Izba Skarbowa w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 75/76
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3002300 , fax. 058 3014318
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76 75/76
80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3002300, fax. 058 3014318
REGON: 00102119700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzatania pomieszczeń w budynkach Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 oraz przy ul. Tkackiej 11/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Izby Skarbowej w Gdańsku przy ul. Długiej 75/76 oraz przy ul. Tkackiej 11/13. Budynki o zabudowie zwartej, pięciokondygnacyjne, przy ul. Długiej 75/76 o całkowitej powierzchni ok. 2934 m 2 oraz przy ul. Tkackiej 11/13 o całkowitej powierzchni ok. 1658 m 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnieia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełninia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia warunki, albo nie spełnia warunków. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich będzie żadać od Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy zgodny z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy orzed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania (tj. od 01 września 2006r. do 31 sierpnia 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia dziełalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze adminnistracyjno-biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych, dat wykonania zamóweinia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji); UWAGA: w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym oraz zakładach produkcyjnych lub usługowych należy wykazać obiekty posiadające powierzchnie biurową większą niż 1500 m2 każdy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej trzy wykonane usługi sprzątania spełnią następujące warunki: 1. będą świadczone w obiektach administracji rządowej i samąrządowej, w bankach oraz w przypadku usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno- biurowym, zakładach produkcyjnych lub usługowych itp. sprzątane obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większą niż 1500 m2 każdy, 2. będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w okresie od 01 września 2006 r. do 31 sierpnia 2009 r. , 3. zastana załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje). g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h) wykaz czesci zamówienia ( zakres usługi), których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom; i) oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w hali Ergo Arena oraz terenu przyległego
Dodano: 2016-06-24 - Przetarg nieograniczony ZP/PN/3/2016 usługa sprzątania pomieszczeń w 25 obiektach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku, usytuowanych w granicach administracyjnych m. Gdańska
Dodano: 2016-06-17 - Utrzymanie czystości w nieruchomości Sądu Okręgowego w Gdańsku
Dodano: 2016-06-14 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Dodano: 2016-06-07 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI w okresie 01.07.2016 - 15.01.2017
Dodano: 2016-06-01 - Utrzymanie czystości w budynkach wielorodzinnych i na posesji wokół budynków wraz z pielęgnacją zieleni oraz odśnieżaniem w zasobach TBS Czynszówka Sp. z o.o. w Gdyni
Dodano: 2016-05-31 - Usługi sprzątania obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-04-29 - świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektu Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A
Dodano: 2016-04-28 - Wykonywanie usług sprzątania w budynkach administracyjnych Gminy Krokowa
Dodano: 2016-04-28 - 02/2016/UN- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury przy ulicy Sobieskiego 255 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-15