Gmina Świercze ogłasza przetarg
- Adres: 06-150 Świercze, ul. Pułtuska 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6916045 , fax. 023 6916045
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świercze
ul. Pułtuska 47 47
06-150 Świercze, woj. mazowieckie
tel. 023 6916045, fax. 023 6916045
REGON: 13037849100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugswiercze.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Udzielenie Gminie Świercze kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł (osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 29 września 2009 roku do dnia 15 grudnia 2014 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Świercze w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym wypłata pierwszej transzy kredytu w kwocie 90 000,00 zł nastąpi w dniu 29.09.2009r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 15 grudnia 2009 r. 4. Waluta kredytu - PLN. 5. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2010r. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi w dniu 15.03.2010r. 6. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 7. Podstawą ustalenia stopy oprocentowania kredytu dla danego miesiąca kalendarzowego będzie stawka WIBOR 3M jako średnia notowań z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy (odsetkowy). Oprocentowanie obowiązuje w nowej wysokości od pierwszego dnia kalendarzowego każdego miesiąca. Ustaloną stopę oprocentowania powiększa się o niezmienną w całym okresie kredytowania marżę banku 8. Odsetki będą naliczane, od dnia przekazania środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych. Odsetki należne Kredytodawcy spłacane będą kwartalnie ( na podstawie wystawionych przez Kredytodawcę not obciążeniowych ) w terminach spłat rat kredytu przy czym pierwszy termin spłaty odsetek ustala się na dzień 15.12.2009r. 9. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 10. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR - 3M obowiązującą w dniu 27.08.2009r., wypłatę kredytu w całości w dniu 29.09.2009r. oraz rzeczywistą liczbą dni występujących w danym roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o. dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek naubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugswiercze.bip.org.pl/pliki/ugswiercze/specyf_11_09.doc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03