Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków mieszkalnych, wielorodzinnych i ich otoczenia, akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o., Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 ul. Tysiąclecia 9c w Cieszynie

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków mieszkalnych, wielorodzinnych i ich otoczenia, akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o., Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 ul. Tysiąclecia 9c w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania budynków mieszkalnych, wielorodzinnych i ich otoczenia, akcja zima: odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, administrowanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o., Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 ul. Tysiąclecia 9c w Cieszynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Ponadto Wykonawca składający ofertę musi spełniać poniższe wymagania : - Wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej jednej usługi zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. sprzątania głównie budynków mieszkalnych -wielorodzinnych (kamienice, bloki) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 tysięcy zł netto za okres realizacji zamówienia nie dłuższy niż 1 rok. Warunek ten będzie uznany za spełniony także w przypadku wykonywania takiej usługi u dwóch zamawiających jednocześnie (łączna wartość zamówienia nie mniej niż 30 tyś. zł. Za okres realizacji nie dłuższy niż jeden rok). - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Firma musi zatrudniać co najmniej 10 pracowników, - Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktur. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, itd) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta wykonawcy - załącznik nr 1; 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku) - załącznik nr 2; 3) aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - załącznik nr 3 (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych Wykonawcy - załącznik nr 4; 5) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert) zaświadczenia z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne - załącznik Nr 5; 6) umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli jest to s.c. - załącznik nr 6; 7) dokument potwierdzający ubezpieczenie Firmy od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 7; 8) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2007, 2008, 2009 r.) - załącznik nr 8; 9) wypełniony druk kalkulacji cen - załącznik nr 9; 10) oświadczenie Oferenta, że wszystkie prace wykonane na zamówienie publiczne zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 10; 11) parafowany wzór umowy wraz z regulaminem- załącznik nr 11; 12)wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 12; 12a) referencje zamawiających - załącznik 12a

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach