Gmina Gzy ogłasza przetarg
- Adres: 06-126 Gzy, Gzy 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6913122 , fax. 023 6913167
- Data zamieszczenia: 2010-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
Gzy 9 9
06-126 Gzy, woj. mazowieckie
tel. 023 6913122, fax. 023 6913167
REGON: 13037811400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 30 września 2010 roku do dnia 15 grudnia 2019 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym pierwsza transza kredytu nastąpi w dniu 30.09.2010r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. 5. Waluta kredytu - PLN. 6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2011r. Pierwsza spłata raty nastąpi w dniu 15.03.2011r. 7. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa na dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu według stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M kwotowej z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększony o marżę Wykonawcy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża Wykonawcy stała w całym okresie kredytowania. 9. Odsetki będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia miesiąca co 3 m-ce, poczynając od 15.12.2010r. W przypadku gdy termin spłaty odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się za termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji jednorazowej z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 12. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR -3M obowiązującą w dniu 14.07.2010r., wypłatę kredytu w całości w dniu 30.09.2010r. oraz rzeczywistą liczbę dni występujących w danym roku. Ostateczna cena oferty musi być liczba z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03