Przetargi.pl
Usługa - sprzątanie kwater internatowych oraz terenów zielonych i utwardzonych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Wolnej Wszechnicy 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 572 86 80 , fax. 0-22 572 86 81
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o.
    ul. Wolnej Wszechnicy 5 5
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 572 86 80, fax. 0-22 572 86 81
    REGON: 01581306500313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa - sprzątanie kwater internatowych oraz terenów zielonych i utwardzonych pozostających w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres prac porządkowych Usługa w zakresie sprzątania kwater internatowych oraz terenów zielonych i utwardzonych przyległych do internatów powinna odbywać się przy użyciu własnego sprzętu i środków chemicznych dobrej jakości, posiadających polskie atesty PZH. I . INTERNATY - TERENY ZEWNĘTRZNE : 1. Sprzątanie terenów utwardzonych a) codzienne utrzymanie porządku terenów utwardzonych poprzez zamiatanie chodników, placów, parkingów, dojść i schodów do budynków internatowych, b) codzienne, tj. bieżące usuwanie nieczystości, zabrudzeń, zanieczyszczeń i odpadów ( puszki, butelki, papiery itp.) z chodników, placów, parkingów, dojść i schodów do budynków, c) codzienne, w dni robocze, sprzątanie altan i zsypów śmietnikowych - dezynsekcja i deratyzacja - według potrzeb, d) usuwanie zabrudzeń z ławek - według potrzeb, e) usuwanie nieczystości i zabrudzeń, które powstały w wyniku prowadzonych prac remontowych ( np. ocieplania budynku), f) czyszczenie daszków nad wejściem do budynków z nieczystości i liści, bądź śniegu - według potrzeb, g) niezwłoczne i bieżące oczyszczanie ze śniegu ( po opadach), lub w trakcie ciągłych opadów, lodu, błota śnieżnego, do odsłonięcia nawierzchni chodników i jezdni, w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, hydrantów , klap kanalizacyjnych oraz pryzmowanie śniegu, h) w razie potrzeby na wskazanie przez Zamawiającego dokonywanie wywozu zalegającego śniegu z chodników, placów, parkingów, dojść i schodów do budynków własnym staraniem ( z wyłączeniem śniegu usuniętego z połaci dachowych) - według potrzeb, i) bieżące usuwanie śliskości na powierzchniach chodników, placów, parkingów, dojść i schodów do budynków oraz zabezpieczanie wymienionych powierzchni przed skutkami gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem, j) zabezpieczenie w skrzynie i stałe uzupełnianie mieszanki w skrzyniach podczas zimy, 2. Sprzątanie terenów zielonych a) koszenie trawy, przycinanie krzewów oraz przycinanie , prześwietlanie konarów drzew, strzyżenie żywopłotów - według potrzeb, b) wywożenie skoszonej trawy, wyciętych krzewów, żywopłotów oraz usuwanie gałęzi i drzew powalonych według potrzeb, c) likwidacja przedeptów , pielęgnowanie zieleńców, klombów kwiatowych (podlewanie, nawożenie, opryski) według potrzeb, d) dosadzanie kwiatów zakupionych przez Zamawiającego - według potrzeb, e) okopywanie i pielęgnacja krzewów i drzew- według potrzeb f) rekultywacja wydeptanych lub zniszczonych powierzchni trawników - według potrzeb, g) podlewanie trawników, krzewów i kwiatów po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym - według potrzeb, h) nawożenie trawników, krzewów i kwiatów - według potrzeb i) bieżące usuwanie porostów i chwastów z opasek betonowych wokół budynku, chodników i krawężników , j) grabienie trawników, pryzmowanie liści w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a także dokonywanie ich wywozu własnym staraniem - według potrzeb. II KWATERY INTERNATOWE: 1. Sprzątanie w zasiedlonych kwaterach internatowych odbywa się dwa razy w miesiącu po uzgodnieniu z Zamawiającym lub zakwaterowanym w kwaterze lokatorem poprzez: a) mycie podłóg we wszystkich pomieszczeniach ( pokoje, kuchnia, łazienka, wc, korytarz), a także odkurzanie podłogi, dywanów, wykładzin i chodników, b) mycie luster w łazienkach, c) wycieranie kurzu: z mebli, parapetów, grzejników oraz innego wyposażenia, d) opróżnianie koszy na śmieci i wymiany znajdujących się w nich worków, e) mycie lamp i kloszy oświetleniowych - według potrzeb, f) mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, g) wnoszenie i wynoszenie oraz upinanie i wieszanie firan i zasłon nie rzadziej niż dwa razy w roku lub według potrzeb, h) mycie okien i żaluzji okiennych nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku, i) mycie armatury sanitarnej, glazury ściennej i terakoty, dezynfekcja urządzeń sanitarnych, j) przygotowanie do wymiany oraz wymiana (wnoszenie i wynoszenie oraz zdjęcie kompletu brudnej pościeli i założenie kompletu czystej pościeli), co dwa tygodnie, bielizny pościelowej oraz złożenie jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. k) zgłaszanie usterek oraz zauważonych uszkodzeń sprzętu bądź wyposażenia 2. Sprzątanie kwater internatowych wskazanych przez Zamawiającego ( przed zasiedleniem, po malowaniu, remoncie) - w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach