Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia i zakres: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018, 2) przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące jednostki organizacyjne Gminy Dobrzany: a) Urząd Miejski w Dobrzanach, b) Zespół Szkół Publicznych w Dobrzanach. 2. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Dobrzany, w tym: 1) otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewów na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego, 3) realizację poleceń przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe - pobieranie prowizji od wpłat z rachunku Zamawiającego, 5) wydawanie czeków, 6) wypłaty z rachunku bankowego - bez opłat, 7) otwarcie rachunku - bez opłat, 8) przelewy złożone w ramach banku prowadzącego obsługę - bez opłat, 9) na życzenie Zamawiającego możliwość nieoprocentowania środków na wskazanym rachunku bankowym, 10) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, 11) dostarczenie oprogramowania elektronicznego systemu obsługi bankowej dla wszystkich podmiotów biorących udział w zamówieniu a także zapewni nieodpłatne przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie obowiązania umowy, 12) zapewnienie przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej (niezwłocznie po podpisaniu umowy) oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego, 13) zapewnienie sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w formie papierowej - w wyjątkowych sytuacjach na życzenie Zamawiającego, 14) umieszczenie na wyciągach bankowych wszystkich informacji o płatnościach podanych przez Kontrahentów w opisie płatności, 15) możliwość automatycznego lokowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym na koniec dnia jako overnight, 16) zapewnienie obsługi systemu masowej płatności. (Gmina wstępnie przewiduje 4 500 kont) Zamawiający korzysta z systemów informatycznych dostarczanych przez ZAKŁAD SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SIGID Sp. z o. o. Zamawiający w najbliższym czasie nie zamierza zmieniać dostawcy systemów informatycznych, 17) wydawanie na życzenie Zamawiającego zaświadczenia o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu, w każdym roku obowiązywania Umowy, krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Gminy w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 200 000,00 zł. na następujących zasadach udzielania i funkcjonowania odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym: 1) kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany po przekazaniu do banku stosownej uchwały budżetowej oraz podpisaniu umowy lub aneksu do umowy o kredyt w rachunku bieżącym, 2) kredyt w rachunku bieżącym udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu, 3) Zamawiający przeznaczy środki kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.), 4) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie opierało się o zmienną stopę procentową opartą na stawce WIBOR stała w okresie obowiązywania umowy marża podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, 5) odsetki należne Wykonawcy od kredytu w rachunku bieżącym naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 6) do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365 dni, 7) odsetkami od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym będzie obciążany rachunek wskazany przez Zamawiającego z częstotliwością miesięczną w terminie uzgodnionym między Wykonawcą i Zamawiającym, 8) niezależnie od codziennej spłaty odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym wpływającymi na ten rachunek środkami dochodów budżetowych, Zamawiający dokona spłaty pozostałej kwoty kredytu nie później niż do 31 grudnia każdego roku lub lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia, 9) zabezpieczeniem roszczeń wykonawcy z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie oświadczenie o poddaniu się egzekucji, weksel własny in blanco, deklaracja wekslowa. 4. Prowadzenie obsługi kasowej za pośrednictwem ekspozytury lub agencji w wyodrębnionym pomieszczeniu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrzanach, w dni robocze, przynajmniej w godzinach od 8:00 - 15:00, na następujących zasadach: 1) Zamawiający zapewni Wykonawcy lub agentowi Wykonawcy na podstawie umowy najmu pomieszczenie o powierzchni 50 m2 usytuowane w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrzanach przy ul. Staszica 1. 2) Wykonawca lub agent Wykonawcy wyposaży stanowisko kasowe w urządzenia i materiały do dokonywania wypłat gotówkowych za pomocą kart płatniczych w liczbie minimum jedno urządzenie na stanowisko - w chwili rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, 3) Wykonawca lub agent Wykonawcy zobowiązany będzie pokryć czynsz najmu pomieszczenia w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach w wysokości 738 zł brutto miesięcznie, 4) Zamawiający zastrzega, że czynsz z tytułu najmu będzie podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa GUS na podstawie średniego wskaźnika wzrostu cen i usług; waloryzacja nie wymaga aneksowania umowy najmu. 5. Szacunkowa liczba operacji bankowych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia wynosi 9.000 (dane za rok 2012)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach