Przetargi.pl
Usługę stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości. Część II Konserwację posadzki marmurowej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości. Część II Konserwację posadzki marmurowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Usługa: 1. utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych, holu głównego, wszystkich ciągów pieszych i piwnic w budynku przy Pl. Powstańców Warszawy 1 o ogólnej powierzchni 7784,33 m2, 2. stałego utrzymania w czystości terenu wokół budynku ograniczonego krawężnikami Pl. Powstańców Warszawy oraz ulic: Moniuszki, Boduena i Sienkiewicza o powierzchni 3490,00 m2 2.1. mycia okien wraz z framugami, ościeżnicami, kratami i przyległymi parapetami w budynku o ogólnej powierzchni 2514,11 m2 ( w tym UOKiK: 2361,53 m2, Laboratorium Kontrolno - Analityczne UOKiK w budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie - 152,58 m2) 3. prania wykładzin w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach o powierzchni - 4315,70 m2. I. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU - ZAKRES CZYNNOŚCI: PRACE CODZIENNE 1. w pomieszczeniach biurowych, gabinetach Kierownictwa i salach konferencyjnych: 1.1. konserwowanie na bieżąco parkietów środkami antypoślizgowymi nadającymi połysk w gabinecie Wiceprezesów - pok. 569 oraz 521, 1.2. ścieranie kurzu z krzeseł (części metalowych, plastikowych i aluminiowych), 1.3. ścieranie kurzu i polerowanie biurek środkami konserwującymi, 1.4. odkurzanie sprzętu RTV, sprzętu komputerowego (z wyjątkiem klawiatury i ekranu monitora), urządzeń audiowizualnych na salach konferencyjnych i innych urządzeń (np. ksero, niszczarka dokumentów, wentylator itp.), 1.5. opróżnianie i mycie koszy na śmieci wraz z wymianą worków na nowe; 1.6. wynoszenie posegregowanych śmieci do wskazanych kontenerów, 1.7. opróżnianie pojemników urządzeń do niszczenia dokumentów - w miarę potrzeby, 1.8. odkurzanie i mycie parapetów okiennych, 1.9. zmywanie talerzy, szklanek itp. - na bieżąco (dotyczy tylko gabinetów Kierownictwa i sal konferencyjnych) 2. sanitariaty: 2.1. odkurzanie, mycie i dezynfekcja podłóg i ścian (w tym kafelków wokół umywalek, na których nie powinny pozostawać smugi), 2.1.1. mycie, czyszczenie (m.in. usuwanie rdzy, kamienia zacieków) i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, 2.1.2. mycie dozowników na mydło, czyszczenie dozowników, suszarek do rąk, pojemników na papier i ręczniki, 2.1.3. czyszczenie luster (na tafli nie powinny pozostawać smugi), 2.1.4. wycieranie kurzu i mycie parapetów, 2.1.5. czyszczenie i polerowanie elementów chromowanych i baterii umywalkowych, 2.1.6. opróżnianie i mycie koszy na śmieci wraz z wymianą worków na nowe, wynoszenie posegregowanych śmieci do wskazanych kontenerów, 2.1.7. ścieranie kurzu i mycie drzwi wejściowych do pomieszczeń i kabin oraz ścianek działowych , 2.1.8. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych, 3. w aneksach kuchennych: 3.1. odkurzanie i mycie podłóg, 3.2. mycie glazury (na kafelkach nie powinny pozostawać smugi)-, 3.3. mycie, czyszczenie (m.in. usuwanie rdzy, kamienia zacieków) zlewów, 3.4. mycie dozowników na płyn do mycia naczyń, 3.5. uzupełnianie płynu do mycia naczyń i ręczników jednorazowych, 3.6. wycieranie kurzu, mycie parapetów i innych miejsc gromadzenia się kurzu, 3.7. czyszczenie elementów chromowanych, 3.8. opróżnianie, mycie koszy na śmieci, wymiana worków na nowe; wynoszenie posegregowanych śmieci do wskazanych kontenerów 3.9. opróżnianie i mycie oznakowanych koszy z wysegregowanymi odpadami oraz wynoszenie tych odpadów do odpowiednich rodzajowo pojemników zbiorczych ustawionych w pomieszczeniu śmietnika, 3.10. mycie blatów, 3.11. czyszczenie kuchenek mikrofalowych, obudów lodówek, zmywarek do naczyń, czajników itp. 3.12. czyszczenie obudów dozowników na wodę. 4. na klatkach schodowych, korytarzach oraz holu głównym UOKiK i Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym CKS 4.1. główna klatka schodowa w budynku UOKiK (od drzwi wejściowych do II piętra) oraz hol główny w budynku UOKiK oraz Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym (CKS): Uwaga: NIE WOLNO ZMYWAĆ WODĄ POWIERZCHNI PODŁOGI ORAZ SCHODÓW OD STRONY WEJŚCIA DLA PRACOWNIKÓW, GOŚCI ORAZ HOLU GŁÓWNEGO I SCHODÓW DO II PIĘTRA W BUDYNKU UOKIK ORAZ W HOLU GŁÓWNYM CKS 5.1.1. mycie i zamiatanie posadzki marmurowej holu głównego i schodów, 5.1.2. mycie podłogi marmurowej płynem pielęgnującym, lekko zasadowym, niskopieniącym i szybkoschnącym, na bazie alkoholi, nie pozostawiającym smug (minimalny poziom wymagany przez Zamawiającego), 5.1.2.1. w razie konieczności zmiany stosowanych środków Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać na bieżąco ich dobór z Zamawiającym, 5.1.2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o stosowanych środkach myjących, w przypadku nieskuteczności lub niekorzystnego oddziaływania ubocznego środków stosowanych przez Wykonawcę na ludzi, powierzchnie lub sprzęt Zamawiającego, 5.1.2.3. mycie i zamiatanie posadzki gresowej w ciągach komunikacyjnych w CKS, 5.1.3. ścieranie kurzu z cokolików przy schodach, 5.1.4. likwidowanie na bieżąco powstałych plam na meblach, 5.1.5. wycieranie z balustrady kurzu i polerowanie poręczy, 5.1.6. utrzymanie w czystości zewnętrznych i wewnętrznych aluminiowo - szklanych drzwi wejściowych do budynku, ze szczególnym uwzględnieniem szyby, 5.1.7. usuwanie odcisków palców z drzwi wejściowych do kiosku i na korytarze, 5.1.8. mycie parapetów okiennych, 5.1.9. czyszczenie i polerowanie lad w portierni, szatni i recepcji, 5.1.10. czyszczenie bramek wejściowych do budynku, 5.1.11. wycieranie kurzu ze stołów, ścieranie kurzu z krzeseł (części metalowych i plastikowych), 5.1.12. odkurzanie i mycie podłóg, luster i drzwi w windach, czyszczenie wszelkich elementów metalowych wind (na drzwiach i lustrach nie powinny pozostawać smugi), 5.1.13. utrzymywanie czystości w szatni znajdującej się w holu głównym I piętra; zamiatanie powierzchni podłogi przy użyciu mopa akrylowego, czyszczenie drzwi wejściowych do szatni, opróżnianie i mycie kosza na śmieci z wymianą worka na nowy, 5.1.14. utrzymanie czystości na portierni poziom pośredni i w pomieszczeniu do wydawania kluczy (opróżnianie i mycie kosza na śmieci z wymianą worka na nowy, 5.1.15. czyszczenie lad recepcyjnych w holu głównym i CKS, 5.2. główna klatka schodowa od II do VI piętra oraz korytarze: 5.2.1. mycie i polerowanie schodów środkami nabłyszczającymi od II do VI piętra, 5.2.2. odkurzanie, mycie i polerowanie posadzek (na terakocie/gresie nie powinny pozostawać smugi), 5.2.3. okurzanie korytarzy - wykładzina, 5.2.4. likwidowanie na bieżąco powstałych plam na meblach, 5.2.5. wycieranie kurzu z balustrady i polerowanie poręczy, 5.2.6. mycie aluminiowo-szklanych drzwi wejściowych do korytarzy, 5.2.7. mycie parapetów okiennych, 5.2.8. wycieranie kurzu ze stołów, ścieranie na mokro kurzu z krzeseł (części metalowych i plastikowych), 5.2.9. czyszczenie drzwi wejściowych do wind na wszystkich piętrach i wszelkich elementów metalowych wind (przycisków do ściągania windy), ze szczególnym uwzględnieniem odkurzania prowadnic drzwi. 5.3. boczne klatki schodowe oraz na klatkach schodowych CKS (przy holu głównym): 5.3.1. wycieranie kurzu z balustrady i mycie poręczy, 5.3.2. mycie aluminiowo-szklanych drzwi wejściowych do korytarzy, 5.3.3. mycie i odkurzanie prowadnic drzwi do wind podłóg, mycie luster i drzwi w windach, czyszczenie wszelkich elementów metalowych wind - na drzwiach i lustrach nie powinny pozostawać smugi. PRACE CYKLICZNE (według harmonogramu) w pomieszczeniach biurowych, gabinetach Kierownictwa oraz na salach konferencyjnych: 5.4. odkurzanie dywanów i wykładzin dywanowych 2 razy w tygodniu lub doraźnie na prośbę Zamawiającego (w gabinetach Kierownictwa istnieje możliwość częstszego odkurzania), 5.5. odkurzanie i mycie podłóg (gres, wykładzina winylowa, deska barlinecka) - 3 razy w tygodniu lub doraźnie przed większymi wydarzeniami organizowanymi przez UOKiK (sale konferencyjne) 5.6. odkurzanie mebli pokrytych tapicerką oraz czyszczenie mebli tapicerowanych skórzanych środkami do konserwacji skóry - 2 razy w tygodniu, 5.7. czyszczenie luster (na tafli nie powinny pozostawać smugi) - 1 raz w tygodniu, 5.8. czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych w pomieszczeniach biurowych oraz ochrony - 2 razy w tygodniu, 5.9. usuwanie śladów po palcach z drzwi, framug drzwi oraz wyłączników światła- 2 razy w miesiącu lub doraźnie na prośbę Zamawiającego . 5.10. wycieranie kurzu z listew osłaniających instalacje - 3 razy w tygodniu, 5.11. czyszczenie lamp biurowych - 3 razy tygodniu lub doraźnei na prośbę Zamawiającego, 5.12. wycieranie kurzu z kwiatów oraz mycie podstawek pod doniczki, wycieranie kurzu z pozostałych przedmiotów dekoracyjnych (np. ram obrazów) - 2 razy w tygodniu, 5.13. odkurzanie i mycie kaloryferów wraz z obudowami - w każdy ostatni piątek miesiąca, 5.14. czyszczenie obudów gniazdek wtykowych i wyłączników oświetlenia - w ostatni piątek miesiąca, 5.15. czyszczenie obudów urządzeń klimatyzacyjnych - co drugi piątek, 5.16. czyszczenie i sprzątanie pomieszczenia sauny - 2 razy w miesiącu. 5.17. mycie drzwi wejściowych do pokoi - w każdy ostatni piątek miesiąca, 5.18. ścieranie kurzu i polerowanie regałów środkami konserwującymi -2 razy w tygodniu, 5.19. na żądanie Zamawiającego lecz nie więcej niż 5 razy w ciagu trwania umowy, mycie całej powierzchni okien i framug o ogólnej powierzchni 96,13 m2 (40 okien) w gabinetach Prezesów UOKiK, sekretariatach Prezesów UOKiK, gabinecie Dyrektora Generalnego UOKiK i sekretariacie oraz salach konferencyjnych przy gabinetach Prezesów UOKiK, 5.20. 2 razy w trakcie trwania umowy (lub w razie potrzeby) mycie całej powierzchni okien wraz z framugami, ościeżnicami, kratami i przyległymi parapetami zewnętrznymi w budynku UOKiK na Pl. Powstańców 1 w Warszawie o ogólnej powierzchni 2168,34 m2 (okna, drzwi, przepierzenia szklane) w tym mycie alpinistyczne okien o łącznej powierzchni 48,36 m2 (24 okna) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - powierzchnia ta nie obejmuje okien w pkt.6.5, oraz w pkt. 9.11 oraz w pkt. 6.7 zakresu czynności, 5.21. 2 razy w ciągu roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego (lub w razie potrzeby), mycie całej powierzchni okien (drewnianych i rozkręcane), framug, krat zewnętrznych przepierzeń szklanych i drzwi w ramach z tworzywa sztucznego o ogólnej powierzchni 152,58 m2 - 14 okien, 3 drzwi, 4 przepierzeń szklanych) w pomieszczeniach Laboratorium Kontrolno - Analitycznego UOKiK w budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie, 5.22. wycieranie kurzu z kwiatów i innych dekoracji znajdujących się na salach konferencyjnych - 2 razy w tygodniu, 5.23. wycieranie kurzu z listew osłaniających instalacje - w każdy poniedziałek i czwartek, 5.24. odkurzanie i mycie parapetów okiennych - 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby w przypadku zastawienia parapetów dokumentami (dotyczy pokoi plombowanych), 5.25. wycieranie kurzu ze sztucznych kwiatów i innych elementów dekoracji na terenie budynku - w każdą ostatnią środę miesiąca, 5.26. odkurzanie magazynu biblioteki - 1 raz na miesiąc. 6. w sanitariatach: 6.1. czyszczenie i dezynfekcja kabiny natryskowej - 1 raz w tygodniu, 6.2. czyszczenie obudów gniazdek wtykowych - w każdy ostatni piątek miesiąca, 6.3. mycie glazury wokół umywalek; na kafelkach nie powinny pozostawać smugi - w każdy piątek miesiąca, 6.4. czyszczenie i mycie kloszy oświetleniowych (nie dotyczy oświetlenia górnego) - w każdy ostatni piątek miesiąca, 7. w aneksach kuchennych: 7.1. mycie szafek kuchennych i zlewozmywakowych wewnątrz - w każdy ostatni piątek miesiąca, 7.2. rozmrażanie i mycie lodówek wewnątrz- w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz na 2 miesiące, 8. na głównej klatce schodowej, bocznych klatkach schodowych, korytarzach oraz holu głównym UOKiK i Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym CKS: 8.1. ścieranie kurzu z tablic informacyjnych i innych miejsc gromadzenia się kurzu 1 raz w tygodniu, 8.2. mycie podłogi w holu głównym emulsją na bazie wosków - raz w tygodniu, 8.3. polerowanie podłogi w holu głównym maszyną wysokoobrotową (1500 obr/min ) - raz w tygodniu, 8.4. wycieranie kurzu z kwiatów i innych dekoracji znajdujących się w holu głównym (I piętro) i w CKS- 2 razy w tygodniu 8.5. utrzymanie czystości w kwietniku w holu głównym na I piętrze - w każdą ostatnią środę miesiąca: 8.6. czyszczenie kwiatów z kurzu, 8.7. mycie podstawek pod doniczki, 8.8. utrzymanie czystości w szatni znajdującej się w holu głównym oraz szatni znajdującej się w CKS w pomieszczeniach piwnicznych (wycieranie kurzu z obudów kaloryferów, wieszaków, okładziny z drewna na ścianie szatni w CKS)- w każdą ostatnią środę miesiąca lub w miarę potrzeb. 8.9. odkurzanie i mycie kaloryferów i obudów kaloryferów - w każdy ostatni piątek miesiąca, 8.10. czyszczenie stopni schodowych oraz nakładanie środka konserwującego i nabłyszczającego do lastriko chroniącego przed wnikaniem wody i brudu - w każdy pierwszy piątek miesiąca, 8.11. odkurzanie i mycie kaloryferów i obudów kaloryferów - w każdy ostatni piątek miesiąca, 8.12. czyszczenie obudów gniazdek wtykowych i wyłączników oświetlenia - w każdy ostatni piątek miesiąca, 8.13. odkurzanie prowadnic do drzwi wind - w każdy piątek miesiąca, 8.14. czyszczenie ekranów osłaniających instalacje centralnego ogrzewania - w każdy piątek, 8.15. czyszczenie gaśnic - w każdy piątek, 8.16. utrzymanie czystości na portierni poziom pośredni i w pomieszczeniu do wydawania kluczy (wycieranie kurzu z obudów kaloryferów, mebli, mycie podłogi płynem por. 5.1.2, czyszczenie aparatów telefonicznych) - 2 razy w tygodniu, 8.17. odkurzanie mebli pokrytych tapicerką - 1 raz w tygodniu, 8.18. czyszczenie i polerowanie luster (na tafli nie powinny pozostawać smugi) - 2 razy w tygodniu, 8.19. czyszczenie 2 sztuk wycieraczek przed budynkiem, odkurzanie mat wejściowych w zależności od warunków atmosferycznych , 8.20. ścieranie kurzu z listew naściennych - 1 raz w tygodniu, 8.21. mycie schodów - 2 razy w tygodniu lub w miarę potrzeby na prośbę Zamawiającego, 8.22. usuwanie śladów palców z płyt naściennych w CKS w szczególności na klatce przy holu głównym w CKS (przy windzie) - 2 razy w tygodniu lub na prośbę Zamawiającego, 8.23. delikatne mycie i polerowanie marmurowych kolumn - 6 szt., znajdujących się w holu głównym I piętra - w każdy ostatni piątek miesiąca, 8.24. czyszczenie z zewnątrz skrzynek hydrantowych itp. - co drugi piątek miesiąca, 8.25. mycie całej powierzchni okien i framug w głównej klatce schodowej (hol główny + hole na piętrach od II do VI) o ogólnej powierzchni 97,06 m2 (43 okna) 2 razy w ciągu roku w terminie wskazanym przez Zamawiającego lub w miarę potrzeb, 8.26. mycie elementów szklanych balustrady na klatkach w CKS - klatka główna przy windzie i w bocznej klatce schodowej- w każdy poniedziałek. 9. w korytarzu nr 4: 9.1. zamiatanie ciągu pieszego - co drugi piątek miesiąca lub w miarę potrzeby, 9.2. mycie schodów - co drugi piątek miesiąca, 9.3. mycie drzwi wejściowych do korytarza i drzwi na zewnątrz - w każdy ostatni piątek miesiąca. 10. w piwnicach: 10.1. zamiatanie pomieszczenia szatni oraz ciągów pieszych w piwnicach i na korytarzu przy zejściu do piwnic - co drugi piątek miesiąca lub w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym , 10.2. czyszczenie z zewnątrz skrzynek hydrantowych itp. - co drugi piątek miesiąca, 10.3. mycie głównych drzwi wejściowych do piwnic - co drugi piątek miesiąca, 10.4. mycie podłogi w korytarzu przy zejściu do piwnic - co drugi piątek miesiąca, 10.5. sprzątanie pomieszczenia w piwnicy nr 2 tj. odkurzanie i mycie podłóg, ścieranie kurzu i mycie półek, mebli, usuwanie pajęczyn, mycie obudów gniazdek wtykowych i wyłączników oświetlenia - w każdy poniedziałek miesiąca, 10.6. sprzątanie pomieszczeń w piwnicach tj. odkurzanie i mycie podłóg, ścieranie kurzu i mycie półek, mebli, usuwanie pajęczyn, mycie obudów gniazdek wtykowych i wyłączników oświetlenia - w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - 2 razy w roku. II. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU (3490 m2): 12. Czynności codzienne (w każdym dniu roboczym do godz. 8.00 należy): 12.1. usunąć wszystkie śmieci wokół całego budynku z wyłączeniem terenu parkingu TP S.A. i w kwietnikach (tj. niedopałki papierosów, papierki, liście, ulotki, pióra itp.), 12.2. usunąć zanieczyszczenia powstałe z odchodów ptaków i zwierząt, 12.3. zmyć powierzchnie prześwitu budynku między ul. Sienkiewicza a Pl. Powstańców Warszawy oraz chodnik na odcinku od okna kiosku do okna Ochrony, 12.4. oczyścić i umyć w prześwicie filary budynku na wysokość 1,5 metra, 12.5. opróżnić popielnice. 13. Czynności raz na tydzień: 13.1. dokładne zamiatanie całego terenu wokół budynku wraz ze schodami - w każdy poniedziałek. 14. Czynności raz w miesiącu: 14.1. mycie zewnętrznych tablic informacyjnych. 15. Czynności sezonowe: 15.1. w okresie od kwietnia do września należy usuwać mech i rośliny ze szczelin chodnika i schodów, 15.2. w okresie letnim należy codziennie podlewać kwiaty w gazonach oraz obcinać przekwitnięte części roślin, 15.3. w okresie zimowym w czasie i po opadach śniegu Zamawiający wymaga aby: 15.3.1. pas dla pieszych wzdłuż budynku tj. ścieżka o szerokości min. 1,50 m (ul. Moniuszki, wzdłuż Pl. Powstańców Warszawy, ul. Boduena i ul Sienkiewicza) oraz ścieżka 1,50 m od miejsc parkingowych UOKiK do schodów na poziomie ulicy (umożliwiająca dojście Kierownictwa oraz Kierowców z samochodu do budynku) były ciągle utrzymane w stanie wolnym od śniegu i lodu, 15.3.2. na schodach od strony ul. Sienkiewicza, powinny być stale oczyszczone 2 przejścia po prawej i lewej stronie budynku, 15.3.3. na schodach od Pl. Powstańców trzy przejścia dla pieszych przy wejściach do budynku były utrzymane w stanie wolnym od śniegu, 15.3.4. na schodach od ul. Boduena wszystkie przejścia dla pieszych były utrzymane w stanie wolnym od śniegu, 15.3.5. na schodach od strony ul. Moniuszki wejście i podjazd dla niepełnosprawnych były utrzymane w stanie wolnym od śniegu 15.3.6. powierzchnia prześwitu była stale oczyszczona (tj. na powierzchni nie powinno być śniegu, lodu itp.), 15.3.7. likwidacja zasp i nawisów śnieżnych, rozładowanie obciążenia na całej powierzchni dachu (ok. 1800 m2)- bez usuwania śniegu. 15.4. Zakup oraz dostarczenie piasku i soli utrudniających zamarzanie wody leży po stronie Wykonawcy. 16. dodatkowe prace w ramach zamówienia: 16.1. usuwanie nieczystości z gzymsu I piętra - w okresie od 1 kwietnia do 31 października - w ostatni piątek każdego miesiąca; w okresie od 1 listopada do 31 marca - w zależności od pogody i potrzeb. 16.2. palarnia VI piętro 16.2.1. opróżnianie popielnic - codziennie, 16.2.2. mycie i odkurzanie podłóg - 2 razy w tygodniu 16.2.3. mycie całego wnętrza kabiny włącznie z sufitem - 1 raz w miesiacu. 16.3. pranie wykładzin w pomieszczeniach biurowych i na powierzchni ogólnego użytku (korytarze) - piętra: I od ul. Boduena, III od ul. Moniuszki, IV od ul. Moniuszki, V od ul. Boduena i Moniuszki, VI od ul. Boduena i Moniuszki w budynku przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Całkowita powierzchnia wykładzin przeznaczonych do prania nie przekroczy 4315,70 m2 w okresie obowiązywania umowy. Usługa będzie realizowana w miarę potrzeb, nie więcej niż 1 raz w ciagu trwania umowy - pranie ww. powierzchni wykładzin oraz doraźnie na podstawie zleceń Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi termin wykonania usługi, miejsce i powierzchnię w m2 wykładzin przeznaczonych do prania. 16.3.1. Zamawiający zastrzega, iż pranie wykładzin powinno być wykonywane przeznaczonym do tego odkurzaczem piorącym. 16.4. oddawanie do prania ścierek wykorzystywanych do wycierania naczyń - nie częściej niż raz na miesiąc albo w miarę potrzeb. 16.5. utrzymanie czystości w budynku od godz. 6.00 do 16.30 (6.00 -14.00 oraz 8.30 -16.30) SERWIS DZIENNY : 16.5.1. Zamawiający zastrzega sobie konieczność zagwarantowania obsługi do godziny 17.00 w określonych przypadkach np. organizacja konferencji lub innego rodzaju spotkania, 16.5.2. Wykonawca wyznaczy minimum trzy osoby do: (czwarta osoba w ramach dodatkowych potrzeb zamawiającego), 16.5.3. utrzymania czystości w holu głównym, na klatkach schodowych, korytarzach, w windach, sanitariatach, 16.5.4. sprzątania, w obecności pracownika UOKiK, w pokojach plombowanych: 16.5.5. odkurzanie i czyszczeni mebli - 2 razy w tygodniu, 16.5.6. opróżnianie koszy na śmieci - codziennie, 16.5.7. uzupełnianie środków czystości w aneksjach kuchennych i sanitariatach, 16.5.8. obsługi sal konferencyjnych i sprzątania po konferencjach oraz innych nieprzewidzianych wydarzeniach - zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 17. Pozostałe wymagania i inne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 17.1. Do obsługi zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić minimum 11 osób posługujących się językiem polskim. 17.2. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę muszą być zdolne do wykonania prac objętych zamówieniem. 17.3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 17.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania zmiany osoby wyznaczonej do obsługi UOKiK w zakresie objętym opisem. 17.5. Wykonawca zatrudni przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania prac wysokościowych z wykorzystaniem sprzętu i metod alpinistycznych. 17.6. Wykonawca dostarcza artykuły czystości m.in. takie jak: papier toaletowy, mydła, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, worki na śmieci gąbki do zmywania naczyń, ścierki do kurzu z mikrofibry i zapewnia ciągłość zaopatrzenia w te artykuły. Artykuły muszą spełniać poniższe kryteria: a) papier toaletowy - celulozowy lub celulozowo - makulaturowe, biały lub szary, gofrowany, dzielony, miękki, w rolkach o średnicy 19 cm i 23 cm, b) mydło w płynie - glicerynowe, perłowe z dodatkiem lanoliny/kolagenu o właściwościach pielęgnacyjnych i przyjemnym zapachu np. kwiatowym lub naturalnym, c) ręczniki papierowe - celulozowe lub celulozowo - makulaturowe, miękkie, składane w z-z, koloru białego lub szarego, d) płyn do mycia naczyń zawierający substancje usuwające tłuszcz i wszelkiego rodzaju inne silne zabrudzenia, niepozostawiające smug i zacieków, niepodrażniający skóry rąk, o przyjemnym zapachu, e) worki na odpady wykonane z folii LDPE do koszy o pojemności 35l i 60l oraz z folii HDPE do koszy o pojemności 20l oraz zbiorcze worki na odpady (do gromadzenia i wynoszenia mniejszych worków na odpady) wykonane z folii LDPE, nie większe niż 60l, 15.7. Wykonawca zapewnia niezbędne materiały (środki chemiczne) stosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia obejmujące m.in. środki do: bieżącego mycia i pielęgnacji podłóg, mycia powierzchni marmurowej, czyszczenia mebli, drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych i innych elementów drewnopodobnych, mycia i pielęgnacji przedmiotów chromowanych, mycia powierzchni szklanych, mycia i dezynfekcji sanitariatów, mycia szafek, blatów kuchennych, mycia kuchenek mikrofalowych i lodówek, czyszczenia balustrady i poręczy, czyszczenia przedmiotów z tworzyw sztucznych, czyszczenia elementów metalowych wind, czyszczenia i pielęgnacji mebli skórzanych, mycia prześwitu i filarów zewnętrznych. W przypadku schodów w głównej klatce schodowej od II do VI piętra środek musi posiadać substancje nabłyszczające i nie może powodować odkładania się warstw połyskowych, 16. Wykonawca stosować będzie środki czystości o bezspornie dobrej jakości, odpowiadającej wymaganiom Polskich Norm - przenoszących europejskie normy zharmonizowane, posiadające atest Państwowego Zakładu Higieny, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów. 17. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz środków utrzymania czystości (wraz z kartami charakterystyki) oraz wykaz urządzeń i sprzętu przeznaczonych do sprzątania jakich zamierza użyć do wykonania usługi - wg wzoru stanowiącego załączniki do formularza ofertowego. 18. ze względu na wielkość pomieszczeń w Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym Zamawiający sugeruje aby do sprzątania tych pomieszczeń była używana maszyna myjąca, 19. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w czystości ścierek, mopów, szczotek i innych akcesoriów służących do sprzątania (akcesoria nie mogą nosić oznak całkowitego zużycia) poprzez ich okresową wymianę: 20. wymiana ścierek do kurzu z włóknem antystatycznym - 2 razy w miesiącu lub w razie potrzeby, 21. wymiana mopów - 1 raz w ciągu miesiąca lub w razie potrzeby, 22. wymiana gąbek do zmywania - 1 raz w tygodniu lub w razie potrzeby. 23. Usługi porządkowe wykonywane będą po godzinach urzędowania tj. po godzinie 17.00 lub przed godzinami urzędowania tj. do godz. 7.30. 24. Stały nadzór nad pracą wszystkich osób sprzątających pełnić będzie osoba wyznaczona przez Wykonawcę, zwana Koordynatorem. 25. Koordynator będzie utrzymywać bezpośredni, stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego, , który powinien być obecny na terenie budynku Zamawiającego 2 razy w miesiącu w godzinach 9.00-11.00 (w każdy pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca). 26. Po wykonaniu usług wymienionych w zakresie czynności obiekt powinien być czysty, higieniczny i estetyczny. 27. Osoby sprzątające muszą być ubrane w jednakowe estetyczne stroje i posiadać imienne identyfikatory. 28. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż. oraz za zabezpieczenie mienia. 29. Osoby sprzątające zobowiązane będą do odnotowywania w książce uwag i zaleceń wszystkich zauważonych usterek (np. niesprawne zamki, kontakty, naderwanie listwy, przecieki wody itp.). 30. Osoby sprzątające zobowiązane będą do przekazywania osobie nadzorującej informacji o niesprzątniętych pomieszczeniach wykazując przy tym powód (np. brak klucza, prośba pracownika o niesprzątanie). 31. Osoby sprzątające zobowiązane będą do natychmiastowego usuwania wszelkich niedociągnięć stwierdzonych w czasie kontroli realizacji przedmiotu zamówienia: 32. wyrywkowa kontrola powinna być przeprowadzana przynajmniej raz w miesiącu przez Koordynatora w obecności przedstawiciela Zamawiającego, 33. z kontroli przygotowany zostanie protokół cząstkowy, podpisany przez Koordynatora oraz osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 34. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji przedmiotu zamówienia bez wcześniejszego podania czasu jej przeprowadzenia. 35. Serwis sprzątający zgłasza pracownikom ochrony wszelkie stwierdzone nieprawidłowości (np. niezamknięte szafy, okna, klucze w zamkach meblowych), które zostaną spisane w protokole niezgodności. Informacje dodatkowe: - szacunkowa liczba koszy na śmieci: 340 szt., - liczba sedesów - 59 szt., - liczba pisuarów - 15 szt., - liczba umywalek - 66 szt., - szacunkowa liczba użytkowników powierzchni - 300 osób. II część zamówienia Usługa: 1. pielęgnacji posadzki marmurowej o powierzchni 287,28 m2 i 150 mb stopni schodów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Zakres czynności: 1. szlif tarczami diamentowymi (usunięcie powłoki akrylowej, krystalizacja, mycie i polerowanie) - raz w ciągu trwania umowy, 2. prace comiesięczne : 2.1. czyszczenie posadzki i schodów marmurowych, 2.2. polerowanie posadzki (środkiem na bazie wosków) maszyną wysokoobrotową (1500 obrotów /min), 3. prace cykliczne (wykonywane co 6 miesięcy) : 3.1. czyszczenie posadzki marmurowej i stopni schodów, 3.2. gruntowna konserwacja przez krystalizację, 3.3. mycie , posadzki marmurowej i stopni schodów, 3.4. polerowaniu posadzki i schodów. 4. Termin realizacji usługi zostanie każdorazowo określony przez Strony, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, iż prace mogą być wykonywane w piątki po godzinie 1900 lub w sobotę. 5. Wykonawca oświadcza, że: 5.1. posiada niezbędny sprzęt i urządzenia do wykonania zamówienia, 5.2. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów oraz na wynagrodzenia dla pracowników, 5.3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.4. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące konserwacje posadzki marmurowej o wartości nie mniejszej niż 10 000 pln brutto. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Do powyższego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę zamówienia. 6. Prace cykliczne, opisane w pkt. 3 wykonywane będą w odstępach półrocznych tj. w 2013 roku w kwietniu, październiku. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1b ustawy Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotowe zamówienia przy uczestniczeniu: dla części I minimum dwóch osób, dla Części II minimum jednej osoby, które są osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I-4600,00 zł Część II - 1500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach