Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia aktualizacji oprogramowania do SKD w obiektach: Pl. Piłsudskiego 4, Nowowiejska 28A, Nowowiejska 26B, Radiowa 2, Al. Jerozolimskie 97.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia aktualizacji oprogramowania do SKD w obiektach: Pl. Piłsudskiego 4, Nowowiejska 28A, Nowowiejska 26B, Radiowa 2, Al. Jerozolimskie 97.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotowy zamówienia; według (CPV: 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne), określono w formularzu cenowym-ofertowym wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia aktualizacji oprogramowania do SKD w obiektach Al. Jerozolimskie 97, Pl. Piłsudskiego 4, Radiowa 2, Nowowiejska 28A, Nowowiejska 26B w Warszawie, będących siedzibami jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz instytucji zwanych dalej Użytkownikami. 2. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie wersji systemu oprogramowania Continuum Andover systemów kontroli dostępu w pięciu obiektach wojskowych do wersji 1.91. W zakresie podniesienia wersji systemu Continuum Andover, przedsięwzięcie obejmuje aktualizację wersji (tzw. upgrade techniczny) systemu Continuum Andover wraz z kontrolerami sieciowymi przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnej rekonfiguracji wymaganej przez nową wersję systemu. 3. Celem przedsięwzięcia jest zachowanie wszystkich dotychczas wykorzystywanych funkcjonalności systemu Continuum Andover. 4. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), stanowi formularz cenowy - oferta wykonawcy. 5. Wykonawca wykona również następujące prace dodatkowe konieczne do realizacji zamówienia: 1) rozszerzenie infrastruktury sprzętowej o dodanie pamięci RAM do stacji roboczych: 13 x DDR 1 GB, 5 x DDR 1 GB ECC (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ), 2) rekonfiguracja i testy procedur zabezpieczenia danych, 3) instalacja nowego oprogramowania, 4) rekonfiguracja systemu Andover Continuum. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane, stosownie do zał. nr 2 do SIWZ, w pięciu obiektach na terenie Warszawy: 1) Al. Jerozolimskie 97, 2) Pl. Piłsudskiego 4, 3) Nowowiejska 28A, 4) Nowowiejska 26B, 5) Radiowa 2. 7. Zamówienie będzie realizowane po godzinach służbowych. 8. Maksymalny czas jednorazowego przestoju systemu Andover Continuum nie może przekroczyć 4 godzin. 9. Wszelkie materiały i dokumenty, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia stanowią własność Użytkownika. 10. Użytkownik deklaruje wsparcie Wykonawcy w pracach prowadzonych w ramach realizacji zamówienia, w miarę posiadanej wiedzy i kompetencji. 11. Wykonawca przedstawi listę pracowników wytypowanych do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zamówienia wraz z kopiami poświadczeń bezpieczeństwa do klauzuli Poufne, zaświadczenia o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych, licencji pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia. 12. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenia z różnic funkcjonalnych wersji systemu 1.91 dla administratorów systemów. 13. Użytkownik zastrzega sobie prawo do kontroli wszelkich prac prowadzonych w ramach realizacji zamówienia 14. Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy licząc od daty podpisania odbioru prac. 15. Czas reakcji nie może być dłuższy, niż 4 godziny licząc od daty i godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. 16. Stwierdzone usterki i nieprawidłowości w pracy Systemu Andover Continuum, przedstawiciel Zamawiającego będzie zgłaszał Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksową. 17. Płatność za usługę zrealizowana zostanie w terminie wskazanym w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach