Przetargi.pl
Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2013 r.

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231075 , fax. 48 6231217
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231075, fax. 48 6231217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 677.000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy zł) na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pod nazwą: Zadanie nr 1. Budowa drogi gminnej - ul. Parcela w miejscowości Brzóza wraz z budową linii elektroenergetycznej NN oświetlenia drogowego - etap pierwszy w kwocie 420.000,00 zł Zadanie nr 2. Budowa drogi gminnej - ul. Rzeczna w Głowaczowie w kwocie 134.000,00 zł, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej w m. Grabnowola Kolonia w Gminie Głowaczów w kwocie 123.000,00 zł Warunki zaciągnięcia kredytu: - termin uruchomienia kredytu - w trzech transzach, - karencja w spłacie kredytu - do 31.12.2014 r. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M - marża stała banku przez cały okres trwania umowy kredytowej - prowizja przygotowawcza - nie większa niż 1% - odsetki winny być naliczane od kwoty zadłużenia - spłata odsetek w okresach miesięcznych w ostatni dzień miesiąca - spłata rat kapitału w okresach kwartalnych w ostatni dzień kwartału - zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową - okres spłaty kredytu w terminach i ratach określonych w harmonogramie spłaty kredytu - zał. nr 4 do SIWZ. - dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminie dostosowanym do potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego, - kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, - prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - źródłem sfinansowania pobranego kredytu będą dochody własne gminy, - w/w inwestycje, które maja być finansowane w ramach kredytu posiadają wszystkie wymagane prawem pozwolenia oraz są zawarte umowy z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych, - grunty na których są realizowane w/w inwestycje mają uregulowany stan prawny, - dokumenty REGON, NIP, opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, oraz wyboru Wójta Gminy i powołania Skarbnika Gminy zostaną przedłożone Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana do wykonania zamówienia przed podpisaniem umowy, Celem wcześniejszego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołączamy następujące dokumenty zabezpieczone elektronicznym podpisem: - Sprawozdanie Rb - NDS, - Sprawozdanie Rb - Z , - Sprawozdanie Rb - N, - Sprawozdanie Rb-27s, - Sprawozdanie Rb-28s, - Uchwała budżetowa z załącznikami, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 66113000-5 - usługi udzielenia kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach