Przetargi.pl
Usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pruszcz Gdański z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - utrzymanie czystości i porządku na 100 przystankach autobusowych będących w utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz; zadanie nr 2 - utrzymanie czystości i porządku 160 pojemników na terenie Gminy Pruszcz Gdański o pojemności 50 litrów każdy, z czego na zmieszane odpady komunalne - 144 szt. oraz na psie odchody - 16 szt zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1) W zakresie zadania nr 1: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników znajdujących się w obrębie przystanków na zorganizowane wysypisko wraz z kosztami utylizacji, z częstotliwością dwóch razy na tydzień (poniedziałek i czwartek); b) porządkowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz wiat w promieniu 15m, a w przypadku przystanków autobusowych z zatokami autobusowymi również na długości zatok, z częstotliwością dwóch razy na tydzień (poniedziałek i czwartek); c) w sezonie letnim czterokrotne koszenie terenu wokół przystanków w obrębie 10m, a w przypadku przystanków z zatokami autobusowymi również na długości zatok w pasie o szerokości 3m, na pisemne polecenie Zamawiającego i w terminach w nim wskazanych; d) w sezonie zimowym odśnieżanie, zapobieganie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo - solną terenu wokół przystanków w obębie 15m, a w przypadku przystanków z zatokami autobusowymi również na długości zatok autobusowych w pasie o szerokości 3m, w zależności od warunków atmosferycznych, każdorazowo na telefoniczne polecenie Zamawiającego potwierdzone faxem lub mailem; e) usuwanie z wiat przystankowych ogłoszeń, plakatów, rysunków itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego, z częstotliwością dwóch razy na tydzień (poniedziałek i czwartek); f) mycie wiat przystankowych szklanych dwa razy w roku, od dnia 15 do 29 kwietnia i od 1 do 15 września, na pisemne polecenie Zamawiającego. 2) W zakresie zadania nr 2: a) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników na zmieszane odpady komunalne (144 sztuk) i psie odchody (16sztuk) z częstotliwością i lokalizacją zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz na zorganizowane wysypisko wraz z kosztami utylizacji; b) porządkowanie terenu wokół wszystkich pojemników przy każdorazowym opróżnianiu w promieniu 5 metrów; 3. Dodatkowe informacje: 1) Zadanie nr 1 i zadanie nr 2 realizowane będzie w okresie: od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 02.01.2014r - do dnia 31.12.2014r 2) Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na poszczególne zadania w zależności od zainteresowania. 3) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonaną usługę. 4) Warunki i terminy realizacji usług oraz warunki płatności, określone zostały w projektach umów, które stanowią załączniki nr 5a i 5b do SIWZ (w zależności od zadania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach