Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 04
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Franciszka Klimczaka 2 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 04
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów, w okresie od dnia 01.07.2016 r. do dnia 31.10.2017 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego prace porządkowe należeć będzie: 1) Opróżnianie koszy ulicznych (387 szt.) ustawionych na terenie dzielnicy Wilanów zgodnie z załącznikiem nr 6 do wzoru umowy. Stan koszy powinien być na bieżąco sprawdzany, a drobne naprawy wykonywane w dniu stwierdzenia usterki (nalepki na koszu, wygięcia, uszkodzenia farby, doczyszczanie). Znaczne uszkodzenia koszy powinny być zgłaszane bezpośrednio do pracownika Urzędu Dzielnicy wskazanego w umowie. 2) Uzupełnianie w nowe torebki pojemników w psich stacjach zlokalizowanych na terenie nabrzeża jez. Powsinkowskiego. 3) Jednokrotne mycie wszystkich koszy ulicznych, z których odbierane są odpady. 4) Prowadzenie prac porządkowych polegających na: - zbieraniu, załadunku ręcznym lub mechanicznym i wywozie odpadów komunalnych, wielkogabarytowych i transport na składowisko*; - zbieraniu, odspojeniu gruzu i ziemi zanieczyszczonej odpadami budowlanymi, w tym załadunku i transporcie na składowisko*, - likwidacji dzikich wysypisk odpadów (odpadów komunalnych, wielkogabarytowych, gruzu, opon itp.)*. * ilość wywożonych odpadów będzie na bieżąco szacowana i kontrolowana przez przedstawiciela Wydziału Konserwacji i Środowiska dla Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy i Wykonawcę. 5) Interwencyjne sprzątanie, z terenów będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów, zwłok padłych zwierząt wraz z wywozem do miejsca utylizacji. 6) Zamiatanie ręczne i mechaniczne (załączniki nr 3, 4, 5 do wzoru umowy): parkingów o łącznej powierzchni, ulic o łącznej długości (zamiatanie i mycie), chodników o łącznej powierzchni, zamiatanie pomiędzy pasami - wysepkami, tzw. martwe pola, czyszczenie bezpieczników w ramach zamiatania, mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, odcinanie brzegów trawników przy krawężnikach. 7) Sprzątanie odchodów z elementów zagospodarowania terenu pod gniazdem bocianim zlokalizowanym przy ul. Czekoladowej - 12 m2 (z chodnika, kosza na śmieci, skrzynki elektrycznej). 8) Utrzymanie czystości i porządku na terenach obiektów: nabrzeża jez. Powsinkowskiego, Parku Klimczaka, cmentarzy, ujęć wody oligoceńskiej, budynkach komunalnych, parkingu w Wilanowie, Skwerze Prymasowskim, placów zabaw, Osi Królewskiej, zieleńca przy ul. Czekoladowej, zieleńca przy ul. Ulubionej, zgodnie z częstotliwością określoną w formularzach cenowym stanowiących załączniki nr 7, 8 i 9 do niniejszej umowy 9) Utrzymanie czystości i porządku na przebudowanym fragmencie ul. St. K. Potockiego wraz z przyległymi parkingiem i kolegiatą (według potrzeb przez siedem dni w tygodniu): - zamiatanie chodników, parkingu i ulicy, - sprzątanie i wywożenie nagromadzonych zanieczyszczeń, odpadów, w tym sprzątania terenów zieleni oraz udrażniania korytek ściekowych, - mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, - monitowania ilości odpadów w koszach, w przypadku ich przepełnienia opróżnianie - tereny zieleni - chodniki - parking - ulica z kostki paryskiej i bruku. 10) Sprzątanie terenów zieleni niskiej, z częstotliwością określoną w załączniku nr 2 do wzoru umowy: - zamiatanie nawierzchni sztucznej, - zebranie z terenu zieleni i powierzchni nieutwardzonych wszystkich zanieczyszczeń (w tym odpadów komunalnych, niedopałków papierosów, kapsli od butelek, psich odchodów itp., odpadów organicznych), zgodnie z harmonogramem ustalonym dla poszczególnych ulic i terenów objętych sprzątaniem. Krotności, terminy i powierzchnie terenów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. 11) Wykoszenie chwastowiska wraz z usunięciem zanieczyszczeń gabarytowych oraz samosiewów: usunięcie z chwastowiska zanieczyszczeń gabarytowych; zebranie i usunięcie kamieni, gruzu, szkła, metalu, itp. przedmiotów do 5m?/ha); dokładne wykoszenie chwastowiska (czynność obejmuje koszenie ręczne i mechaniczne w zależności od sytuacji w terenie); usunięcie młodych samosiewów drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: (a) 35 cm w przypadku topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego (b) 25 cm w przypadku pozostałych gatunków drzew); zgrabienie pokosu wraz z ewentualnymi śmieciami, gałęziami itp.; załadunku i wywozie pokosu i śmieci nie później niż następnego dnia od dnia rozpoczęcia koszenia, tzn. rozpoczęte koszenie na danym terenie musi zostać zakończone w ciągu dwóch kolejnych dni. Nie dopuszcza się pozostawiania nie zakończonych prac przez dni ustawowo wolne od pracy. 2. Wykonawca zobowiązany jest, aby wszyscy pracownicy, łącznie z pracownikami na zastępstwo, wykonujący czynności związane z realizacją zamówienia, o których mowa w II.A.1 ppkt od 1) do 11) z wyłączeniem ppkt 3) i 5) SIWZ, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2014.1502 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: NORMY EURO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach