Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania powierzchni obiektów użytkowanych na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Narodowy Instytut Audiowizualny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 380 49 00 , fax. 22 380 49 01
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Audiowizualny
    ul. Wałbrzyska 3/5 3/5
    02-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 380 49 00, fax. 22 380 49 01
    REGON: 14023640600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania powierzchni obiektów użytkowanych na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątania powierzchni obiektów użytkowanych na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego. W skład siedziby Zamawiającego wchodzą 3 budynki wielokondygnacyjne (oznaczone A, B i C) o przeznaczeniu biurowo-magazynowym, o powierzchni użytkowej ok. 7500 m2, położone w Warszawie, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa, powierzchnia objęta przedmiotem Zamówienia wynosi 2200 m2. I. Realizacja zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, holach, korytarzach, toaletach, kuchniach i ciągach komunikacyjnych. 2. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich koniecznych środków myjących, czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości oraz środków higienicznych (w tym w szczególności: papiery toaletowe (biały dwuwarstwowy, rozpuszczalny, 100% celulozowy), ręczniki papierowe, mydło, odświeżacze (kostki) do toalet, odświeżacze powietrza, środki dezynfekujące, środki czyszczące do zmywarek, ekspresów do kawy, lodówek, mikrofali i preparaty konserwacji powierzchni. 3. Zamawiający wymaga, by wszystkie ww. środki i artykuły higieniczne posiadały wymagane przepisami prawa certyfikaty bezpieczeństwa/deklaracje zgodności oraz atesty dopuszczające do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. 4. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi zamawiającego co do jakości stosowanych środków higienicznych. 5. Sukcesywne uzupełnianie zawartości dozowników na: - papier toaletowy (w 13 toaletach) - ręczniki papierowe (w 13 toaletach) - mydło w płynie (w 13 toaletach) 6. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie poza godzinami pracy Zamawiającego, natomiast pomieszczeń, w których niezbędna jest obecność użytkownika w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. II. Obsługa sprzątająca: 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały zespół osób sprzątających bezpośrednio przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, w liczbie nie mniejszej niż 3 osoby. 2. Wykonawca na każde zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązany jest do niezwłocznego postawienia do jego dyspozycji, jednej osoby do doraźnego utrzymania czystości pomieszczeń w godzinach urzędowania Zamawiającego. 3. Informacje o dodatkowych dyżurach są uzgadniane z kierownikiem działu administracyjno-gospodarczego. III. Zakres i częstotliwość sprzątania: Codzienne : - wycieranie biurek i stołów w pomieszczeniach biurowych, - czyszczenie luster, - utrzymanie czystości toalet z uzupełnieniem papieru toaletowego, ręczników i mydła, - mycie posadzek na mokro w ciągach komunikacyjnych, odkurzanie wykładzin, - opróżnianie i mycie popielniczek, - utrzymanie w należytym stanie oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - wycieranie kurzu z parapetów wewnętrznych i poręczy, - sprzątanie pozostawionych naczyń i sztućców, - ładowanie i rozładowanie zmywarek. Raz w tygodniu - odkurzanie tapicerki meblowej, - wycieranie kurzu z mebli /również górne partie/, - nabłyszczanie podłóg w ciągach komunikacyjnych. Raz w miesiącu - mycie lodówek, - mycie mikrofali. Raz na kwartał - czyszczenie aparatów telefonicznych płynem dezynfekującym - rozmrażanie lodówek. Dwa razy w roku - mycie okien - pranie wykładzin W zależności od potrzeb - mycie drzwi - wycieranie parapetów zewnętrznych - wycieranie plam ze ścian, podłóg i wykładzin - przecieranie kaloryferów IV. Zestaw sprzętu potrzebny do obsługi obiektów użytkowanych przez Zamawiającego powinien zawierać minimum: Odkurzacz - szt. 3 Odkurzacz piorący - szt. 2 Urządzenie do mycia i zbierania wody (kombajn) - szt. 2 Wózek serwisowy podwójny - szt. 3 Powyższy sprzęt winien być w dyspozycji wyłącznie obsługi realizującej usługę na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nina.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach