Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kozielice w latach 2014 - 2019.

Gmina Kozielice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-204 Kozielice, Kozielice 73
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5630377 w. 36, 5630371 , fax. 091 5630365
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozielice
    Kozielice 73 73
    74-204 Kozielice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5630377 w. 36, 5630371, fax. 091 5630365
    REGON: 00054158100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Kozielice w latach 2014 - 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kozielice w latach 2014 - 2019, 2) przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące jednostki organizacyjne Gminy Kozielice: a) Urząd Gminy w Kozielicach b) Zespół Szkół Publicznych w Kozielicach c) Opieka Społeczna d) Wiejski Dom Kultury w Kozielicach e) Wiejski Dom kultury w Tetyniu 2. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kozielice, w tym: 1) otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewów na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego, 3) realizację poleceń przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe - pobieranie prowizji od wpłat z rachunku Zamawiającego, 5) wydawanie czeków 6) wypłaty z rachunku bankowego - bez opłat, 7) otwarcie rachunku - bez opłat, 8) przelewy złożone w ramach banku prowadzącego obsługę - bez opłat, 9) na życzenie Zamawiającego możliwość nieoprocentowania środków na wskazanym rachunku bankowym, 10) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, 11) zapewnienie przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej (niezwłocznie po podpisaniu umowy) oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego, 12) zapewnienie sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w formie papierowej - w wyjątkowych sytuacjach na życzenie Zamawiającego, 13) umieszczenie na wyciągach bankowych wszystkich informacji o płatnościach podanych przez Kontrahentów w opisie płatności, 14) możliwość automatycznego lokowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym na koniec dnia jako overnight, 15) wydawanie na życzenie Zamawiającego zaświadczenia o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych. 3. Prowadzenie obsługi kasowej za pośrednictwem ekspozytury lub agencji w wyodrębnionym pomieszczeniu w siedzibie Urzędu Gminy w Kozielicach, w dni robocze, przynajmniej w godzinach od 8:00 -12:00, na następujących zasadach: 1). Zamawiający zapewni Wykonawcy lub agentowi Wykonawcy na podstawie umowy najmu pomieszczenie o powierzchni 15 m2 usytuowane w budynku Urzędu Gminy w Kozielicach 2). Wykonawca lub agent Wykonawcy wyposaży stanowisko kasowe w urządzenia i materiały do dokonywania wypłat gotówkowych za pomocą kart płatniczych w liczbie minimum jedno urządzenie na stanowisko - w chwili rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, 3). Wykonawca lub agent Wykonawcy zobowiązany będzie pokryć czynsz najmu pomieszczenia w Urzędzie Gminy w Kozielicach na podstawie zarządzenia Wójta Gminy Kozielice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozielice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach