Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Jezuicka 1/3 1/3
00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
REGON: 00104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i sprzątanie terenu Pasażu Handlowego Hale Mirowskie w Warszawie (Dzielnica Śródmieście), który obejmuje powierzchnię ok. 4.190 m2. Na terenie pasażu usytuowanych jest 168 lokali użytkowych zajmujących łączną powierzchnię ok. 1.556 m2. Teren pasażu jest ogrodzony, z dwoma bramami wjazdowymi, w godzinach nocnych jest oświetlony. Do zadań objętych zamówieniem należy również obsługa i sprzątanie czterech szaletów publicznych znajdujących się na terenie pasażu, a także sprzątanie pomieszczeń biurowych usytuowanych w budynku Hali Gwardii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.650,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.2.1.2. posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważnego na obszar objęty zamówieniem (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) 1.2.1.3. posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych (ustawa z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2005 r. , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), 1.2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa (2) zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia polegające na sprzątaniu terenów targowisk bądź placów, ulic lub parków miejskich przez okres co najmniej 6 miesięcy i na powierzchni nie mniejszej niż 2.500 m2. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 1.2.2.2. udokumentują dysponowanie pojemnikiem z prasą o pojemności 8 m3 (tzw. zgniatarka), min. dwoma pojemnikami typu V-700 l. oraz min. 7 pojemnikami przeznaczonymi na łączne zbieranie odpadów surowcowych o pojemności 120 l. /kolor czerwony/ i min. 7 pojemnikami przeznaczonymi na odpady ulegające biodegradacji o pojemności 120 l. /kolor brązowy/, a także środkami transportu, które umożliwią transport: pojemnika z prasą oraz odpadów z pojemników 700 litrowych. Dysponowany sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia należy wykazać według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, tj. 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodów z działalności, (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie w w/w okresie 1.500.000 zł według załączonego wzoru, który stanowi załącznik 6a lub 6b do SIWZ; 1.2.4. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 4. Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważne na obszar objęty zamówieniem, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 5. Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 10. Wykaz zamówień, zrealizowanych przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług; 11. Wykaz środków technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków technicznych wymienionych w wykazie; 12. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i 6b do SIWZ; 13. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10