Przetargi.pl
NAJEM I SERWISOWANIE PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ SANITARNYCH

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAJEM I SERWISOWANIE PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ SANITARNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu i serwisowania przenośnych toalet WC, umywalek wolnostojących dwustanowiskowych oraz kontenerów sanitarnych na trasie XXV Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę. Dokładne lokalizacje miejsc postojów (noclegów) Zamawiający poda w terminie późniejszym, przewidywana ilość osób - około 600 pielgrzymów. Zakres usług obejmuje najem: Toalety sanitarne - 20 szt. wyposażone w: -szczelny, bezodpływowy zbiornik na fekalia o pojemności nie mniejszej niż 230 litrów, -deskę sedesową, -pisuar z odprowadzeniem do zbiornika, -pojemnik na dwie rolki papieru toaletowego, -podajnik ręczników papierowych, -dozownik na płyn do mycia rąk, -umywalkę, -antypoślizgową podłogę, -zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem- wolne-zajęte, -środki zapachowe, -kosz na śmieci, Umywalki wolnostojące dwustanowiskowe - 10 szt. wyposażone w: -2 stanowiska do mycia rąk, -2 pompki nożne lub inny system służący do podawania wody, -zakryty zbiornik wody czystej o pojemności co najmniej 80 litrów, -zakryty zbiornik na wodę brudną, -2 dozowniki mydła w płynie, -podajnik ręczników papierowych, -kosze na zużyte ręczniki. Kontenery sanitarne - łącznie 30 natrysków i 18 umywalek wyposażone w: -natryski, -umywalki, -antypoślizgową podłogę, -kosz na śmieci, -zasłony prysznicowe, -lustra nad umywalkami, -wieszak na ubranie, -wentylację, -ogrzewanie elektryczne, -bojler elektryczny lub inny system podgrzewania wody, -instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, -hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, -osprzęt do podłączenia do mediów, -media (energia elektryczna, woda, ścieki zabezpiecza WYKONAWCA). Najem przenośnych toalet sanitarnych, umywalek wolnostojących oraz kontenerów sanitarnych obejmuje oddanie do używania, transport i ustawienie na nieutwardzonym terenie trasy pielgrzymki we wskazanych w zał. nr 3 do umowy miejscach, w wyznaczonych dniach oraz zabranie ich po zakończeniu realizacji umowy. Codzienny serwis przenośnych toalet sanitarnych podlega: -opróżnianiu zbiorników na fekalia, -myciu i dezynfekcji kabin oraz zbiorników z zewnątrz i wewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski, -zalaniu zbiorników świeżym koncentratem dezynfekująco- zapachowym, -szczególny nacisk na systematyczne oraz bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych w ilościach i częstotliwościach uzupełniania przypadających na liczbę pielgrzymów, -opróżnianiu koszy w kabinach, -posprzątaniu toalet na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych toalet przy każdym serwisie, -naprawieniu, w przypadku uszkodzenia niesprawnej kabiny lub jej wyposażenia, tak aby nie zagrażała zdrowiu osób korzystających z kabiny. Codzienny serwis umywalek wolnostojących podlega: -opróżnianiu zbiornika z nieczystości płynnych, -bieżącym uzupełnianiu zbiornika wody, -utrzymaniu w czystości, -bieżącym uzupełnianiu w ręczniki papierowe i mydło, -opróżnianiu koszy, -posprzątaniu na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych umywalek przy każdym serwisie. Codzienny serwis kontenerów sanitarnych podlega: -myciu i dezynfekcji kontenerów wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski, -opróżnianiu koszy na śmieci, -posprzątaniu kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenerów przy każdym serwisie, -ustawienia kontenerów w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu i życiu osób korzystających z kontenerów, -bieżące usuwanie wszelkich niesprawności urządzeń sanitarnych lub ich wyposażenia. -podłączeniu kontenerów sanitarnych do mediów przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy posiadających świadectwo kwalifikacyjne (E) gr. 1 pkt. 2, 10 i (D) gr. 1 pkt. 2,10 Inne postanowienia Wykonawcy: -najmowane Produkty muszą być sprawne, estetyczne bez oznak uszkodzeń fizycznych, wyposażone w osprzęt do podłączenia do mediów, -oferta powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty najmu wszystkich Produktów, transportu, odbioru i rozładunku, uprzątnięcia terenu, podłączenia i odłączenia od mediów, wykonaniem usług serwisowych, obsługi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy, opłaty za korzystanie ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty oraz składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość wartości umowy, -cena pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy, -Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nieczystości płynnych odebranych z toalet, umywalek oraz kontenerów w czasie ich transportu i unieszkodliwienie ww. nieczystości zgodnie z regulacją prawną w tym zakresie. Z momentem odbioru nieczystości na Wykonawcy ciążą obowiązki i odpowiedzialność wynikające z przepisów prawnych o ochronie środowiska, szczególnie Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), -Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo oraz siłę roboczą w ilości umożliwiającej fachową i szybką obsługę najętego sprzętu, materiały i inne urządzenia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, -Zamawiający nie zapewnia dźwigów i pojazdów do przewozu i ustawienia urządzeń sanitarnych, -Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz pracowników (zleceniobiorców) w tym osobę nadzorującą oraz pracowników wykonujących pracę, -Przed przekazaniem do użytkowania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oryginały) dotyczące następujących badań kontenerów sanitarnych: a) pomiar szybkiego samoczynnego wyłączenia zasilania urządzeń elektroenergetycznych, b) rezystancji izolacji, c) zabezpieczeń różnicowo-prądowych, d) pomiar uziemienia. -Po montażu Wykonawca dostarczy oświadczenie, że instalacja elektryczna wykonana jest zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami i nadaje się do użytkowania. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę od zgłoszenia Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach