Przetargi.pl
Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu: Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu: Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu: Elektroniczny Strażnik - wprowadzenie skutecznych metod i środków technicznego zabezpieczenia mienia w miejscach publicznych poprzez stworzenie systemu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego , dofinansowanego ze środków rezerwy celowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Admninistarcji w ramach rządowego programu ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań -Razem Bezpieczniej. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji Projektu systemu monitoringu wizyjnego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach projektu Elektroniczny Strażnik. System dozoru wizyjnego Powiatu Mikołowskiego ma za zadanie wspierać ochronę mienia publicznego oraz jest istotnym czynnikiem prewencyjnym ograniczającym przestępczość we wskazanych punktach powiatu. System zbudowany będzie z 13 zewnętrznych kamer szybkoobrotowych oraz 15 zewnętrznych kamer stałych rozlokowanych w niżej wymienionych gminach: - Mikołów - 2 kamery obrotowe, 4 kamery stałe, - Łaziska Górne - 5 kamer obrotowych, 5 kamer stałych, - Orzesze - 2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe, - Ornontowice - 2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe, - Wyry - 2 kamery obrotowe, 2 kamery stałe. Obraz z kamer, przetwarzany cyfrowo, będzie przekazywany do Centrum Monitoringu, wyposażonego w dwa komputery klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP, usytuowanego na stanowisku dyspozytorskim Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mikołowie, ulica Prusa 7. Jako medium transmisyjne docelowo ma zostać użyta budowana obecnie sieć informatyczna Silesia-Net oparta o technikę światłowodową. System do czasu uruchomienia sieci Silesia-Net będzie pracował w oparciu o istniejące gminne i powiatowe łącza informatyczne do sieci Internet oraz dostęp do sieci za pośrednictwem operatorów zewnętrznych oraz liniami radiowymi. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : a) zakup urządzeń i oprogramowania do realizacji projektu określonego w pkt. 8 Specyfikacja techniczna urządzeń i oprogramowania (str. 14-24) Projektu systemu monitoringu; b) wykonanie zakresu prac obejmujących: - montaż kamer szybkoobrotowych i stałych na istniejących obiektach budowlanych; - dostawę, montaż i konfigurację wyposażenia z Centrum Monitorowania wraz z niezbędnym oprogramowaniem do rejestracji obrazów oraz zarządzania systemem; -budowa przyłączy dla zasilania kamer; c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla systemu monitoringu - sześć egzemplarzy; d) przeszkolenie wyznaczonych dyspozytorów PCZK w zakresie obsługi, nadzoru i administracji wybudowanego systemu monitoringu; Zamawiający przewiduje przeszkolenie 6 osób ; przewidywana liczba godzin szkolenia - 6 godzin zegarowych. Harmonogram szkolenia zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. e) świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji obejmujących: - przeprowadzanie napraw i innych usług serwisowych, f) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca przystąpi do jego naprawy do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, poczty e-mail lub w formie pisemnej a usunięcie awarii nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Usługa obowiązuje przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiazany jest do udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia i 24 - miesięcznego okresu rękojmi. Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: - projekt budowlano - wykonawczy (zał. nr 2 do SIWZ) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ) - przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) - zestawienie materiałów ( zał. nr 4a do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483290000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami ), b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 zamówienie na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 130 000,00 zł (brutto); ); pod pojęciem, robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia- Zamawiający uznaje: roboty polegajace na budowie systemu monitoringu wizyjnego w technologii przesyłu światłowodami lub łączami internetowymi lub liniami radiowymi. d) dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych; e) osoba o której mowa w pkt. 3 d) musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia, Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 17 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenie postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na załączonym druku nr 1), b)wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty , odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 130 000,00 zł (brutto); wypełnić zał. nr 5 do SIWZ; c)dokumenty potwierdzające wykonanie robót o których mowa w zał. nr 5 do SIWZ , należycie; np. referencja , protokół odbioru końcowego wykonanych robót; d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych; wypełnić zał. nr 6 do SIWZ; e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa w pkt.17 ppkt.d SIWZ, jeżeli w załączonym wykazie ( zał. nr 6 do SIWZ) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; f)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 6 do SIWZ, g)aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 17 ppkt. h) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uwaga! Dokument określony w pkt. 17 ppkt. h) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga ! Dokumenty określone w pkt. 17 należy składać w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów jako kopii, należy na tym dokumencie wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych dokumenty te muszą zostać złożone w takiej samej formie jak wskazano powyżej. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 17 ppkt. ,h, i, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach