Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w DPS Żydowo

Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
    Żydowo 112 112
    76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
    REGON: 00029618200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w DPS Żydowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 200.000 litrów do dwóch kotłowni olejowych położonych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Kotłownia nr 1 - 20 zbiorników o poj.1000 litrów każdy.Kotłownia nr 2 - 5 zbiorników o poj.1500 litrów każdy.2. Zapotrzebowanie ilościowe na olej opałowy, określone w ust.1, stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia .Niewykorzystanie pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje żadnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określający ilość oleju opałowego .Jednorazowo zamawiana -dostawa cząstkowa- ilość oleju opałowego wynosić będzie 12.000 litrów.4. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju -według wskazania przepływomierza- w temperaturze referencyjnej +15 0C.5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompę ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów.6.Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej + 15° C.7.Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 do kotłowni wskazanych w pkt.1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.9. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wystawione przez producenta świadectwo jakości, potwierdzające właściwości fizyko - chemiczne opisane w rozdz.III,pkt.12 SIWZ jakie musi posiadać dostarczony olej. Zamawiający wymaga dołączania kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przy każdej dostawie.10.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodnaz przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany orazpokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu.11.Płatności za dostarczony olej będą dokonywane po otrzymaniu faktury VAT w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszejspecyfikacji sposób wykonania dostaw. 13.Wykonawcy zobowiązani są uwzględnić w Formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ- cenęnetto 1 litra oleju opałowego producenta obowiązującą w dniu 16.11.2009 r. potwierdzoną wydrukiem z oficjalnej strony internetowej -wydruk należy dołączyć do oferty.W przypadku gdy na stronach internetowych producenta nie ma ceny na wskazany dzień należy przyjąć ostatnią aktualną cenę oleju przed dniem 16.11.2009 r.14. W Formularzu ofertowym należy uwzględnić upust Wykonawcy, który jest stały przez cały okres obowiązywania umowy.15.Przez cenę producenta Zamawiający rozumie cenę podawaną do publicznej wiadomości np. na stronie internetowej producenta.16.W trakcie wykonywania zamówienia dopuszcza się zmianę ceny netto oleju opałowego w przypadku zmiany wzrostu lub obniżki ceny oleju opałowego przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału,4)spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.5.Zamawiający odrzuca ofertę, która:1)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp;2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;4)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.5.zawiera błędy w obliczeniu ceny.6.w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp.7.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta sporządzona na druku Formularz oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Do formularza ofertowego winny być załączone n.w. dokumenty stanowiące integralną część oferty:1)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do SIWZ, 2) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy-o ile nie wynika to z innych dokumentów- 3)oświadczenia wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.6)aktualną na okres trwania umowy koncesję na obrót paliwami płynnymi,7)wykaz wykonanych dostaw oleju opałowego sporządzony na/lub wg załącznika nr 4 do SIWZ 8)zaparafowany wzór umowy, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ, 9) dokument potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny olejowej w oparciu,o którą będzie on realizował dostawy oleju opałowego.10) świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację liczników odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego.3.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej konsorcja spółki cywilne.1)w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. 2)w przypadku spółki jawnej jeżeli ze złożonych dokumentów nie wynika kwestia reprezentacji to spółki jawnej powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem.3)pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w punkcie XI SIWZ pdpkt 2. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2)dokumenty, o których mowa w pkt. 1a. i 1b. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.(WAŻNE) Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną-ne do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem każda zapisana strona Wszystkie zapisane strony oferty i załączników powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach