Przetargi.pl
Usługa porządkowa w postaci sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych na terenie kompleksów JW1131 Mińsk Mazowiecki, JW 4228 Skład Życzyn oraz Garnizonu Siedlce administrowanych przez JW1131 Mińsk Mazowiecki - Sprawa ZP/19/2013

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 74 74 510 , fax. 25 74 74 520
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 74 74 510, fax. 25 74 74 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa porządkowa w postaci sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych na terenie kompleksów JW1131 Mińsk Mazowiecki, JW 4228 Skład Życzyn oraz Garnizonu Siedlce administrowanych przez JW1131 Mińsk Mazowiecki - Sprawa ZP/19/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Część nr 1 Usługa porządkowa w postaci sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych na terenie kompleksów JW. 1131 Mińsk Mazowiecki. Ogółem całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi: 173 572,00 m2 W ZAKRES CZYNNOŚCI WCHODZI: - usuwanie wszelkich nieczystości z zieleni niskiej tj. trawy (śmieci, połamanych gałęzi, liści itp.); - grabienie liści, pielenie i pielęgnacja rabatek, klombów i kwiatów, przycinanie krzewów, przycinanie i pielęgnacja żywopłotów, zbieranie gałęzi, usuwanie wszelkich nieczystości, wykładanie torfem lub korą miejsc przeznaczonych do nasadzeń kwiatów ( materiał zabezpiecza Zamawiający); - zabezpieczenie roślin zagrożonych przemarznięciem na czas zimy; - koszenie trawy 1 x w miesiącu. W przypadku wystąpienia nadmiernego wzrostu trawy wskutek nieprzewidzianych warunków atmosferycznych dopuszczalne jest dodatkowe koszenie trawy jednakże nie częściej niż 2 x miesiącu; - decyzję o dodatkowym koszeniu podejmuje Zamawiający w porozumieniu z użytkownikiem terenu. Za dodatkowe koszenie Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; - podlewanie trawników i terenów zielonych (wodę zabezpiecza Zamawiający); - w miarę potrzeb dosiewanie trawy, sadzenie kwiatów i roślin ozdobnych (materiał zabezpiecza Zamawiający); - nawożenie środkami chwastobójczymi i mineralnymi (materiał zabezpiecza Zamawiający); Wykonawca zobowiązany jest wszystkie czynności objęte niniejszym zamówieniem wykonywać w podanym niżej zakresie i terminach: Koszenie, grabienie, sprzątanie terenów zielonych w kompleksie 0115, 0799, 6031,1023 : - przez pięć dni w tygodniu w godzinach od 730 do 1530 (od poniedziałku do piątku). Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem; - zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału w terminie nie przekraczającym 3 dni od rozpoczęcia koszenia; - uprzątnięcie terenu po zakończeniu każdego koszenia i grabienia; - ustalenie z przedstawicielem infrastruktury dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji (akceptuje Szef Infrastruktury); - informowania Zleceniodawcy o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu prac wraz z ich uzasadnieniem w formie pisemnej; - dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości koszonej i grabionej powierzchni z przyczyn np.: wyłączenia terenu z eksploatacji; - należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2; - dopuszcza się możliwość dodatkowego świadczenia usług przez Zleceniobiorcę w ramach zawartej umowy w dni wolne od pracy bądź też w godzinach nadliczbowych z przyczyn np.; świąt wojskowych, oficjalnych wizyt itp. Za świadczenie usług w tych dniach i godzinach nadliczbowych nie będzie przysługiwało wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; - Dopuszcza się możliwość okresowego zakazu realizacji zamówienia z przyczyn wyższej konieczności (np. składanie oficjalnych wizyt, święta wojskowe itp.). Za realizację przedmiotu zamówienia w godzinach innych niż ustalone nie będzie przysługiwało zleceniobiorcy dodatkowe wynagrodzenie. - W celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, wykonawca wyposaży personel w profesjonalny sprzęt (w niezbędnych ilościach i na własny koszt) . - Zamawiający wyznaczy swojego pracownika do stałego kontaktu z wykonawcą w sprawach związanych z realizacją zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do: - przedstawienia imiennego wykazu pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ( przed podpisaniem umowy); - przedstawienia wykazu pojazdów których wjazd na teren danego kompleksu do realizacji zamówienia jest niezbędny ( przed podpisaniem umowy); - Nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny i ciągły na czas wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonywanych prac przy możliwym współudziale wykonawcy. - Do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga minimum 10 osób w zakresie sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych. Usługa sprzątania świadczona będzie przez 8 godzin dziennie WYMAGANY SPRZĘT DO KOSZENIA TRAW: Ciągnik rolniczy z kosiarką - 2 szt Kosy spalinowe - 10 szt Kosiarki spalinowe z koszem - 4 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia trawy skoszonej - 1 szt WYMAGANY SPRZĘT DO GRABIENIA LIŚCI Zamiatarka spalinowa-dmuchawa - 4 szt Grabie ręczne - 10 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia liści zgrabionych - 1 szt Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania sprzętu o napędzie elektrycznym do koszenia, sprzątania terenu zewnętrznego z powodu braku wyprowadzonych na zewnątrz budynków gniazd umożliwiających podłączenie do sieci elektrycznej oraz zagrożenia ppoż. - Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia. Część nr 2 Usługa porządkowa w postaci sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych na terenie kompleksów JW. 4228 Skład Życzyn administrowanych przez JW 1131 Mińsk Mazowiecki. Ogółem całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi: 141 216 m2 W ZAKRES CZYNNOŚCI WCHODZI: - usuwanie wszelkich nieczystości z zieleni niskiej tj. trawy (śmieci, połamanych gałęzi, liści itp.); - grabienie liści, pielenie i pielęgnacja rabatek, klombów i kwiatów, przycinanie krzewów, przycinanie i pielęgnacja żywopłotów, zbieranie gałęzi, usuwanie wszelkich nieczystości, wykładanie torfem lub korą miejsc przeznaczonych do nasadzeń kwiatów ( materiał zabezpiecza Zamawiający); - zabezpieczenie roślin zagrożonych przemarznięciem na czas zimy; - koszenie trawy 1 x w miesiącu. W przypadku wystąpienia nadmiernego wzrostu trawy wskutek nieprzewidzianych warunków atmosferycznych dopuszczalne jest dodatkowe koszenie trawy jednakże nie częściej niż 2 x miesiącu; - decyzję o dodatkowym koszeniu podejmuje Zamawiający w porozumieniu z użytkownikiem terenu; - za dodatkowe koszenie Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; - podlewanie trawników i terenów zielonych (wodę zabezpiecza Zamawiający); - w miarę potrzeb dosiewanie trawy, sadzenie kwiatów i roślin ozdobnych (materiał zabezpiecza Zamawiający); - nawożenie środkami chwastobójczymi i mineralnymi (materiał zabezpiecza Zamawiający); Wykonawca zobowiązany jest wszystkie czynności objęte niniejszym zamówieniem wykonywać w podanym niżej zakresie i terminach: Koszenie, grabienie, sprzątanie terenów zielonych w kompleksie 0315 i 0507 : przez pięć dni w tygodniu w godzinach od 700 do 1500 (od poniedziałku do piątku). Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem; - zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału w terminie nie przekraczającym 3 dni od rozpoczęcia koszenia; - uprzątnięcie terenu po zakończeniu każdego koszenia i grabienia; - ustalenie z przedstawicielem infrastruktury dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji (akceptuje Szef Infrastruktury); - informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu prac wraz z ich uzasadnieniem w formie pisemnej; - dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości koszonej i grabionej powierzchni z przyczyn np.: wyłączenia terenu z eksploatacji; - należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2; - dopuszcza się możliwość dodatkowego świadczenia usług przez Zleceniobiorcę w ramach zawartej umowy w dni wolne od pracy bądź też w godzinach nadliczbowych z przyczyn np.; świąt wojskowych, oficjalnych wizyt itp.; - Za świadczenie usług w tych dniach i godzinach nadliczbowych nie będzie przysługiwało wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; - dopuszcza się możliwość okresowego zakazu realizacji zamówienia z przyczyn wyższej konieczności (np. składanie oficjalnych wizyt, święta wojskowe itp.). Za realizację przedmiotu zamówienia w godzinach innych niż ustalone nie będzie przysługiwało zleceniobiorcy dodatkowe wynagrodzenie. - W celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, wykonawca wyposaży personel w profesjonalny sprzęt (w niezbędnych ilościach i na własny koszt); - Zamawiający wyznaczy swojego pracownika do stałego kontaktu z wykonawcą w sprawach związanych z realizacją zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do: - przedstawienia imiennego wykazu pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ( przed podpisaniem umowy); - przedstawienia wykazu pojazdów których wjazd na teren danego kompleksu do realizacji zamówienia jest niezbędny ( przed podpisaniem umowy); - Nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny i ciągły na czas wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonywanych prac przy możliwym współudziale wykonawcy; - Do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga minimum 6 osób w zakresie sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych. Usługa sprzątania świadczona będzie przez 8 godzin dziennie; WYMAGANY SPRZĘT DO KOSZENIA TRAW: Ciągnik rolniczy z kosiarką - 1 szt Kosy spalinowe - 6 szt Kosiarki spalinowe z koszem - 2 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia trawy skoszonej - 1 szt WYMAGANY SPRZĘT DO GRABIENIA LIŚCI: Zamiatarka spalinowa-dmuchawa - 2 szt Grabie ręczne - 4 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia liści zgrabionych - 1 szt Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania sprzętu o napędzie elektrycznym do koszenia, sprzątania terenu zewnętrznego z powodu braku wyprowadzonych na zewnątrz budynków gniazd umożliwiających podłączenie do sieci elektrycznej oraz zagrożenia ppoż. - Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia. Część nr 3 Usługa porządkowa w postaci sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych w Garnizonie Siedlce administrowanych przez JW1131 Mińsk Mazowiecki Ogółem całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi: 119 392,00 m2 W ZAKRES CZYNNOŚCI WCHODZI: - usuwanie wszelkich nieczystości z zieleni niskiej tj. trawy (śmieci, połamanych gałęzi, liści itp.); - grabienie liści, pielenie i pielęgnacja rabatek, klombów i kwiatów, przycinanie krzewów, przycinanie i pielęgnacja żywopłotów, zbieranie gałęzi, usuwanie wszelkich nieczystości, wykładanie torfem lub korą miejsc przeznaczonych do nasadzeń kwiatów ( materiał zabezpiecza Zamawiający); - zabezpieczenie roślin zagrożonych przemarznięciem na czas zimy; - koszenie trawy 1 x w miesiącu. W przypadku wystąpienia nadmiernego wzrostu trawy wskutek nieprzewidzianych warunków atmosferycznych dopuszczalne jest dodatkowe koszenie trawy jednakże nie częściej niż 2 x miesiącu; - decyzję o dodatkowym koszeniu podejmuje Zamawiający w porozumieniu z użytkownikiem terenu. Za dodatkowe koszenie Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie; - podlewanie trawników i terenów zielonych (wodę zabezpiecza Zamawiający); - w miarę potrzeb dosiewanie trawy, sadzenie kwiatów i roślin ozdobnych (materiał zabezpiecza Zamawiający); - nawożenie środkami chwastobójczymi i mineralnymi (materiał zabezpiecza Zamawiający), Wykonawca zobowiązany jest wszystkie czynności objęte niniejszym zamówieniem wykonywać w podanym niżej zakresie i terminach: Koszenie, grabienie, sprzątanie terenów zielonych w kompleksie 951, 952, 960 : - przez pięć dni w tygodniu w godzinach od 730 do 1530 (od poniedziałku do piątku). Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - koszenia trawy na terenie kompleksów, zgodnie z otrzymanym zgłoszeniem; - zgrabienia, załadunku do własnych kontenerów i wywozu skoszonego materiału w terminie nie przekraczającym 3 dni od rozpoczęcia koszenia; - uprzątnięcie terenu po zakończeniu każdego koszenia i grabienia; - ustalenie z przedstawicielem infrastruktury dokładnej lokalizacji terenów przeznaczonych do koszenia, terminów wykonania przedmiotu umowy oraz innych szczegółów dotyczących jego realizacji (akceptuje Szef Infrastruktury) - informowania Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu prac wraz z ich uzasadnieniem w formie pisemnej; - dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości koszonej i grabionej powierzchni z przyczyn np.: wyłączenia terenu z eksploatacji. - należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2; - dopuszcza się możliwość dodatkowego świadczenia usług przez Zleceniobiorcę w ramach zawartej umowy w dni wolne od pracy bądź też w godzinach nadliczbowych z przyczyn np.; świąt wojskowych, oficjalnych wizyt itp. Za świadczenie usług w tych dniach i godzinach nadliczbowych nie będzie przysługiwało wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; - dopuszcza się możliwość okresowego zakazu realizacji zamówienia z przyczyn wyższej konieczności (np. składanie oficjalnych wizyt, święta wojskowe itp.). Za realizację przedmiotu zamówienia w godzinach innych niż ustalone nie będzie przysługiwało zleceniobiorcy dodatkowe wynagrodzenie; - W celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, wykonawca wyposaży personel w profesjonalny sprzęt (w niezbędnych ilościach i na własny koszt) . - Zamawiający wyznaczy swojego pracownika do stałego kontaktu z wykonawcą w sprawach związanych z realizacją zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do: - przedstawienia imiennego wykazu pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ( przed podpisaniem umowy); - przedstawienia wykazu pojazdów których wjazd na teren danego kompleksu do realizacji zamówienia jest niezbędny ( przed podpisaniem umowy); - Nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny i ciągły na czas wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonywanych prac przy możliwym współudziale wykonawcy; - Do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga minimum 6 osób w zakresie sprzątania powierzchni zewnętrznych zielonych. Usługa sprzątania świadczona będzie przez 8 godzin dziennie. WYMAGANY SPRZĘT DO KOSZENIA TRAW: Ciągnik rolniczy z kosiarką - 1 szt Kosy spalinowe - 6 szt Kosiarki spalinowe z koszem - 2 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia trawy skoszonej - 1 szt WYMAGANY SPRZĘT DO GRABIENIA LIŚCI: Zamiatarka spalinowa-dmuchawa - 2 szt Grabie ręczne - 6 szt Samochód z kontenerem do wywiezienia liści zgrabionych - 1 szt Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania sprzętu o napędzie elektrycznym do koszenia, sprzątania terenu zewnętrznego z powodu braku wyprowadzonych na zewnątrz budynków gniazd umożliwiających podłączenie do sieci elektrycznej oraz zagrożenia ppoż. - Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenach objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach