Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
- Data zamieszczenia: 2014-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2593302, fax. 32 2593303 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w budynkach Urzędu Miasta Katowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Nazwa Przedmiotu zamówienia: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń sanitarnych, mycie okien od wewnątrz oraz dostarczanie środków higienicznych do pomieszczeń sanitarnych w budynkach Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 oraz przy ul. Młyńskiej 1 (po modernizacji). Wymogi organizacyjno-wykonawcze: - wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Urzędu Miasta (Urząd czynny: poniedziałek 7.30-17.00, wtorek - piątek 7.30-15.30) za wyjątkiem tzw. serwisu dziennego i sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach pracy Urzędu, - ilość pomieszczeń o ograniczonym dostępie w budynku przy ul. Francuskiej 70 wynosi 4 w budynku przy ul. Młyńskiej 1 wynosi 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i powierzchni ww. pomieszczeń, - serwis dzienny świadczony będzie w dniach roboczych Zamawiającego od godz. 7.30 do 15.30 - wykonanie codziennej usługi sprzątania na zmianie popołudniowej powinno rozpoczynać się o godz. 15.30 i kończyć nie później niż o godzinie 22.00, - osoby sprzątające dane pomieszczenia będą pobierać i zdawać klucze pracownikom ochrony, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obsługę personelu na poszczególnych kondygnacjach budynku, - zbiórka i wynoszenie odpadów komunalnych musi odbywać się z zachowaniem segregacji śmieci, przed przystąpieniem do realizacji usługi Zamawiający przeszkoli Wykonawcę w zakresie przyjętych u Zamawiającego zasad segregacji śmieci, - Zamawiający zapewni pojemniki do segregacji odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania codziennej kontroli wykonywania usługi sprzątania w godz. 8.30 - 9.30 (w dni pracujące Urzędu) mające na celu prawidłowe wykonanie usługi, - Wykonawca zobowiązany będzie, przed rozpoczęciem realizacji umowy, do przedstawienia wykazu osób, które będą wykonywać usługę sprzątania, Zmiana pracowników wyznaczonych do wykonywania prac objętych zamówieniem wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem oraz akceptacji Zamawiającego. Dokonując zmiany pracowników Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku przedłożyć Zamawiającemu uaktualniony wykaz osób. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracowników wyznaczonych do realizacji prac objętych umową Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie z jednoczesnym przesłaniem drogą faksową pisemnego zgłoszenia pracownika. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie skierować do wykonywania prac innego pracownika w przypadku: nie przybycia do pracy pracownika wyznaczonego do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości, przybycia pracownika w stanie uniemożliwiającym mu wykonywanie obowiązków. - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby wykonujące usługę sprzątania w jednolite, estetyczne ubrania robocze oraz imienne identyfikatory, - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie. - Wykonawca każdorazowo zgłaszać będzie Zamawiającemu zauważone uszkodzenia sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych itp. wskazanej przez Zamawiającego osobie. - do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osoby nie figurujące w Krajowym Rejestrze Karnym, jako osoby karane. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenie o niekaralności osób uczestniczących bezpośrednio w realizacji przedmiotowego zamówienia. b) obustronne mycie szyb okiennych wraz z ramami, parapetów zewnętrznych, wewnętrznych w budynkach i delegaturach Urzędu Miasta Katowice (określone w pkt 10.3e). 2) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. 3) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonywania niżej wymienionych czynności wraz z ich częstotliwością: a) Pomieszczenia biurowe, sanitarne i ciągi komunikacyjne: - codziennie: opróżnianie i wymiana worków na śmieci w koszach na śmieci, wycieranie kurzu z mebli, parapetów i innych powierzchni, usunięcie zabrudzeń z drzwi, framug, kontaktów i wyłączników, usunięcie zabrudzeń ze szklanych drzwi i innych powierzchni szklanych, czyszczenie podłóg i listew przypodłogowych, mycie umywalek, mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, mycie armatury w pomieszczeniach sanitarnych, - raz w tygodniu: wycieranie kurzu z grzejników i obrazów, czyszczenie ścian i ścianek działowych, - raz w miesiącu: czyszczenie kratek wentylacyjnych, wentylatorów i listew ściennych, - raz na kwartał: mycie okien od wewnątrz - ul. Francuska 70, Młyńska 1, - w zależności od doraźnych potrzeb: wymycie koszy na śmieci, wytarcie kurzu z lamp i żyrandoli, czyszczenie luster, wyczyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe, sprzątanie pomieszczeń w przypadku prac remontowych. b) Pomieszczenia magazynowe (archiwum): - raz w tygodniu: mycie posadzek we wszystkich udostępnionych pomieszczeniach, usuwanie kurzu z mebli biurowych, parapetów i innych dostępnych powierzchni, usunięcie zabrudzeń z drzwi, framug, kontaktów i wyłączników świateł, wycieranie kurzu z grzejników, - cztery razy w roku: mycie okien od wewnątrz, - w zależności od potrzeb: opróżnianie koszy na śmieci. c) Uzupełnianie na bieżąco: mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych w pomieszczeniach sanitarnych przy wykorzystaniu własnych środków w ilościach wynikających z ilości zamontowanych pojemników i przeciętnego zużycia poszczególnych rodzajów środków określonych poniżej. d) Wykonawca zapewni na własny koszt środki higieniczne. - Ilość orientacyjna zużycia środków higienicznych w miesiącu: mydło w płynie 200 litrów ręczniki do rąk gofrowane (typ Z-Z 25x23cm) 270 opak. papier do rąk dwuwarstwowy gofrowany (20x20cmx150m) 48 rolek papier toaletowy jednowarstwowy gofrowany(19x10cm - 0,75kg) 160 rolek papier toaletowy (małe rolki) 70 rolek papier toaletowy listki (bibuła toaletowa biała 12x18,6cm) 80 opak. papier toaletowy biały średnica 19 cm dwuwarstwowy 160m w rolce gramatura 18 gram na 1 m2, wysokość 95 mm 420 szt. środki zapachowe i dezynfekujące do 100 sanitariatów worki na śmieci (ilość koszy ok. 300 szt. o pojemności 10 litrów) środki do maszyn czyszczących - Wszystkie materiały używane do realizacji zamówienia muszą być wysokiej jakości oraz środki chemiczne stosowane powinny posiadać kartę charakterystyki i muszą być odpowiednio oznakowane. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kartę charakterystyki danego wyrobu. - W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania usługi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich środków czystości/papieru toaletowego - Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy zmiany środków/papieru na wskazane przez Zamawiającego. - Wykonawca będzie wykonywał czynności porządkowe wykorzystując własny sprzęt o wysokim standardzie technicznym oraz własne materiały. - Wykonawca zapewni każdej osobie sprzątającej wózki do sprzątania na trzy wiadra oraz na każdy budynek maszynę czyszczącą do codziennego sprzątania powierzchni holi, korytarzy. e) Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy wykonawca umył okna o łącznej powierzchni określonej niżej - 4 razy w roku. Zamawiający przewiduje, że wykonawca będzie zobowiązany do mycia okien zgodnie z niżej podanym wykazem powierzchni w poszczególnych obiektach: Ad.10.1a Katowice ul. Francuska 70 3800 m2 Katowice ul. Młyńska 1 1400 m2 Ad.10.1b - okna pojedynczo otwierane: Katowice ul. Młyńska 4 1.464,40 m? Katowice ul. Młyńska 4 a 328,64 m? Katowice pl. Wolności 12a 348,47 m? Katowice ul. Pocztowa 7 195,68 m? Katowice ul. Pocztowa 5 - kasy 37,55 m? Katowice ul. Pocztowa 5 - Geodezja I p. i III p. 232,88 m? Katowice ul. Rynek 13 582,43 m? Katowice ul. Rynek 13 - drzwi wejściowe, portiernia, szyba wystawowa 26,00 m? Katowice ul. Rynek 13 Centrum Informacji Turystycznej 39,48 m? Katowice ul. Warszawska 4 187,36 m? Katowice ul. Warszawska 6 212,78 m? Katowice ul. Franciszkańska 25 75,66 m? Katowice ul. 3-go Maja 7 526,63 m? Katowice ul. Zamkowa 45 17,84 m? Katowice ul. Kopernika 14 25,50 m? OGÓŁEM: okna pojedynczo otwierane 4.301,30 m? Okna podwójnie otwierane: Katowice pl. Wolności 12a 852,98 m? Katowice ul. Młyńska 2 266,74 m? Katowice ul. Kopernika 14 179,08 m? Katowice ul. Wiosny Ludów 24 57,34 m? OGÓŁEM: okna podwójnie otwierane - 1.356,14 m? Ilość miesięcy wskazane w załączniku nr 1 (oferta) do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w podanych w tabeli (zał. nr 1). 4) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Termin i miejsce realizacji zamówienia Zamówienie należy zrealizować od niżej wskazanych terminów do dnia 31.01.2016r. Miejsce realizacji zamówienia Katowice w budynkach przy ul.: - Francuska 70 od dnia 1.02.2014r. - Młyńska 1 od dnia oddania budynku (po modernizacji), przewidywany termin 1.03.2014r. - mycie okien w pozostałych budynkach od 1.02.2014r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu oraz akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi. Usługa obejmuje sprzątanie budynków komunalnych oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez ADM Nr 2 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w Cieszynie
Dodano: 2015-09-24 - przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzątania budynków mieszkalnych, a w szczególności: 1. utrzymanie porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu, 2. akcję zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. - ADM Nr 1 ul. Śrutarska 39, a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice Cieszyna
Dodano: 2014-03-24 - przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków mieszkalnych administrowanych przez ADM Nr 2 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., a obejmujących bloki mieszkalne oraz kamienice w Cieszynie
Dodano: 2012-10-01 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach
Dodano: 2010-12-17 - Utrzymanie czystości w budynku i terenu wokół niego.
Dodano: 2010-09-30 - Kompleksowe świadczenie usług porządkowych w obiektach Przychodni należących do Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lędzinach nr sprawy: 07/DAG/2009
Dodano: 2009-12-14 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach krytej pływalni Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
Dodano: 2009-11-20 - Obsługa szaletów miejskich na dworcu PKS-u w Żorach oraz utrzymanie w czystości poczekalni i części placu komunikacyjnego (ok. 1000 m2) w 2010 r.
Dodano: 2009-11-16 - Utrzymanie w czystości powierzchni części gminnych posesji przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2010r.
Dodano: 2009-11-16 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych oraz pomieszczeniach wspólnych dyrekcji ZBM Sp. z o.o. oraz administracji
Dodano: 2009-10-23