do pracy i w razie potrzeby także w ciągu dnia. Zawiadamianie kierownika ADM Nr 1 o zaistniałych uszkodzeniach w budynkach: - uszkodzone wyłączniki, - uszkodzone drzwi, okna, - wybite szyby, - uszkodzone chodniki, - zniszczone pojemniki i kontenery na śmieci, - wycieki wody w piwnicach. Wykonawcę zobowiązuje się do: - każdorazowego pisemnego potwierdzenia wykonania usługi sprzątania przez lokatorów danego budynku, - umieszczania informacji na tablicy ogłoszeń z podaniem dnia tygodnia wykonywanej usługi, - odbierania i roznoszenia pism oraz zawiadomień, - branie udziału w akcji odszczurzania poprzez wyłożenie trutek, - zbierania oraz usunięcia padniętych gryzoni i innych zwierząt z terenu administrowanego przez ADM Nr 1, - przed dniami świąt państwowych do odebrania chorągwi od Zamawiającego w ADM Nr 1 i wywieszania ich we wskazanych miejscach oraz do ich zdjęcia i zwrotu po zakończeniu świąt, - wymiana na bieżąco żarówek lub świetlówek na korytarzach, klatkach schodowych, piwnicach itd., - bieżąca wymiana worków do segregacji odpadów w wiatach śmietnikowych, - ewentualne dorabianie kluczy dla osób sprzątających od drzwi wejściowych , piwnicy itd. będzie realizowane na koszt Wykonawcy. Wynagrodzenie obejmuje zakup i dostarczenie do budynków niezbędnych materiałów takich jak: 1. środki czystości, 2. żarówki, świetlówki, 3. piasek na akcję zimową. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Ponoszenia wszelkiej odpowiedzialności za utrzymanie ładu i porządku na terenie prowadzonych usług oraz przestrzegania przepisów BHP, ppoż. itd. 2. Ponoszenia wszelkiej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonywania robót, a wynikłe z winy Wykonawcy. 3. Ponoszenie odpowiedzialności finansowej w stosunku do Służb Porządkowych i innych Służb Miejskich w przypadku niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. Udostępnienia wody w budynkach - odpłatnie, ryczałt miesięczny wg stawek okresowych cen na wodę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach