Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2013-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW/AZ/PN-9/2013 Usługa przeprowadzki, transport specjalistyczny jednostek Wydziału Farmaceutycznego do budynku Zintegrowanego Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego UMW przy ul. Borowskiej 211a, we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzek jednostek Wydziału Farmaceutycznego UMW tj.: 2. przenoszenie i przewożenie sprzętu, urządzeń, mebli, sprzętu komputerowego i innych materiałów gabarytowych, przenoszenie i transport sprzętu specjalistycznego m.in. zamrażarka niskotemperaturowa, wirówka, cieplarka itp., przenoszenie i transport butli z gazami, pakowaniem sprzętów drobnych i innych materiałów do kartonów, foliowanie sprzętów, transport samochodowy, przeniesienie w miejsce docelowe wraz z ustawieniem. Dostarczenie materiałów do pakowania, folia bąbelkowa, taśmy klejace, kontenery plastikowe zwrotne 3. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a. Szczegółowy wykaz -rzeczy- będących przedmiotem stanowią niżej wymienione załączniki: ZAŁĄCZNIK nr 1 Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej ZAŁĄCZNIK nr 2 Katedra i Zakład Chemii Analitycznej ZAŁĄCZNIK nr 3 Katedra i Zakład Biochemii Farmaceutycznej ZAŁĄCZNIK nr 4 Katedra i Zakład Chemii Organicznej ZAŁĄCZNIK nr 5 Katedra i Zakład Farmakognozji ZAŁĄCZNIK nr 6 Katedra i Zakład Chemii Fizycznej ZAŁĄCZNIK nr 7 Katedra i Zakład Technologii Leków ZAŁĄCZNIK nr 8 Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej ZAŁĄCZNIK nr 9 Katedra i Zakład Analityki Medycznej Demontaż i montaż sprzętu pozostaje w gestii UMW. b. Lokalizacja jednostek Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej - z III piętra budynku przy ul. Szewskiej - Grodzkiej brak windy na IV piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Chemii Analitycznej - z IV piętra budynku przy ul. Szewskiej Grodzkiej brak windy na IV piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Biochemii Farmaceutycznej - z parteru budynku przy ul. Szewskiej Grodzkiej brak windy na II piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Chemii Organicznej - z parteru i I piętra budynku przy ul. Szewskiej Grodzkiej na V piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Farmakognozji - z II i III piętra oraz strychu budynku przy pl. Nankiera 1 brak windy na III piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Chemii Fizycznej - z parteru i I piętra oraz strychu budynku przy pl. Nankiera 1 brak windy na III piętro budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Technologii Leków - z parteru i I piętra budynku przy pl. Nankiera 1 brak windy na V piętro budynków przy Borowskiej, Katedra i Zakład Farmakologii Klinicznej - ze wszystkich kondygnacji budynku przy ul. Bujwida 44 -3 piętra - brak windy na parter budynków przy ul. Borowskiej, Katedra i Zakład Analityki Medycznej - z I piętra budynku przy ul. Pasteura 2 brak windy na II piętro budynków przy ul. Borowskiej. Docelowe miejsce alokacji wszystkich powyższych jednostek znajduje się w budynkach A i B Zintegrowanego Centrum Edukacji i Innowacji Wydziału Farmaceutycznego przy ul. Borowskiej 211a. Budynki są funkcjonalnie powiązane ze sobą, wyposażone w 4 windy usytuowane w: budynku C na końcu korytarza, na połączeniu budynków A i C, w budynku A od strony podwórka i budynków OBND oraz od czoła budynku B. 4. Prace będą wykonywane etapami jeden etap obejmuje jedną jednostkę i będzie zgłaszany do wykonawcy ze szczegółowym określeniem zakresu usługi t.j: terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji prac, lokalizacji jednostki, której usługa dotyczy wraz ze wskazaniem adresu i miejsca docelowego przeprowadzki, danych imię, nazwisko, telefon komórkowy pracownika Katedry, wyznaczonego do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą i upoważnionego do potwierdzenia zakończenia prac oraz ilości kartonów, które należy dostarczyć na jednostkę przynajmniej na 5 dni przed jej rozpoczęciem. 5. Po otrzymaniu informacji, o których umowa w pkt. 3 Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przesłania w formie pisemnej do Działu Eksploatacji UMW ul. Pasteura 1 we Wrocławiu harmonogramu prac zawierającego następujące informacje: ilości zespołów n-osobowych, niezbędnych do wykonania zlecenia, ilości godzin transportu specjalistycznego, terminu dostarczenia kartonów harmonogramu prac. 6. Wykonawca w okresie wykonywania prac winien mieć wykupioną polisę ubezpieczeniową o wartości minimum 1.000.000,00 zł słownie: jeden milion złotych. 7. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za powierzone mienie i zobowiązuje się do naprawienia wszelkich ewentualnie powstałych szkód. 8. Wykonanie prac winno być potwierdzone przez upoważnionego pracownika Katedry lub Zakładu. 9. Prace będą wykonywane pomiędzy siedzibami UMW w obrębie miasta Wrocławia. 10. Wykonawca musi dysponować kadrą oraz zapleczem transportowym niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi, tj.: samochód o ładowności min 3,5 do 7,5 tony przystosowany do przewozu mebli, w tym samym czasie musi dysponować co najmniej 3 zespołami transportowymi 2 do 6 osób w zależności od potrzeb. 11. Wykonawca zapewni również niezbędne wyposażenie dla pracowników zespołu transportowego tj. pasy do noszenia mebli, wyciągarkę do sejfów i kas pancernych, wózki do przewozu mebli, kontenery plastikowe, pudła kartonowe, taśmy, folie itp. 12. Kontenery plastikowe i pudła kartonowe wraz z taśmami oraz folia bąbelkowa winny być dostarczone do siedziby wskazanej przez UMW następnego dnia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie potwierdzonego faksem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Mietków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-26 - DOWOZY DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony z podziałem na Części: CZĘŚĆ I: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Radków w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018; CZĘŚĆ II: Sukcesywne świadczenie usług transportowych na terenie kraju i za granicą na potrzeby Gminy Radków
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Parowej i Gimnazjum w Osiecznicy w roku szkolnym 2016/2017, 2017/2018
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Kuźnica Czeszycka w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Krośnice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01 - Dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w obwodzie szkolnym Bukowice w okresie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Dodano: 2016-07-01