Przetargi.pl
Udzieleniu długoterminowego kredytu w kwocie do 4 146 212 zł.

Gmina Świdwin ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3652015 lub 16 , fax. 094 3653568
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdwin
    pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3652015 lub 16, fax. 094 3653568
    REGON: 33004376100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzieleniu długoterminowego kredytu w kwocie do 4 146 212 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu długoterminowego kredytu w kwocie do 4 146 212 zł z dodatkowymi warunkami: 1. Spłata kredytu w okresie 8 - letnim ( lata 2010- 2017). 2. Spłata kredytu w 8 ratach tj.: - do 31 grudnia 2010r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2011r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2012r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2013r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2014r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2015r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2016r. - 518 300 zł - do 31 grudnia 2017r. - 518 112 zł W przypadku zaciągnięcia kredytu niższego niż 4 146 212 zł spłaty rat zostaną proporcjonalnie obniżone w stosunku do zaciągniętego kredytu. 3. Nie będą pobierane opłaty od niewykorzystanej kwoty kredytu. 4. Nie będą pobierane odsetki i inne opłaty za spłatę kredytu przed terminem. 5. Odsetki od zaciągniętego kredytu będą naliczane i spłacane w okresach miesięcznych. 6. Zabezpieczeniem kredytu przez zamawiającego będzie weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić w kasie Gminy Świdwin, lub na konto Gminy Świdwin PBS 62 8581 0004 0016 0182 2000 0002 lub w inny sposób zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: -posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć 1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków należy przedłożyć w ofercie następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 i 9 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem lub nie aktualna) spowoduje wykluczenie wykonawcy co skutkuje odrzuceniem oferty. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.swidwin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach