Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: - w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: - w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w: - Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, przy ul. Piłsudskiego 11; - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt pn.: Wiedza kluczem do przyszłości Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Część 1: Zajęcia szybkiego czytania: 48 godz. dla 120 uczniów/ uczennic po 12 godz. (to jest 12 godzin w semestrze dla wybranych 30 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice zapoznają się z metodami twórczego wykorzystywania umysłu, łatwego i przyjemnego uczenia się. Poszerzą swoje umiejętności, rozwiną myślenie, zapamiętywanie i efektywne czytanie. Zajęcia dodatkowe: 24 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 24 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 2: Zajęcia z psychologiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie / uczennice wzmocnią wiarę w siebie, potrzebę uczenia się, poznają swoje mocne strony. Nauczą się walczyć ze stresem. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 3: Zajęcia z pedagogiem: 40 godz. dla 200 uczniów/ uczennic po 5 godz. (to jest 5 godzin w semestrze dla wybranych około 25 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice zostaną przygotowani do kontynuowania nauki, uzyskają wsparcie w procesie decyzyjnym. Wzmocnienie umiejętności radzenia w sytuacjach trudnych. Rozwijanie twórczych zainteresowań. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 4: Zajęcia z matematyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice rozwiązują trudne zadania, wykraczające poza wykonywane na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu matematyki. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 5: Zajęcia z chemii: 32 godz. dla 32 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 12 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu chemii. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 6: Zajęcia z fizyki: 32 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 8 godzin (to jest 8 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas I - III Gimnazjum); Uczniowie/ uczennice będą powtarzać trudniejsze zagadnienia przekazywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce. Uczniowie/ uczennice realizują materiał wykraczający poza podawany na zajęciach - zajęcia dla tych, którzy uzyskują bardzo dobre oceny z zakresu fizyki. Zajęcia dodatkowe: 16 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 16 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 7: Zajęcia z informatyki: 40 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 15 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum; Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 8: Zajęcia z jęz. polskiego: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 9: Zajęcia jęz. angielskiego: 160 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 80 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 80 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 10: Zajęcia jęz. niemieckiego: 120 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 60 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 60 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 11: Zajęcia jęz. rosyjskiego: 100 godz. dla 60 uczniów/ uczennic po 20 godzin dla 4 grup i po 10 godz. dla 2 grup (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej i 10 godz. w semestrze dla wybranych 10 uczniów/ uczennic klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 12: Zajęcia jęz. hiszpańskiego: 100 godz. dla 30 uczniów/ uczennic po 25 godzin (to jest 25 godzin w semestrze dla wybranych około 8 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Zajęcia dodatkowe: 50 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 13: Zajęcia z przyrody: 40 godz. dla 24 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 6 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą utrwalać, powtarzać trudniejszy materiał z zajęć lekcyjnych, rozszerzać o zagadnienia interesujące uczestników/ uczestniczki zajęć. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 14: Zajęcia plastyczno - ceramiczne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 10 godzin (to jest 10 godzin w semestrze dla wybranych około 10 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); Przy wykorzystaniu koła garncarskiego i pieca ceramicznego uczniowie/ uczennice będą rozwijały/rozwijali wyobraźnię przestrzenną, i sprawność manualną, będą mieli możliwość poznania konkretnej dziedziny rzemieślniczo - ceramicznej. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 15: Zajęcia teatralne: 40 godz. dla 40 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 20 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum); W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą przygotowywali m .innymi przedstawienia, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). Część 16: Zajęcia taneczne: 40 godz. dla 80 uczniów/ uczennic po 20 godzin (to jest 20 godzin w semestrze dla wybranych około 40 uczniów/ uczennic z klas IV-VI Szkoły Podstawowej lub klas I - III Gimnazjum). W trakcie zajęć uczestnicy/ uczestniczki będą ćwiczyli taniec tradycyjny, nowoczesny, które zaprezentują w czasie uroczystości szkolnych. Zajęcia dodatkowe: 20 godz. w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 20 godz. w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII w 2013 r. (z wyłączeniem miesięcy lipiec-sierpień w 2012r. i 2013r.). 3. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, w których realizowany jest projekt, b) czas trwania jednej godziny zajęć to 45 minut, c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania każdego semestru, d) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań, e) Wykonawca zapewni uczestnikom przed rozpoczęciem zajęć materiały dydaktyczne w liczbie pakietów odpowiadającej liczbie uczestników zajęć dodatkowych (z wyjątkiem części 14, gdzie podano całkowitą liczbę materiałów): - część 1, część 4, część 5, część 6, część 8, część 9, część 10, część 11, część 12, część 13: w każdej z części pakiet, w skład którego wchodzi: książka + ćwiczenia, brudnopis, długopis, teczka z rzepem; - część 2: brudnopis, długopis, teczka z rzepem; - część 14: glina do formowania - masa ceramiczna 400kg, 40 bloków technicznych A 3 15 sztuk pasteli olejowych 50 kolorów, 15 sztuk pasteli suchych 50 kolorów, 15 sztuk farb witrażowych 10 kolorów 80 ml, 15 sztuk farb ceramicznych 0,25 kg, 15 sztuk brystol B1 (70x100cm) /275g, 15 sztuk brystol A1/ 160g; - część 15: Kostiumy na przedstawienie w zależności od rodzaju występu; - część 16: Stroje na występ dla dziewczynek (spódnica i koszulka) i chłopców (spodnie i koszulka). f) Wszelkie dokumenty i materiały szkoleniowe związane z projektem, powinny zostać oznakowane logo UE, EFS i POKL zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach POKL - wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. g) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie tradycyjnym muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: kserokopie książek, ćwiczeń, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacie, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę). 4. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Kierownika projektu oraz Dyrektora szkoły. 5. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadań: 1) Zajęcia dodatkowe nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może kierownik i dyrektor szkoły); 2) Wykonawca opracuje Program zajęć uwzględniający zakres wynikający z założeń przyjętych do projektu, z harmonogramu realizacji projektu, dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i przedłoży go dyrektorowi szkoły, a następnie Kierownikowi projektu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do: a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z kierownikiem projektu, b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych c) opracowania i przekazania Kierownikowi Projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być wcześniej zaakceptowany przez dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny), e) przed rozpoczęciem zajęć poinformowanie uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach dyrektorowi szkoły i Kierownikowi projektu, g) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS), h) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu, i) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie Kierownika projektu, j) pisemne informowanie Kierownika projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć; k) opracowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej), l) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu, m) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów Kierownika projektu i dyrektora szkoły, n) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru, o) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem; 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach