Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł

Urząd Miasta Chełmży ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Gen. Hallera 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chełmży
    ul. Gen. Hallera 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 00053249400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100). 1)wypłata całości kredytu w jednej transzy w dniu podpisania umowy, 2)spłata kredytu nastąpi w ciągu ośmiu lat od momentu podpisania umowy z rocznym okresem karencji w spłacie kapitału, 3)karencja liczona od następnego miesiąca po podpisaniu umowy (1 rok), (dla potrzeb przeli-czenia kredytu podpisanie umowy i uruchomienie kredytu w m-cu lipcu, a karencja liczona będzie od sierpnia 2009r. do lipca 2010r.). 4)w przypadku przedterminowej spłaty kredytu przez kredytobiorcę, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących. 2. Ujęcie następujących kryteriów: 1)odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych do 30 dnia każdego miesiąca płatne w miesiącu następnym do 10 dnia miesiąca, 2)raty kapitałowe po okresie karencji będą płatne w terminach płatności odsetek, czyli do 10-go każdego miesiąca 3)jednorazowa prowizja bankowa w wysokości .......% kredytu płatna w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, 4)inne prowizje i opłaty pobierane przez Bank ............., 5)zabezpieczenie - weksel in blanco, 6)oprocentowanie kredytu wg stawki: WIBOR 1M na dzień 22.06.2009 r. z wyszczególnieniem marży banku ...........%, 7)możliwość zmiany harmonogramu spłat w przypadku skrócenia okresu spłaty przez Kre-dytobiorcę bez konsekwencji zachowania wartości odsetek za kredytowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 96 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - złożą oświadczenie, że w przypadku przedterminowej spłaty kredytu przez kredytobiorcę, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących. b. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. c. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnie-nia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: a. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. b. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. c. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). e. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. g. Oświadczenie, że w przypadku przedterminowej spłaty kredytu przez kredytobiorcę, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących. Forma dokumentów: a. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.chelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach