Przetargi.pl
Usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie 5-ciu niżej wymienionych siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70 (+ okresowo Wolska 176) 2. ul. Ciołka 33 3. ul. Wawelberga 15 4. ul. Nowolipki 16 5. ul. Ogrodowa 28/30 Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu: 1. Codziennie: - opróżnianie i wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, - wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych, - usuwanie kurzu z mebli, parapetów, cokołów, boazerii i innych powierzchni, wycieranie wszystkich biurek wcześniej do tego przygotowanych, - mycie nóg krzeseł, foteli, poręczy, - usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach, - odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, (mycie podłóg z zastosowaniem specjalistycznych środków odpowiednich do danego rodzaju podłogi: wykładzin tarkett optima - korytarze, pokoje; lakierowane drewno-schody, panele podłogowe pokoje), - utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu i materiałów czystościowych, - odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, - czyszczenie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi, - mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek, czyszczenie luster, powierzchni szklanych i emaliowanych, - odkurzanie ścianek działowych i innych miejsc gromadzenia się kurzu, - mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi, - mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, - stosowanie w toaletach preparatów zapachowych, - oczyszczanie popielnic z niedopałków (popielnice ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego). 2. Raz w tygodniu: - usuwanie zanieczyszczeń z drzwi, parapetów, ścianek działowych, grzejników oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych i wyciągów, - wycieranie odpowiednimi preparatami luster oraz oszklonych gablot informacyjnych, - odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii, drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów. 3. Raz w miesiącu: - mycie koszy na śmieci. 4. Dwa razy w miesiącu: - zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic nie wliczonych do codziennego sprzątania udostępnianych przez pracownika oraz archiwum przy ul. Wawelberga 15. 5. Dwa razy w roku: - wykonywanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres , terakota, panele podłogowe, PCV) pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym. Wykaz czynności: - odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, mechaniczne lub ręczne zdejmowanie powłok nabłyszczających lub ochronnych, nakładanie właściwych środków nabłyszczających, polerowanie, - mycie punktów świetlnych, - sprzątanie baszt przy ul. Bema (zamiatanie, mycie na mokro), - mycie okien, parapetów i ram okiennych. 6. Trzy razy w roku: - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg w budynku przy ul. Wolskiej 176, po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. 7. Jeden raz w roku: - pranie verticali, rolet, mycie żaluzji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wpłata wadium w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzoną przez niego /za zgodność z oryginałem/ kopię dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach