Przetargi.pl
Zespól Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ul. 23 Stycznia 13 86-050 Solec Kujawski

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 2871309 , fax. 0-52 3878746
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
    ul. 23 Stycznia 13 13
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 2871309, fax. 0-52 3878746
    REGON: 09319871600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespól Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ul. 23 Stycznia 13 86-050 Solec Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej wraz z łącznikiem położonej przy ul 29 Listopada 7 w Solcu Kujawskim.Remontobejmuje wymianę eternitu na pokrycie z dachówki ceramicznej wraz z podkładem dachowym oraz wymianę obróbek blacharskich pasów nadrynnowych koszy ściekowych rynien i rur spustowych.Wymagania wykonania jakości robót dotyczą odpowiedzialności wykonawcy za zgodność tego wykonania ze specyfikacjami i poleceniami Inspektora Nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wyniesie 5% wartości zamówienia i może być wniesione w pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spóldzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art 6b ust 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci na racunek bankowy 06132011172035575520000001 z zanaczeniem zabezpieczenie należytego wykonania umowy - remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej wraz z łącznikiem położonej przy ul. 29 Listopada 7 w Solcu Kujawski Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70% wniesionej kwoty zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru wykonanego zadnia Pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni od daty upływu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru wykonanego zadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jednąofertę Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć dokument potwierdzający właściwe umocnienie Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty,oświadczenia i załączniki o których mowa w treści niniejszej specyfikacji Oferta powinna być przygotowana zgodnie z SIWZ oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcamizałącznikami a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane określone w SIWZ Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby odpisującej ofertę Wszystkie strony oferty powinny być spięte(zszyte)w sposób trwały zapobiegający możliwości dekomletacji zawartości oferty Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej ( zamkniętej opieczętowanej pieczęcią Wykonawcy) kopercie w siedzibie Zamawiającego.Kopertę należy zaadresować Zespól Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych ul 23 Stycznia 13 86-050 Solec Kujawski oraz opisać Remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej wraz z łącznikiem położonej przy ul 29 Listopada 7 w Solcu Kujawskim Wykonawca otrzyma na żadanie potwierdzenie złożenia oferty i zostanie poinformowany pod jakim numerem została zarejestrowana jego oferta Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty Wykonawca nie może wycofać lub zmienić treść oferty po upływie terminu do składania ofertOferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu do wniesienia protestu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach