Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych

Urząd Gminy Siemiątkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-135 Siemiątkowo, ul. Władysława Reymonta 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6796176 , fax. 23 6796176
  • Data zamieszczenia: 2014-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Siemiątkowo
    ul. Władysława Reymonta 3A 3A
    09-135 Siemiątkowo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6796176, fax. 23 6796176
    REGON: 00054451000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugsiemiatkowo.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy 00/100) zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Siemiątkowo na rok 2014 Nr XXVII.46.2013 Rady Gminy Siemiątkowo z dnia 12 grudnia 2013 r. 1) Uruchomienie kredytu nastąpi w 1 transzy na rachunek podstawowy Gminy. 2) Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi w dniu podpisania umowy. 3) Spłata kredytu następować będzie miesięcznie wg harmonogramu spłat. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 4) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. 5) Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu. 6) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu, bez dodatkowych opłat i prowizji. 8) Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 9) W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy. 10) Odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca począwszy od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2019 roku. . 11) Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 12) Zamawiający ustala sposób liczenia oprocentowania w całym okresie kredytowania. Odsetki będą naliczane za liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni w każdym roku w całym okresie kredytowania. 13) Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych powiększonych o stałą marżę banku. 14) Stawka WIBOR 1M dla jednomiesięcznych okresów obrachunkowych ustalana jest dla pierwszego okresu obrachunkowego według notowań na 2 dni kalendarzowe przed podpisaniem umowy, a dla kolejnych okresów obrachunkowych na 2 dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. Oprocentowanie będzie więc stałe w okresach jednomiesięcznych. 15) Termin realizacji: Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 16) Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego są dostępne u Skarbnika Gminy. W celu zapoznania się z tymi dokumentami, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca powinien uzgodnić ze Skarbnikiem Gminy termin i godzinę wizyty. Na życzenie Wykonawcy, Zamawiający przygotuje na ten dzień kopie dokumentów potrzebnych bankowi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugsiemiatkowo.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach