Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6619453 , fax. 022 6619095
- Data zamieszczenia: 2010-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
ul. Krucza 38/42 38/42
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6619453, fax. 022 6619095
REGON: 01084922000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątanie obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie (kod CPV: 90910000-9). 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.868,10 m2, o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują: 1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku), b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji, 2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu budynku, a także zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych i sopli, 3) w zakresie części III przedmiotu zamówienia - wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów. 5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) szczegółowy zakres czynności wykonywanych w ramach tej części oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - załącznik nr 2 do SIWZ, b) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4.927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1.182 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w uzgodnionych wcześniej przez przedstawicieli Stron terminach, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego). 6. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych oraz sopli): 1) parametry dachu: a) 1.476 m2 - powierzchnia dachu, b) 200 m - długość obrysu dachu, 2) dane dotyczące gzymsów: dwa gzymsy o szerokości 0,35 m i długości 200,00 m każdy, okalające budynek na wysokości 6,5 m i 20,0 m od poziomu chodnika, 3) dane dotyczące parapetów: 648 szt. o wymiarach 1,10 m x 0,15 m (średnio), 4) w ramach tej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek spryzmowania usuniętego śniegu w taki sposób, aby utworzone pryzmy nie ograniczały ruchu pieszego i kołowego. 7. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III (wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów): 1) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego faxem lub e-mailem w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15 - 16.15, 2) Wykonawca przystąpi do prac związanych z wywozem śniegu (w tym z załadunkiem śniegu) w terminie do 12 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia. 8. Wykonawca przed złożeniem ofert, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, może dokonać wizji lokalnej powierzchni podlegających sprzątaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10