Przetargi.pl
Wycinka i prześwietlanie drzew na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901848 , fax. 032 2901864
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 10a 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901848, fax. 032 2901864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i prześwietlanie drzew na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wycinkę i prześwietlanie drzew w roku 2010, na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu. Wycinka drzew w ilości 160 sztuk, obejmuje w większości drzewa stare z gatunku topola, na usunięcie których Zamawiający posiada lub będzie posiadał decyzje wydane przez właściwe organy miast ościennych. Poza topolami, do wycinki przewidziane są również drzewa z gatunków: grochodrzew, brzoza, klon, jesion oraz drzewa owocowe. W zakres usługi wchodzi również usuwanie wiatrołomów. Wszystkie drzewa mają być wycięte tuż nad poziomem gruntu bez usuwania karpiny. Prześwietlenie drzew w ilości 380 sztuk, polega na usunięciu gałęzi martwych, chorych, połamanych lub krzyżujących się, jak również zdrowych konarów w celu zapewnienia lepszego dostępu światła dziennego do mieszkań. Przy zabiegach tego typu należy dążyć do zachowania naturalnego pokroju drzewa. Usługa obejmuje również (po otrzymaniu zlecenia drogą telefoniczną lub e-mailową) niezwłoczne usuwanie z podłoża połamanych gałęzi opadłych po gwałtownych wichurach, jak również usuwanie wiszących lub obłamanych w trakcie wichur konarów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 7000 zł, które należy wnieść w terminie do 30.11.2009 r. do godz. 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w SIWZ, tj, złożą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Wypełnioną Tabelę Nr 1 - obliczenie ceny oferty, sporządzoną zgodnie z otrzymanym drukiem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj.: a) minimum jeden samochód ciężarowy ze skrzynią załadunkową lub ciągnik z przyczepą załadunkową, wyposażone w plandeki zabezpieczające w czasie transportu do miejsc unieszkodliwiania, b) minimum jeden podnośnik samojezdny lub inne urządzenie pozwalające na wykonywanie prac na wysokościach, c) minimum trzy piły mechaniczne i grabie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał sprzęt, narzędzia i środki transportu, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że co najmniej jeden pracownik ukończył: a) technikum leśne oraz kurs pilarzy, lub b) kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia, lub c) kurs pielęgnacji drzew ozdobnych II lub III stopnia, lub d) kurs gospodarzy terenów zieleni na poziomie II stopnia NOT, w tym chirurgia drzew ozdobnych, lub e) kurs II stopnia NOT: Pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych, zagadnienia prawne ochrony przyrody, dokumentacja usług oraz pilarzy. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250000 złotych (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach