Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasieniec

Wójt Gminy Jasieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-604 Jasieniec, ul. Warecka 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6613570 , fax. 048 6613581
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasieniec
    ul. Warecka 42 42
    05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6613570, fax. 048 6613581
    REGON: 00054655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jasieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 1 350 000 zł (jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na finansowanie planowanego deficytu Gminy Jasieniec w 2009r. 2. Wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty: 1. Należy uwzględnić możliwość wypłaty kredytu w dwóch transzach: pierwszej niezwłocznie po podpisaniu umowy, drugiej do 15 grudnia 2009r. Naliczanie odsetek następować będzie od faktycznej kwoty wypłaconego kredytu. 2. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w latach 2010 - 2017. Spłaty cztery razy w roku: 30 marca, 30 czerwca, 30 września, 30 grudnia każdego roku. 3. Należy uwzględnić możliwość przedterminowej spłaty kredytu, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów; 4. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny (in blanco). 5. Oprocentowanie liczone będzie w wysokości zmiennej stopy procentowej w oparciu o WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę banku w stawce zaoferowanej do przetargu; 6. Wysokość prowizji nie może przekroczyć stawki zaoferowanej do przetargu; 7. Opłaty bankowe nie mogą przekroczyć stawki zaoferowanej do przetargu; 8. Należy uwzględnić wymagania dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty zawarte w rozdz. XII SIWZ; 9. Zamawiający, w celu udowodnienia zdolności kredytowej do SIWZ, załącza: 1) Absolutorium dla Wójta za 2008r; 2) Sprawozdania z realizacji budżetu (Rb-Z, RB-N, Rb-NDS oraz o dochodach i wydatkach) za 2008r i I półrocze 2009r; 3) Budżet Gminy na 2009r; 4) Opinię RIO o realizacji budżetu za 2008r i I półrocze 2009r; 5) Opinię RIO o planie budżetu na 2009r; 6) Uchwałę Rady Gminy o zaciągnięciu kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Krajowy Rejestr Sądowy Odpis z Rejestru Przedsiębiorców) A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wzór załącznik nr 2 do SIWZ). B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1) Oferta winna zawierać wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna. B.2)Dokumenty dodatkowe: W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach