Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018. II postępowanie

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018. II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia i zakres: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Dobrzany w latach 2013 - 2018, 2) przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące jednostki organizacyjne Gminy Dobrzany: a) Urząd Miejski w Dobrzanach, b) Zespół Szkół Publicznych w Dobrzanach. 2. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Dobrzany, w tym: 1) otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewów na rachunki prowadzone przez placówkę banku obsługującego, 3) realizację poleceń przelewów na rachunki bankowe prowadzone w innych bankach, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki bankowe - pobieranie prowizji od wpłat z rachunku Zamawiającego, 5) wydawanie czeków - bez opłat, 6) wypłaty z rachunku bankowego - bez opłat, 7) otwarcie rachunku - bez opłat, 8) przelewy złożone w ramach banku prowadzącego obsługę - bez opłat, 9) na życzenie Zamawiającego możliwość nieoprocentowania środków na wskazanym rachunku bankowym, 10) zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej, 11) dostarczenie oprogramowania elektronicznego systemu obsługi bankowej dla wszystkich podmiotów biorących udział w zamówieniu a także zapewni nieodpłatne przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie obowiązania umowy, 12) zapewnienie przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi elektronicznego systemu obsługi bankowej (niezwłocznie po podpisaniu umowy) oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego, 13) zapewnienie sporządzania i przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych drogą elektroniczną oraz w formie papierowej - w wyjątkowych sytuacjach na życzenie Zamawiającego, 14) umieszczenie na wyciągach bankowych wszystkich informacji o płatnościach podanych przez Kontrahentów w opisie płatności, 15) możliwość automatycznego lokowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym na koniec dnia jako overnight, 16) zapewnienie obsługi systemu masowej płatności. (Gmina wstępnie przewiduje 4 500 kont) Zamawiający korzysta z systemów informatycznych dostarczanych przez ZAKŁAD SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SIGID Sp. z o. o. Zamawiający w najbliższym czasie nie zamierza zmieniać dostawcy systemów informatycznych, 17) wydawanie na życzenie Zamawiającego zaświadczenia o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych. 3. Prowadzenie obsługi kasowej za pośrednictwem ekspozytury lub agencji w wyodrębnionym pomieszczeniu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrzanach, w dni robocze, przynajmniej w godzinach od 8:00 - 15:00, na następujących zasadach: 1) Zamawiający zapewni Wykonawcy lub agentowi Wykonawcy na podstawie umowy najmu pomieszczenie o powierzchni 50 m2 usytuowane w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrzanach przy ul. Staszica 1. 2) Wykonawca lub agent Wykonawcy wyposaży stanowisko kasowe w urządzenia i materiały do dokonywania wypłat gotówkowych za pomocą kart płatniczych w liczbie minimum jedno urządzenie na stanowisko - w chwili rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, 3) Wykonawca lub agent Wykonawcy zobowiązany będzie pokryć czynsz najmu pomieszczenia w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach w wysokości 738 zł brutto miesięcznie, 4) Zamawiający zastrzega, że czynsz z tytułu najmu będzie podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa GUS na podstawie średniego wskaźnika wzrostu cen i usług; waloryzacja nie wymaga aneksowania umowy najmu. 4. Szacunkowa liczba operacji bankowych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia wynosi 9.000 (dane za rok 2012).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach