Przetargi.pl
Usługi sprzątania w kaponierze i jej otoczeniu w Cytadeli Warszawskiej na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego - oddział Muzeum Katyńskie przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie

Muzeum Wojska Polskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-495 Warszawa, Al. Jerozolimskie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6295271, 72 , fax. 022 6295273
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wojska Polskiego
    Al. Jerozolimskie 3 3
    00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6295271, 72, fax. 022 6295273
    REGON: 14086181900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w kaponierze i jej otoczeniu w Cytadeli Warszawskiej na potrzeby Muzeum Wojska Polskiego - oddział Muzeum Katyńskie przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce wykonywania usługi: Muzeum Wojska Polskiego - Oddział Muzeum Katyńskie Cytadela Warszawska - Kaponiera ul. Dymińska 13 , 01-783 Warszawa I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. W ramach usługi sprzątania pomieszczeń i obiektów Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego na terenie Cytadeli Warszawskiej oraz usługi utrzymania porządku terenu zewnętrznego Muzeum w tym usuwania śniegu przy ul. Dymińskiej 13 01-783 Warszawa, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać następujące czynności z następującą częstotliwością: 1) Sprzątanie części biurowej i magazynowej - 280m2 (powierzchnia biurowa obejmuje: biura, korytarz, winda, aneks kuchenny, szatnia, pomieszczenia ochrony, 3 toalety, prysznic) a) sprzątanie części biurowej codziennie, w godzinach porannych od poniedziałku do piątku, b) sprzątanie powierzchni magazynowej ok. 80 m2 - raz w miesiącu, c) mycie okien dachowych o pow. ok. 50 m2 - 3 razy w roku oraz 4 okien witrynowych o pow. ok. 20 m2 - 4 razy w roku, d) usuwanie liści z rynien dachowych - dwa razy w roku (oczyszczenie rynien o długości ok 100 mb. okna i rynny z utrudnionym dostępem /wymagane uprawnienia pracy na wysokości). e) codzienne odkurzanie lub mycie podłóg, w zależności od rodzaju powierzchni, f) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, zapewnienie worków na śmieci, wynoszenie odpadków do śmietnika, opróżnianie pojemników w niszczarkach, g) mycie drzwi przeszklonych - wg potrzeb, nie rzadziej niż raz w tygodniu h) mycie pozostałych drzwi - raz w tygodniu, i) utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz i zewnątrz budynku, j) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, k) wycieranie kurzu z mebli biurowych, wycieranie parapetów okiennych, sprzętu i urządzeń biurowych, w tym telefonów - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz w tygodniu. l) odkurzanie klimakonwektorów - raz w miesiącu, m) olejowanie podłogi i zabudowy z bruku drewnianego raz na pół roku 2) Sprzątanie części wystawienniczej i zabezpieczającej - ok. 950 m2 (powierzchnia wystawiennicza - ok. 800m2 posiada podłogę z bruku drewnianego - olejowanego, część zabezpieczająca to: klatka schodowa, szatnia, winda, 4 toalety z podłogą z żywic, wejście /poterna/ - podłoga kamienna) a) sprzątanie części wystawienniczej i zabezpieczającej od 8.00 do 10.00 od środy do niedzieli, b) codzienne odkurzanie lub mycie podłóg, w zależności od rodzaju powierzchni, c) codzienne sprzątanie wejść do budynku, wycieraczek, wszystkich drzwi, poręczy, barierek, ławek, krzeseł i lad w szatni, d) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów - wg potrzeb, e) odkurzanie klimakonwektorów - raz w miesiącu - po ustaleniu terminu z przedstawicielem Muzeum, f) mycie 34 okien fortecznych (utrudniony dostęp) o 1,4m2 pow. każde (razem 48 m2 ) - w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż dwa razy w roku, g) olejowanie podłogi z bruku drewnianego raz na pół roku 3) Sprzątanie Baterii Barkowej (Epitafium) - ok. 290 m2 (podłoga z płyty bazaltowej) oraz tunelu i schodów - 160 m2 a) sprzątanie Baterii Barkowej (Epitafium) w dni robocze dla Muzeum (środa - niedziela) w godzinach porannych od 8.00 do godz. 10.00, b) codzienne odkurzanie podłogi i mycie wg potrzeb, c) codzienne usuwanie wypalonych zniczy i zwiędłych kwiatów, pielęgnowanie tablic i postumentów w epitafium, czyszczenie ścieżki przed Epitafium, d) mycie 5 dużych witryn okiennych - wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w tygodniu), e) sprzątanie windy i dojście do windy oraz poręczy - ok. 80 m2 - w dni robocze dla Muzeum, f) codzienne sprzątanie schodów zewnętrznych o pow. ok. 80 m2 (ze szczególnym zwróceniem uwagi na oblodzenie), mycie poręczy i oświetlenia umieszczonego w chodnikach, oraz cieku wodnego na schodach, g) sprzątanie pomieszczenia technicznego (stacja pomp) - raz w miesiącu, 4) Sprzątanie pomieszczeń Bramy Nowomiejskiej i poterny a) sprzątanie poterny - kostka kamienna 90 m2 - raz w tygodniu b) sprzątanie sanitariatów (3 toalety) 14 m2 - codziennie (w dni robocze Muzeum - środa - niedziela), c) sprzątanie pomieszczeń w Bramie Nowomiejskiej - 60 m2 wraz z pomieszczeniami gospodarczymi i toaletami - codziennie. d) mycie okien 4 razy w roku, e) mycie drzwi przeszklonych, witryny i gablot zewnętrznych - wg. potrzeb ale nie rzadziej niż raz w tygodniu, f) mycie pozostałych drzwi i poręczy - raz w tygodniu g) olejowanie podłogi i zabudowy z bruku drewnianego raz na pół roku 5) Sprzątanie i utrzymanie porządku terenu zewnętrznego Muzeum - ok. 20000 m2 a) sprzątanie od poniedziałku do piątku oraz zależnie od potrzeb i warunków pogodowych (np. opady śniegu, jesienne sprzątanie liści z drzew, burze) także w soboty i w niedziele, b) zamiatanie dróg, chodników i ciągów pieszych oraz grabienie liści, c) czyszczenie eksponatów zewnętrznych i ławek kamiennych oraz oczyszczanie oświetlenia umieszczonego w chodnikach i na ścieżkach, d) odśnieżanie dróg dojazdowych, chodników i ciągów pieszych w sezonie zimowym oraz utrzymywanie ich w należytym, stanie w pozostałych porach roku (odśnieżanie - również w soboty i w niedziele), e) sprzątanie bramy wjazdowej, f) codziennie opróżnianie koszy zewnętrznych, czyszczenie wycieraczek i usuwanie śmieci pod kratkami przy wejściu do budynków, g) usuwanie liści, kwiatów, gałęzi z terenu kompleksu Muzeum i ich wywóz - na bieżąco, h) usuwanie skutków ulewnych deszczy, burz, zawiei (zalegającego błota, połamanych gałęzi i drzew oraz innych zanieczyszczeń) - na bieżąco, i) w przypadku opadów śniegu, które wystąpiły w porze nocnej, Wykonawca odśnieży drogi, schody, chodniki (ciągi komunikacyjne piesze) do godz. 8.00, a pozostałe ciągi komunikacyjne dla zwiedzających do godz. 10.00. j) stałe utrzymanie czystości śmietnika, 6) Sprzątanie i utrzymanie porządku we wszystkich toaletach i sanitariatach (13) obejmuje: a) mycie i dezynfekowanie: podłóg, umywalek, armatury sanitarnej, muszli, pisuarów i desek klozetowych, b) mycie i dezynfekowanie innego wyposażenia (lustra, suszarki do rąk, szczotki do WC, kosze, pojemniki na mydło, podajniki ręczników), c) zapewnienie przez Wykonawcę wszelkich środków czystości, płyn do czyszczenia WC, płyny do odpowiedniego rodzaju podłóg, mleczko do czyszczenia, mydło w płynie, mydło olejowe, papier toaletowy celulozowy i ręczniki papierowe celuloza, wkłady zapachowe do WC oraz odświeżacze powietrza( np. w aerozolu). d) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie w toaletach - niezwłocznie po stwierdzeniu ich zużycia, e) Wykonawca realizując usługę może stosować tylko takie środki, które posiadają atest PZH. Wykaz stosowanych środków przekaże zamawiającemu. II. OSOBY, NARZĘDZIA, URZĄDZENIA I ŚRODKI CZYSZCZĄCE PRZEZNACZONE DO WYKONYWANIA USŁUG 1. Wykonawca zobowiązuje się przeznaczyć do wykonywania usług takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi. 2. Wykonawca zapewni dyżur 1 osoby od 10.00 do godz. 17.00 w środy, a od 10.00 do 16.00 od czwartku do niedzieli z następującymi zadaniami: a) ciągły przegląd i sprzątanie toalet, uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, kostek zapachowych w muszlach klozetowych, przegląd i sprzątanie korytarzy, schodów, aneksu kuchennego, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń zaistniałych i zgłoszonych w czasie dyżuru (także w terenie zewnętrznym), b) wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego, a wynikających z przedmiotu zamówienia na obiektach Muzeum. 3. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawca zobowiązuje się wskazać Zamawiającemu imiona i nazwiska osób przeznaczonych do wykonywania usług. 4. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej zmianie osób przeznaczonych do wykonywania usług poprzez wskazanie ich imion i nazwisk. 5. Wykonawca zapewni wszelki sprzęt, narzędzia i środki do właściwego wykonania Zamówienia (środki czystości, płyny do czyszczenia WC, płyny do odpowiedniego rodzaju podłóg, mleczko do czyszczenia, mydło w płynie, mydło olejowe, papier toaletowy celulozowy i ręczniki papierowe celuloza, wkłady zapachowe do WC oraz odświeżacze powietrza¸ odkurzacze i dmuchawy do liści i śniegu - odpowiedniej mocy, wózki do sprzętu sprzątającego - kpl, itp.). 6. Wykonawca winien uwzględnić, iż Muzeum pracuje w weekendy oraz niektóre święta państwowe, 7. Wykonawca zapewni we własnym zakresie jednolity ubiór pracowników z widocznym identyfikatorem firmowym, opatrzonym imieniem i nazwiskiem pracownika - ubiór musi być dostosowany do pory roku. 8. Planowana liczba odwiedzających w miesiącu to ok. 3000 osób. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania codziennych przeglądów urządzeń sanitarnych. 10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków chemicznych posiadających atest PZH oraz dostosowanych do nawierzchni zgodnie z wymogami producenta. (rodzaj środków przedstawi na piśmie zamawiającemu). 11. Za zniszczenia wynikające ze złych środków chemicznych ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o wykrytych nieprawidłowościach i awariach, np. wyciekach wody, uszkodzonym oświetleniu, tłustych plamach, uszkodzonym ogrodzeniu, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach