Narodowy Instytut Audiowizualny ogłasza przetarg
- Adres: 02-739 Warszawa, ul. Wałbrzyska 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 380 49 00 , fax. 22 380 49 01
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Audiowizualny
ul. Wałbrzyska 3/5 3/5
02-739 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 380 49 00, fax. 22 380 49 01
REGON: 14023640600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania powierzchni obiektów użytkowanych na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątania powierzchni obiektów użytkowanych na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego. W skład siedziby Zamawiającego wchodzą 3 budynki wielokondygnacyjne (oznaczone A, B i C) o przeznaczeniu biurowo-magazynowym, o powierzchni użytkowej ok. 7500 m2, położone w Warszawie, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa, powierzchnia objęta przedmiotem Zamówienia wynosi 2200 m2. I. Realizacja zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, holach, korytarzach, toaletach, kuchniach i ciągach komunikacyjnych. 2. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich koniecznych środków myjących, czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości oraz środków higienicznych (w tym w szczególności: papiery toaletowe (biały dwuwarstwowy, rozpuszczalny, 100% celulozowy), ręczniki papierowe, mydło, odświeżacze (kostki) do toalet, odświeżacze powietrza, środki dezynfekujące, środki czyszczące do zmywarek, ekspresów do kawy, lodówek, mikrofali i preparaty konserwacji powierzchni. 3. Zamawiający wymaga, by wszystkie ww. środki i artykuły higieniczne posiadały wymagane przepisami prawa certyfikaty bezpieczeństwa/deklaracje zgodności oraz atesty dopuszczające do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. 4. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi zamawiającego co do jakości stosowanych środków higienicznych. 5. Sukcesywne uzupełnianie zawartości dozowników na: - papier toaletowy (w 13 toaletach) - ręczniki papierowe (w 13 toaletach) - mydło w płynie (w 13 toaletach) 6. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie poza godzinami pracy Zamawiającego, natomiast pomieszczeń, w których niezbędna jest obecność użytkownika w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. II. Obsługa sprzątająca: 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały zespół osób sprzątających bezpośrednio przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, w liczbie nie mniejszej niż 3 osoby. 2. Wykonawca na każde zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązany jest do niezwłocznego postawienia do jego dyspozycji, jednej osoby do doraźnego utrzymania czystości pomieszczeń w godzinach urzędowania Zamawiającego. 3. Informacje o dodatkowych dyżurach są uzgadniane z kierownikiem działu administracyjno-gospodarczego. III. Zakres i częstotliwość sprzątania: Codzienne : - wycieranie biurek i stołów w pomieszczeniach biurowych, - czyszczenie luster, - utrzymanie czystości toalet z uzupełnieniem papieru toaletowego, ręczników i mydła, - mycie posadzek na mokro w ciągach komunikacyjnych, odkurzanie wykładzin, - opróżnianie i mycie popielniczek, - utrzymanie w należytym stanie oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - wycieranie kurzu z parapetów wewnętrznych i poręczy, - sprzątanie pozostawionych naczyń i sztućców, - ładowanie i rozładowanie zmywarek. Raz w tygodniu - odkurzanie tapicerki meblowej, - wycieranie kurzu z mebli /również górne partie/, - nabłyszczanie podłóg w ciągach komunikacyjnych. Raz w miesiącu - mycie lodówek, - mycie mikrofali. Raz na kwartał - czyszczenie aparatów telefonicznych płynem dezynfekującym - rozmrażanie lodówek. Dwa razy w roku - mycie okien - pranie wykładzin W zależności od potrzeb - mycie drzwi - wycieranie parapetów zewnętrznych - wycieranie plam ze ścian, podłóg i wykładzin - przecieranie kaloryferów IV. Zestaw sprzętu potrzebny do obsługi obiektów użytkowanych przez Zamawiającego powinien zawierać minimum: Odkurzacz - szt. 3 Odkurzacz piorący - szt. 2 Urządzenie do mycia i zbierania wody (kombajn) - szt. 2 Wózek serwisowy podwójny - szt. 3 Powyższy sprzęt winien być w dyspozycji wyłącznie obsługi realizującej usługę na rzecz Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nina.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10