Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach

Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 609 042223
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
    ul. Bogumińska 31 31
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 609 042223
    REGON: 24073141000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jedn. organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie czystości obejmuje: a) przebieralnie, prysznice wraz z WC, WC ogólnodostępne, korytarze z klatką schodową i wiatrołapami (895 m2) - sprzątanie na bieżąco wg potrzeb, b) pomieszczenia biurowe, boks kasowy (73 m2) - sprzątanie co drugi dzień, c) pomieszczenie ratowników (dyżurka WOPR) wraz z węzłem sanitarnym (37 m2) - sprzątanie raz dziennie, d) hala basenowa wraz z nogomyjkami, obmurowania niecek basenowych, jaccuzi i wanny hamownej (547 m2) - sprzątanie codziennie po zamknięciu obiektu (od godz. 22.00), z użyciem bieżącej wody, e) klatka schodowa w wieży, widownia, magazynki przy plaży basenowej (239 m2) - sprzątanie raz w miesiącu, widownia - także po zawodach, f) taras zewnętrzny (90 m2) - sprzątanie raz na tydzień w miesiącach od V do X, w pozostałym okresie - raz na trzy miesiące, g) słup i schody z poręczą (zjeżdżalnia), drabinki, słupki startowe i poręcze ze stali nierdzewnej - codzienne spłukiwanie bieżącą wodą i wycieranie do sucha po zamknięciu obiektu oraz czyszczenie wraz z konserwacją środkiem przeznaczonym do pielęgnacji stali nierdzewnej co 10 dni, h) balustrada zewnętrzna ze stali nierdzewnej (dł.78 m, wys. 1,1m) - czyszczenie bieżące - wg potrzeb, konserwacja środkiem przeznaczonym do stali nierdzewnej - dwa razy w roku, i) schody zewnętrzne (27 schodów x 2m) i powierzchnie poziome murków oporowych (60 m x 0,3m) - glazura- sprzątanie wg potrzeb, j) okna - powierzchnia ok. 500 m2, mycie raz na kwartał, k) woskowanie wykładziny podłogowejw pomieszczeniach biurowych (70 m2)- dwa razy w roku, l) raz w roku, podczas przerwy technologicznej: - gruntowne czyszczenie i dezynfekcja dna i ścian basenu sportowego i rekreacyjnego o łącznej powierzchni 532 m2, - czyszczenie zewnętrznej powierzchni kanałów wentylacyjnych o średnicy 400 mm, zabudowanych pod stropem hali basenowej, o łącznej długości ok. 90 m, - czyszczenie obudów lamp halogenowych zawieszonych pod stropem hali basenowej - 32 sztuki. 2. Przez utrzymanie czystości (sprzątanie) rozumie się: - mycie mebli, sprzętu biurowego, drzwi, parapetów okiennych, windy, luster, balustrad, gablot, tablic informacyjnych, wyrzucanie śmieci (prowadzona jest segregacja odpadów), - mycie, czyszczenie i dezynfekcja podłóg i glazury ściennej, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - wg potrzeb, - zaopatrzenie w środki czystości - mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, wkłady dezynfekcyjne do WC, odświeżacz powietrza, worki na śmieci oraz wszelkie inne środki potrzebne do codziennego utrzymania czystości. Urządzenia sanitarne: - umywalki: 22 szt., - lustra: 27 szt., - muszle klozetowe: 20 szt., - pisuary: 7 szt.,- podajniki na mydło w płynie: 23 szt., - podajniki na papier toaletowy: 16 szt., - podajniki na ręczniki papierowe: 15 szt., - kosze na śmieci: 20 szt. Ilość szafek basenowych: 174 szt. Drzwi: (mycie wg potrzeb): - pełne: 64 szt. - przeszklone: 18 szt., Powierzchnia glazury ściennej (mycie i dezynfekcja wg potrzeb): - pomieszczenia ratowników - 148 m2 - przebieralnie - 694 m2 - prysznice z WC - 240 m2 - hala basenowa - 390 m2 - sanitariaty pozostałe - 343 m2 3. Do wykonywania usług, o których mowa w par. 1, firma obowiązana jest używać odpowiedniego sprzętu do utrzymania czystości (maszyny, sprzęt ręczny) oraz środków chemicznych (czyszczących, dezynfekujących, bakteriobójczych) dopuszczonych do użytku w obiektach publicznych z odpowiednimi świadectwami i atestami (PZH), w zależności od rodzaju sprzątanej powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2.: 1)spełnią warunki określone w art. 22 ust 1, 2)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 5 usług podobnych z wielkości i rodzaju do niniejszego zamówienia, tj. o powierzchni sprzątania minimum 1.000 m2 każda, w tym 1 kryta pływalnia lub szpital lub hotel, 3)dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem, 4)zrealizują siłami własnymi co najmniej 70 % wartości robót. Warunki będą oceniane metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionymi następującymi formularzami, oświadczeniami i innymi dokumentami: 1.informacje ogólne o wykonawcy - załącznik nr 2, 2.wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością- oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3, 3.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług o łącznej wartości nie większej niż 30% ceny umownej - załącznik nr 4, 4.dokumenty zewnętrzne potwierdzające spełnienie warunków udziału: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter prowadzonej działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument potwierdzony, w terminie jak powyżej, przez organ wydający stosowną pieczątką, z której wynika zgodność przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym, b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania ofert włącznie),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach