Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Recz w okresie od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2016 r

Gmina Recz ogłasza przetarg

  • Adres: 73-210 Recz, ul. Ratuszowa 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7654461 do 64 , fax. 95 7654461
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Recz
    ul. Ratuszowa 17 17
    73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7654461 do 64, fax. 95 7654461
    REGON: 21096694100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Recz w okresie od 1 stycznia 2013 do 31 grudnia 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.2.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w PLN, II.2.2. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach oparte na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomniejszona o marżę banku, II.2.3. Możliwość automatycznego lokowania, na koniec każdego dnia roboczego, nadwyżki środków pieniężnych znajdujących się na rachunku podstawowym, jeśli przekroczą one wartość 50.000,00 zł w formie lokat terminowych według następujących zasad: a) codziennie na lokaty 1 -dniowe(nocne), pod warunkiem, że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym, b) w piątki lub dni przed dniami ustawowo wolnymi od pracy na lokaty odpowiednio 2 ,3 ,4 lub 5-cio dniowe, pod warunkiem że oprocentowanie lokaty będzie wyższe niż oprocentowanie na rachunku podstawowym, II.2.4. Możliwość lokowania wolnych środków na okresy dłuższe niż w pkt. 3 według dyspozycji, II.2.5. Możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach, II.2.6. Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku, II.2.7. Realizacja przelewów w formie elektronicznej do innych banków, II.2.8. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, II.2.9. Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej: instalacja oprogramowania niezbędnego do obsługi systemy bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, przekazywania i instalacja wersji aktualizacyjnych, oraz świadczenie serwisu oprogramowania, II.2.10. Przyjmowania wpłat i dokonywanie wpłat gotówkowych, II.2.11. Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych opłat należnym Gminie Recz od mieszkańców Gminy Recz bez opłat, II.2.12. Generowanie wyciągów bankowych, II.2.13. Wydawanie blankietów czeków, II.2.14. Wydawanie opinii, zaświadczeń oraz wszelkich dokumentów związanych z obsługa prowadzonych rachunków na wniosek Zamawiającego, II.2.15. Zapewnienie jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych, II.2.16. Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Gmina Recz na wykonanie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy w zakresie dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem podległych jednostek organizacyjnych, II.2.17. Opłaty z tytułu obsługi bankowej należy regulować ostatniego dnia miesiąca poprzez obciążenie rachunków bankowych - odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej, II.2.18. Gmina zastrzega sobie prawo nie ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu otwarcia prowadzenia i likwidacji rachunków bankowych na potrzeby realizacji zadań finansowych z udziałem krajowych jak i zagranicznych środków pieniężnych, II.2.19. Wykonawca zabezpieczy obsługę bankową na terenie miejscowości Recz, II.2.20. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem, wyszczególnione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy, II.2.21. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w corocznej uchwale budżetowej, II.2.22. Wyłączenie do wyliczenia ceny - kosztów obsługi bankowej należy przyjąć: a) cena miesięczna za prowadzenie rachunku podstawowego [zł/miesięcznej] 12 miesięcy (okres obowiązywania umowy)1 rachunek podstawowy, b) Cena miesięczna za prowadzenie rachunku podstawowego [zł/miesięcznie] 12 miesięcy (okres obowiązywania umowy) 20 rachunków pomocniczych, c) Cena jednego przelewu wewnętrznego (zł/szt.) Ilość szacunkowa (rocznie) 1000, d) Cena jednego przelewu wewnętrznego (zł/szt) Ilość szacunkowa (rocznie) 10.000, e) Wysokość prowizji od wpłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%] Wartość szacunkowa wpłat (rocznie) 3.000.000,00 zł, f) Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%] Wartość szacunkowa wypłat (rocznie) 2.000.000,00 zł, g) Cena za korzystanie systemu Home Banking lub innego tożsamego systemu w jednej jednostce [zł/miesięcznie] 12 miesięcy (okres obowiązywania umowy). Informacje dodatkowe służące przygotowaniu oferty: a) Ilość rachunków bankowych: - podstawowych - 2 szt. pomocniczych - ok. 15 szt. b) Ilość podległych jednostek organizacyjnych - 8 c) Ilość przelewów (średnio w roku )- 20.000 szt. d) Szacowana wielkość środków podlegających obsłudze w 2013 r. - około 30.000.000,00 zł. II.3. Zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej: a. instalacja systemu, b. obsługa systemu, c. przeszkolenie pracowników. II.4. Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej: a) w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy postawiony do dyspozycji w ciągu 5 dni od daty obowiązywania umowy na obsługę budżetu do 31 grudnia każdego roku. b) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonej o marżę banku (m). Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonej o stałą marżę banku (m). II.5. Zamówieniem niniejszym/warunkami zamówienia/ objęte winny być następujące jednostki; a) Urząd Miejski w Reczu b) Przedszkole Miejskie w Reczu, c) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, d) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, e) Szkoła Podstawowa w Reczu, f) Szkoła Podstawowa w Lubieniowie, g) Gimnazjum w Reczu h) Miejsko- Gminna Biblioteka Publiczna w Reczu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto podmiotu któremu powierzono przeprowadzenie postępowania) : Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Choszcznie o/Recz Nr 60 8359 0005 0000 1108 9000 0032 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku podmiotu, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie (podmiotu któremu powierzono przeprowadzenie postępowania) w kasie Urzędu Miejskiego pok. Nr 14 (okienko kasy) lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach