Przetargi.pl
Usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków

Urząd Skarbowy Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6921102 , fax. 023 6921334
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Pułtusk
    ul. Żwirki i Wigury 7 7
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6921102, fax. 023 6921334
    REGON: 13050079100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/uspultusk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków . 2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ wraz z harmonogramem sprzątania pomieszczeń Urzędu rzadziej niż 5 razy w tygodniu. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku będzie świadczona przez Wykonawcę w dni robocze w godzinach pracy Urzędu (15.30-19.00), za wyjątkiem: a) sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (5 pokoi biurowych i 7 pomieszczeń pomocniczych plombowanych); b) usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; c) sprzątanie terenu wokół budynków Urzędu. 2) w ramach przyjętej usługi Wykonawca zabezpieczy serwis dzienny w godzinach od 1130 do 1530. W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, socjalnych; b) uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem; c) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności sali obsługi, korytarzy oraz klatek schodowych. d) niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w przypadku usuwania skutków awarii i innych niespodziewanych zdarzeń losowych. 3) wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; 4) wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, zawieszek do WC oraz worków na śmieci, 5) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4. Powierzchnia siedziby US rozlokowana jest w dwóch budynkach połączonych łącznikiem. Budynek A dwupiętrowy, budynek B trzypiętrowy. Charakterystykę powierzchni zawiera zostały zamieszczone w pkt. III.4 SIWZ 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/uspultusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach