Przetargi.pl
Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6619453 , fax. 022 6619095
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
    ul. Krucza 38/42 38/42
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6619453, fax. 022 6619095
    REGON: 01084922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie. 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.268,90 m2 wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych: a) szczegółowy zakres czynności oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - Załącznik nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b, b) w przypadku, gdy w wykazie środków i materiałów, o których mowa w lit. a, zostały wskazane znaki towarowe lub pochodzenie tych środków i materiałów, Zamawiający dopuszcza użycie środków i materiałów równoważnych; za równoważne uznaje się środki i materiały posiadające porównywalne (takie same lub lepsze) walory użytkowe i jakościowe, c) środki i materiały, jakich Wykonawca będzie używał do wykonywania tych prac, muszą być odpowiednio dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni, posiadać stosowne atesty i aktualny termin przydatności do użycia, d) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 5.265 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1.100 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), e) do wykonywania zamówienia Wykonawca wyznaczy co najmniej: - 7 osób sprzątających powierzchnię wewnętrzną (w tym co najmniej 2 osoby, o których mowa w lit. g), - 1 osobę sprzątającą powierzchnię zewnętrzną, - 1 osobę nadzorującą prawidłowe wykonywanie tych prac, f) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą wykonywane w dniach pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, do godz. 8:00 i od godz. 16:15, z zastrzeżeniem lit. g, g) w celu zapewnienia stałego utrzymania czystości budynku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:15-16:15, oraz sprzątania w tym czasie pomieszczeń plombowanych (których powierzchnia stanowi około 6% całkowitej powierzchni wewnętrznej), dyżur w tych godzinach będą pełnić w budynku co najmniej 2 osoby wyznaczone przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w lit. e, h) sprzątanie powierzchni zewnętrznych będzie wykonywane codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, z zastrzeżeniem, że sprzątanie ich po nocy musi zostać zakończone najpóźniej do godz. 7:45, i) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 7:45, natomiast w ciągu dnia, w czasie ciągłych opadów, usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, j) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w wykonywaniu usługi przez osobę (osoby) wyznaczoną przez Wykonawcę, dokona on, na żądanie Zamawiającego, zmiany składu osób świadczących usługi sprzątania, 2) mycie okien i żaluzji: a) prace te będą wykonywane dwa razy w okresie obowiązywania umowy na podstawie odrębnych zleceń, w terminach uzgodnionych wcześniej przez osoby wyznaczone przez Strony, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 1.008 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 513 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego). 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga, aby Wykonawca do wykonania usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych zatrudnił na pełny etat, na podstawie stosunku pracy, co najmniej 1 osobę długotrwale bezrobotną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674, z późn. zm.). 6. Dla osób wykonujących usługę sprzątania Zamawiający udostępni bezpłatnie pomieszczenia sanitarne i magazynowe. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili oględziny obiektu i jego terenu. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Dyrektora Generalnego, pod numerem telefonu 22 661 94 35, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W czasie oględzin Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000 zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w NBP O/O Warszawa nr: 40 1010 1010 0082 6613 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy załączyć zarówno oryginał dokumentu, jak i kserokopię, przy czym: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty w taki sposób, aby nie był on trwale połączony z ofertą, 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, połączyć z ofertą w sposób trwały (np. poprzez zszycie lub ponumerowanie). 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach