Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH, NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCH ORAZ NA TERENACH ZIELONYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 48 383 57 50 , fax. 0 48 383 57 48 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska 55/57 55/57
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0 48 383 57 50, fax. 0 48 383 57 48 w. 31
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH, NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCH ORAZ NA TERENACH ZIELONYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu. 2. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych, na których miałyby być świadczone usługi: a) minimalną wartość w/w powierzchni - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 28 lutego 2012r. Minus do 15% powierzchni b) maksymalną ilość powierzchni - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 28 lutego 2012r. plus do 15% powierzchni w budynkach, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych, na których miałyby być świadczone usługi. Na dzień 28.02.2012 w zarządzie Zamawiającego znajduje się 15 528 m 2 powierzchni wewętrznych budynków, 60617 m2 powierzchni zewnętrznej utwardzonej oraz 88 971 m2 powierzchni zewnętrznej terenów zielonych. 3. Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego w okresach miesięcznych za rzeczywiście wykonane usługi, wg. stawek za 1 m 2 powierzchni do obsługi zaoferowanych w ofercie wybranego Wykonawcy. Oferowane w dniu składania ofert ceny netto za obsługę 1 m 2 powierzchni wewnętrznych i powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych zostaną utrzymane na tym samym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia: własnym sprzętem, zakupuje na własny koszt środki czystości oraz środki do deratyzacji, przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. 5. Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środki, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. Wykonawca deklaruje, że swoją działalność będzie realizował zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm, przestrzegając m.in. zasad segregacji odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, stosowania ekologicznych środków utrzymania czystości i porządku, oszczędności energii elektrycznej, cieplnej i wody. Używany sprzęt, środki czystości, artykuły higieniczne etc. powinny odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska, kryteriom środowiskowym Komisji Europejskiej GPP Toolkit określonym dla używanych środków, posiadać niezbędne atesty i zezwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. Środki chemiczne używane do wykonania zamówienia nie mogą być trujące lub o przykrym, ostrym zapachu ani powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni i winny być opatrzone wspólnotowym oznakowaniem ekologicznym. Nie wolno stosować produktów w aerozolu zawierających gazy pędne. 6. Czynności porządkowe na terenie posesji i chodnikach należy wykonywać codziennie od poniedziałku do soboty, przy czym w przypadku opadów śniegu, dużej ilości liści itp. odśnieżanie i posypywanie oraz sprzątanie parkingów, chodników i ciągów komunikacyjnych należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników i ciągów komunikacyjnych powinno odbywać się na bieżąco, przy użyciu sprzętu mechanicznego w przypadku opadów powodujących zaleganie pokrywy śnieżnej o grubości powyżej 5 cm. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH -Codzienne sprzątanie i usuwanie śmieci (nieczystości stałe, kartony) z części obiektu budowlanego przeznaczonego do wspólnego użytkowania mieszkańców (klatki schodowe, korytarze piwniczne, pralnie, suszarnie, strychy, balkony komunikacyjne itp.), powstałych w wyniku tego użytkowania do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki zapewnia Zamawiający), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr 766/2010 Rady Miasta Radomia z dnia 28 czerwca 2010 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Radomia) -Zachowywanie drożności dróg ewakuacyjnych oraz zabezpieczanie dostępu do urządzeń przeciw pożarowych budynków - poprzez zgłaszanie Zamawiającemu nieprawidłowego składowania przedmiotów, które przeszkadzałyby lub uniemożliwiałyby korzystanie z pomieszczeń wspólnego użytku tj. bram, klatek schodowych, strychów, podwórek itp. Dotyczy to również przedmiotów, których składowanie w w/w miejscach stwarza zagrożenie pożarowe. - Mycie i dezynfekcja klatek schodowych (1 raz w tygodniu) oraz okien, bram, gablot informacyjnych, lamperii (raz na kwartał). -Zgłoszenie Zamawiającemu potrzeby dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w budynkach oraz na terenach. -Wykonywanie deratyzacji w pomieszczeniach wspólnego użytku 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym lub doraźnie w przypadku występowania gryzoni poza wyżej wymienionymi terminami (materiały do deratyzacji zapewnia Wykonawca). -Dekorowanie ( wywieszanie i zdejmowanie) w okresach świąt państwowych budynków flagami narodowymi w uzgodnieniu z Zamawiającym (flagi zapewnia Zamawiający). -Wywieszanie pism i ogłoszeń na wniosek Zamawiającego w gablotach ogłoszeń oraz utrzymanie gablot informacyjnych w należytym ładzie i porządku. -Bieżąca kontrola stanu oświetlenia w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) i natychmiastowe informowanie Zamawiającego o potrzebie naprawy oświetlenia, wyłączników, osprzętu lub wymiany żarówek. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCHI TERENACH ZIELONYCH -Utrzymanie czystości terenów bezpośrednio przyległych do budynków, tj. tzw. opasek wokół budynków, chodników wzdłuż budynku i chodników doprowadzających do bram wejściowych, rabat, klombów kwiatowych i trawników pomiędzy wyżej wymienionymi chodnikami oraz podwórek i chodników bezpośrednio przyległych do budynków - Utrzymanie w czystości pozostałych chodników, ulic, parkingów (terenów nie przylegających bezpośrednio do budynków), to jest bieżące - w miarę potrzeb ich zamiatanie, usuwanie błota i innych nieczystości, usuwanie śniegu i lodu oraz usuwanie śliskości poprzez posypywanie ich piaskiem (podjęcie pierwszych czynności najpóźniej do godziny 6-ej rano, przy opadach ciągłych 2 godziny po rozpoczęciu opadów). Wykonawca odpowiada za zapewnienie piachu we własnym zakresie i na własny koszt. - Oczyszczanie kratek ściekowych, burzowych, a w przypadku ich uszkodzenia, zatkania, czy zaginięcia natychmiastowe zgłaszanie Zamawiającemu. -Utrzymanie należytego stanu sanitarnego i pielęgnacja terenów (w tym placów zabaw)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) 2.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. Oddział Radom nr 83 1500 1647 1216 4005 6753 0000. 5.Do oferty należy bezwzględnie dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu (kopię) 6.Wadium wnoszone pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy , do oferty należy załączyć kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach