Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie oraz na terenie przyległym Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43

Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-391 Gdańsk, ul. Kołobrzeska 43
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 69 09 100 , fax. 058 69 09 101
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Kołobrzeska 43 43
    80-391 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 69 09 100, fax. 058 69 09 101
    REGON: 19051581100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us2.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie oraz na terenie przyległym Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Wykonanie usługi sprzątania polegać będzie na: 1.Sprzątaniu w dni robocze pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 1 735 m2 ,w tym: 1)odkurzaniu wykładzin podłogowych o powierzchni 271 m2, 2)zmywaniu posadzek z płytek kamiennych i wykładzin PCV (typu Tarkett, Gerflor) o powierzchni 1 464 m2, 3)przecieraniu kurzu z mebli, biurek, parapetów i urządzeń biurowych (w tym urządzeń komputerowych przy zastosowaniu odpowiednich środków). 4)opróżnianiu pojemników na śmieci (w tym opróżnianiu pojemników niszczarek dokumentów) oraz każdorazowej wymianie worków na śmieci, 2.Sprzątaniu w dni robocze pomieszczeń sanitarnych, gospodarczych i szatni (w tym 22 kabiny WC) o łącznej powierzchni 131 m2 , w tym: 1)opróżnianiu pojemników na śmieci oraz codziennej wymianie worków na śmieci, 2)myciu umywalek i armatury sanitarnej w 17 pomieszczeniach sanitarnych, 3)dezynfekcji i myciu misek ustępowych i pisuarów, 4)przecieraniu glazury, ścianek działowych i drzwi, 5)myciu luster, 6)myciu podłóg z terakoty, 7)bieżącym umieszczaniu odświeżaczy powietrza, oraz kostek dezynfekujących w dolnopłukach i w pisuarach, 8)bieżącym uzupełnianiu papieru toaletowego w pojemnikach na papier w ilości 22 sztuk, który powinien być celulozowy, posiadać atest PZH, SWW 1819-41, PKWiU 21.22.11-10.90, dwuwarstwowy, rolka o wymiarze ok. 190 mm, waga ok. 0,60 kg , 9)bieżącym uzupełnianiu dozowników na mydło w ilości 17 sztuk, mydło musi zawierać składniki równoważące poziom nawilżania i natłuszczania skóry, kolagen i elastynę oraz posiadać atest PZH, PKWiU 24.51.31-20.3: STW MC/05, 10)bieżącym uzupełnianiu ręczników papierowych do rąk w pojemnikach na ręczniki w ilości 17 sztuk, które powinny być makulaturowe, składane Z, w kolorze zielonym, posiadać atest PZH. 3.Sprzątaniu w dni robocze sali obsługi klientów, klatek schodowych, korytarzy i holu o łącznej powierzchni 1 173 m2 , w tym: 1)myciu szyb i lad przy stanowiskach na sali obsługi klientów, 2)myciu szyb w ściankach działowych na klatce schodowej i holu, 3)opróżnianiu pojemników na śmieci, 4)zamiataniu i myciu posadzek z płytek kamiennych, lastryka i wykładzin PCV, 5) myciu schodów, 6)doczyszczaniu posadzek z płytek kamiennych 2 razy w roku, 7)sprzątaniu windy osobowej, 8)wycieraniu na mokro poręczy i krat zabezpieczających szyby na klatce schodowej, 9)wycieraniu parapetów, 10)opróżnianiu popielnic. 4.Okresowym czyszczeniu: 1)wykładzin podłogowych, raz w trakcie umowy o powierzchni ok. 271 m2 przy pomocy profesjonalnych urządzeń i odpowiednich środków czyszczących. 2)wykładziny PCV (Tarkett, Gerflor) na korytarzach o powierzchni około 345 m2 jeden raz w trakcie trwania umowy pokrywając ich powierzchnię środkami zabezpieczającymi na bazie polimerów lub wosków oraz dwa razy w tygodniu polerując polerką wysokoobrotową. Powyższe czynności należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wykładzin przy użyciu maszyn obrotowych. 5.Myciu okien z PCV i stolarki aluminiowej , o łącznej powierzchni ok. 387 m2 2 razy w trakcie trwania umowy, oraz myciu parapetów wewnętrznych jeden raz w tygodniu. 6. Sprzątaniu magazynów, pomieszczeń archiwów i piwnic 2 razy w trakcie umowy, o łącznej powierzchni 605 m2. 7.Zapewnieniu bieżącego utrzymania czystości i porządku na sali obsługi interesantów, na korytarzach i klatce schodowej w godzinach pracy Urzędu - w środy od godz.800 do 1800, w pozostałe dni tygodnia od godz. 800 do 1500. 8.Codziennym (7 dni w tygodniu) utrzymaniu porządku i czystości na terenie przyległym do budynku o powierzchni 2188 m2 oraz chodnika wokół posesji o długości ok. 120 mb, które obejmuje: 1)sprzątanie parkingów i chodników, 2)opróżnianie pojemników na śmieci, 3)utrzymanie w czystości płytek ceramicznych na podcieniu i słupach wokół budynku, 4)sprzątanie terenu na zapleczu budynku, 5)pielęgnowanie zieleni i trawników w tym podlewanie w okresie upałów, 6)koszenie trawników i przycinanie krzewów ozdobnych, 7)bieżące usuwanie śniegu i oblodzenia z chodników, parkingów, dróg dojazdowych i chodnika przyległego do posesji zapewniające bezpieczne i bezkolizyjne poruszanie się pieszych i samochodów - odśnieżanie i posypywanie środkami antypoślizgowymi ciągów pieszych należy wykonywać przed rozpoczęciem pracy Urzędu. 9.Wykonywaniu usług sprzątania na żądanie Zamawiającego w przypadku prowadzenia doraźnych robót remontowych oraz nieprzewidzianych okoliczności jak zalanie itp. - w ramach bieżącego sprzątania budynku w godzinach pracy Urzędu (patrz pkt. 7). B.Sprzątanie wskazanych pomieszczeń biurowych (ok. 20 % sprzątanej powierzchni) odbywać się będzie w czasie godzin pracy pracowników Urzędu, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, a pozostałą część powierzchni biurowej oraz korytarze, salę obsługi klientów, klatki schodowe, hole i pomieszczenia sanitarne należy sprzątać po godzinach pracy Urzędu nie dłużej jednak niż do godziny: środa - 2000, pozostałe dni - 1900 C.W ramach wykonywanej usługi Wykonawca musi zabezpieczyć niezbędne środki czystości oraz sprzęt. Środki czystości używane do świadczenia usług muszą być preparatami ekologicznymi, ulegającymi biodegradacji i posiadającymi polskie atesty. Stosowne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest udostępnić na każde żądanie Zamawiającego. D.W razie zaistnienia konieczności na polecenie Zamawiającego za dodatkowym wynagrodzeniem: - odśnieżanie dachu budynku Zamawiającego, - usuwanie śniegu z posesji Zamawiającego E.Zakres świadczonych usług należy codziennie kontrolować przez osobę ze strony kierownictwa Wykonawcy. F.Świadczenie usług sprzątania może być wykonywane tylko przez osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zaświadczenia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us2.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach