Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9 9
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
REGON: 00030827000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich obłożeń do zabiegów operacyjnych jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
obłożenia do zabiegów operacyjnych jednorazowego użytku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: a.)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b.)wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c.)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d.)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e.)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 6.Zamawiający odrzuci ofertę, gdy: a.)będzie niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia b.)jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c.)zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d.)zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e.)zawierać będzie omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87, lub błędy w obliczeniu ceny f.)w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny g.)będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do siwz 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.), 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2007r, Nr 223 poz.1655 z póź.zm..) - załącznik nr 3 do siwz 4.Aktualny dowód oświadczenie w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2007r, Nr 223 poz.1655 z póź.zm..) - załącznik nr 4 do siwz 5.Akceptowany projekt warunków umowy stanowiących załącznik nr 5 do siwz 6.Oświadczenie stosowania się do warunków postępowania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do siwz. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 7 do siwz 8.Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do siwz 9.Aktualny dowód dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu: dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE, tj a.)dowód zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych b.)certyfikat CE c.)deklaracja zgodności 10.Oświadczenie, że cały asortyment posiada etykiety w języku polskim. 11.Na potwierdzenie spełniania wymaganych parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia należy dołączyć specyfikacje materiałów użytych do produkcji oferowanych wyrobów wystawione przez Producenta tych materiałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa POŚCIELI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO STABILIZACJI ODCINKA PIERSIOWO-LĘDŹWIOWEGO W ZAAWANSOWANEJ OSTEOPOROZIE. Znak sprawy: DAZ.26.058.2016
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYCIA
Dodano: 2016-06-29 - Przetarg nieograniczony nr 28/PN/16 na dostawę obłożeń operacyjnych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywne dostawy materiałów wykorzystywanych na etapie rozdozowywania produktów radiofarmaceutycznych dla Samodzielnej Pracowni Cyklotronu i Produkcji Radioizotopów Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach. Nr sprawy DO/DZ-381-1-72/16
Dodano: 2016-06-15 - DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYCIA
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - IV.
Dodano: 2016-05-23 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, FARTUCHÓW FOLIOWYCH ORAZ MASEK DO PODAWANIA TLENU DO TLENOTERAPII BIERNEJ.
Dodano: 2016-05-09