Przetargi.pl
Usługa telefonii przewodowej

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa telefonii przewodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych. 2. Zakres świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmuje połączenia wychodzące lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki, jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów oraz świadczenie usług faksowych, itp. w naliczaniu sekundowym, usługa doprowadzenia 46 łączy POTS, zał. 3 poz. 23-68, 20 łączy ISDN BRA(2B+D) z usługą MSN, zał. 3 poz.3-22, cyfrowych linii - 2*ISDN PRA (30B+D) z 3 000 numerów telefonicznych w usłudze DDI z możliwością rozszerzenia numeracji, za pomocą ziemnych, światłowodowych lub miedzianych przyłączy do 2 (dwóch) lokalizacji Klienta. Lokalizacja pierwsza (LP) Budynek Międzywydziałowy, al. Piastów 48; lokalizacja druga (LD) budynek Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, ul. J. Słowackiego 17. 3. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę infrastrukturą telekomunikacyjną na terenie Szczecina, a w szczególności przyłącze do LP i LD musi być oparte na sieci telekomunikacyjnej, której Wykonawca jest dysponentem. Dysponowanie przez Wykonawcę serwisem technicznym, który to serwis w przypadku awarii łącza ISDN PRA (30B+D) stawi się w miejscu świadczenia usługi (LP) i (LD) w dniach roboczych w ciągu 2 godzin od faktu poinformowania o awarii przez Zamawiającego Wykonawcę. 4. Warunki Techniczne jakie maja spełniać łącza ISDN: - wymagana jest realizacja wszystkich usług dodanych dostępnych w standardzie ISDN - (CLIP, COLP,DDI itp.) Szczegóły w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z póz. zm.) spełnia warunki udziału w postępowaniu, co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnieniu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 2 oraz w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP poprzez przedłożenie dokumentów niżej wskazanych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia prawdziwości jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek. Ocena zostanie dokonana w oparciu o obowiązujące przepisy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia musi przedłożyć do oferty następujące dokumenty: 1) wykaz już wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed dniem 10.09.2009 r. lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wystarczającym będzie udokumentowanie doświadczenia w postaci przynajmniej trzech (3) usług (prac podobnych) odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za pracę podobną świadczenie usług telekomunikacyjnych opartych na własnej sieci telekomunikacyjnej w sposób zapewniających sprawne funkcjonowanie przez okres 1 roku, minimum 2 traktów ISDN typu PRA (30B + D) z przypisanymi do tejże wiązki co najmniej 500 NN w usłudze DDI. 2) Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej usługi, z którego będzie wynikać, że usługa została zrealizowana należycie). Oświadczenie o należytym wykonaniu usługi za odbiorcę złożyć może również jego pracownik lub inna osoba upoważniona przez odbiorcę. Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 PZP, nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 PZP, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu oraz przedłoży wykaz usług stosownie do opisanego warunku, a dokumenty będą potwierdzały należyte wykonanie tych usług. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl, zakładaka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach