Przetargi.pl
Usługi sprzątania oraz wywozu nieczystości gabarytowych, stałych i płynnych z nieruchomości zarządzanych przez ZGN Wola, w terminie od 01.01.2010 r. do 31.01.2010 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania oraz wywozu nieczystości gabarytowych, stałych i płynnych z nieruchomości zarządzanych przez ZGN Wola, w terminie od 01.01.2010 r. do 31.01.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w odniesieniu do 1 m-ca obejmuje: - sprzątanie powierzchni wewnętrznej - 27 116,86 m2, - sprzątanie powierzchni zewnętrznej - 247 240,92 m2, - sprzątanie terenów zieleni - 366 224,75 m2, - wywóz nieczystości gabarytowych, spryzmowanych liści i gruzu - 1 069,00 m3 - wywóz i utylizację nieczystości stałych - 1 327,17 m3, - wywóz i utylizację nieczystości stałych gromadzonych selektywnie - 483,72 m3, - wywóz nieczystości płynnych - 176,30 m3, W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje m.in. wywóz odpadów o następujących kodach: 17 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 34, 20 01 36, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 03, 20 03 07, 20 03 99, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 33*, 20 01 35* 20 03 01; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07, 16 02 13*; 16 0214;160604; 080317*
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie realizacji przedmiotu Zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. a) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 pkt 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. nr 132, poz. 622 z późn. zm.) b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, obejmującego co najmniej odpady o kodach wymienionych w przedmiocie zamówienia -zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. 62 z 2001 r., poz. 628 z późn. zm.) 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: - 2 usługi wykonywane wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznej, sprzątania powierzchni zewnętrznej oraz sprzątania terenów zieleni, o wartości brutto min. 150 tys. zł każda, - 2 usługi wykonywane wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie wywozu nieczystości gabarytowych, spryzmowanych liści i gruzu, o wartości brutto min. 50 tys. zł każda, - 2 usługi wykonywane wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie wywozu i utylizacji nieczystości stałych, o wartości brutto min. 70 tys. zł każda, - 2 usługi wykonywane wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie wywozu nieczystości płynnych o wartości brutto min. 6 tys. zł każda, oraz posiada doświadczenie w prowadzeniu segregacji odpadów, 3) wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: - min. 4 samochodami przystosowanymi do wywozu nieczystości stałych, - min. 1 samochodem do wywozu nieczystości płynnych, -urządzeniem myjącym umożliwiającym mycie raz w miesiącu pojemników i kontenerów służących do zbiórki odpadów komunalnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie wskazanym powyżej sprzętem do wykonania zamówienia, a będzie polegać w tym zakresie na sprzęcie innych podmiotów - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niniejszego sprzętu. 4) posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na okres świadczenia usługi i na kwotę co najmniej 100 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) kopia aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia pozwalającego na realizację przedmiotu zamówienia na terenie m. st. Warszawy, zezwalającego na: - odbiór odpadów komunalnych, wydanego przez właściwy organ (na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. nr 132., poz. 622 z późn. zm.), ważnego do dnia 31.12.2010 r. lub kopia promesy wydania zezwolenia na ten okres, - transport odpadów (obejmującego w swej treści co najmniej odpady o kodach wymienionych w przedmiocie zamówienia), wydanego na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. 62 z 2001 r., poz. 628 z późn. zm.), ważnego do dnia 31.12.2010 r. lub kopia promesy wydania zezwolenia na ten okres, - opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydanego na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.), ważnego do dnia 31.12.2010 r. lub kopia promesy wydania zezwolenia na ten okres, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)) dotyczy to każdego z podmiotów. f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2): a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (z treści wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego). b) co najmniej 1 dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie segregacji nieczystości stałych segregowanych w okresie nie krótszym niż 1 miesiąc, 4. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3): a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, b) w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na sprzęcie innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia ich sprzętu do wykonania zamówienia. 5. Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 4): - aktualna kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającym wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wartości. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, wymagane warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1) lit. a), b), ppkt. 2), 3) i 4) mogą spełniać łącznie. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granica terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (wystawione w terminach, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2), potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach