Przetargi.pl
Roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka; wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w holu na parterze budynku

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka; wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w holu na parterze budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej przy ul. Szafranka; wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w holu na parterze budynku.Zakres robót: - demontaż starej instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych,- zabudowa nowej tablicy rozdzielczej,- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,- montaż opraw oświetleniowych i osprzętu,- wykonanie pomiarów wykonanej instalacji ,- rozbiórka sufitu podwieszanego z paneli metalowych oraz drewnianych elementów dekoracyjnych na ścianach,- częściowa wymiana tynków, - częściowa rozbiórka i odtworzenie okładziny z płytek ceramicznych po rozprowadzeniu instalacji,- wykonanie sufitu podwieszonego z płyt G-K na ruszcie stalowym krzyżowym w holu, wiatrołapie i sanitariatach na parterze budynku, - wykonanie robót malarskich w holu, wiatrołapie, sanitariatach oraz na klatce schodowej do poziomu wejścia na I p. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;- nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, b) Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej,- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,będącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) - załącznik nr 2,3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) - załącznik nr 3,4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4,5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością,6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5.7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował),8) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach