Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości powierzchni części gminnych posesji przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2010r.

Zarząd Budynków Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, ul. Wodzisławska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4356464 , fax. 032 4356344
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich
    ul. Wodzisławska 5 5
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 032 4356464, fax. 032 4356344
    REGON: 27255211900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostki budżetowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości powierzchni części gminnych posesji przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie w czystości powierzchni części gminnych posesji przy ul. Wodzisławskiej 1 w Żorach w 2010r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Utrzymanie w czystości toalet dla najemców, klientów ma polegać na: A) codziennym przetarciu na mokro posadzek oraz myciu urządzeń sanitarnych (muszli, spłuczek, umywalek) z użyciem środków czystości i dezynfekcji, B) bieżącym utrzymaniu w czystości lamperii, C) wyposażeniu kubłów w sanitariatach w worki foliowe, codzienne ich opróżnianie. 2. Utrzymanie w bieżącej czystości stolarki drzwiowej polega na codziennym myciu drzwi w częściach komunikacyjnych i toaletach. 3. Mycie okien w częściach komunikacyjnych i toaletach polega na myciu ram, szyb w okresach dwutygodniowych, a w razie zabrudzeń poprzez opalcowanie rękami przez przechodniów, bieżące usuwanie tych zabrudzeń z szyb. 4. Zapewnienie środków czystości, narzędzi, odzieży ochronnej dla utrzymania przedmiotu umowy - w zakresie wykonawcy.5. Bieżące zgłaszanie do administracji ZBM awarii sieci wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej oraz awarii urządzeń stwierdzonych na terenach sprzątanych. Powierzchnia użytkowa części gminnych wynosi 207,40 m2 Segment B 31.Wiatrołap 2,30:21.Poczekalnia 18,90:22.Korytarz 6,00:25,25a.Korytarz + wc 4,60:20a,20 Korytarz + wc 5,80:Razem: 37,60. IV Piętro 25. Korytarz 70,20: 8. Toalety 14,70: Razem: 84,90 V Piętro 25. Korytarz 70,20: 8. Toalety 14,70: Razem: 84,90
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22  ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6 na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 należy złożyć: 1)oświadczenie zawarte o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych- zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, 4)oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, 5) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty,Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl,Menu podmiotowe/Jednostki organizacyjne/Zarząd Budynków Miejskich/Przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach