Gmina Radzanowo ogłasza przetarg
- Adres: 09-451 Radzanowo, ul. Płocka 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 2613410
- Data zamieszczenia: 2011-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzanowo
ul. Płocka 32 32
09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie
tel. 24 2613410
REGON: 61101605700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radzanowo na 2011 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielennia kredytu w wysokości 810000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radzanowo na 2011 rok oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, na podstawie dyspozycji zamawiającego, 2) kredyt wypłacony będzie w następujących transzach i wysokości: - 600000,00 zł - 20.10.2011r. - 210000,00 zł - 24.11.2011r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian terminów i wysokości poszczególnych transz w zależności od potrzeb. 3) zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. 4) spłata rat kapitałowych i odsetek następowała będzie cztery razy w roku przez okres 10 lat (40 rat) w terminach: 31.03.2012r., 30.06.2012r., 30.09.2012r., 31.12.2012r., 31.03.2013r., 30.06.2013r., 30.09.2013r., 31.12.2013r., 31.03.2014r., 30.06.2014r., 30.09.2014r., 31.12.2014r., 31.03.2015r., 30.06.2015r., 30.09.2015r., 31.12.2015r., 31.03.2016r., 30.06.2016r., 30.09.2016r., 31.12.2016r., 31.03.2017r., 30.06.2017r., 30.09.2017r., 31.12.2017r., 31.03.2018r., 30.06.2018r., 30.09.2018r., 31.12.2018r., 31.03.2019r., 30.06.2019r., 30.09.2019r., 31.12.2019r., 31.03.2020r., 30.06.2020r., 30.09.2020r., 31.12.2020r., 31.03.2021r., 30.06.2021r., 30.09.2021r., 31.12.2021r. 5) odestki naliczane będą od wysokości faktycznie wykorzystanego kredytu. 3. Okres kredytowania ustala się od podpisania umowy do 31.12.2021r. 4. Przekazanie transz kredytu na potrzeby zamawiającego nastąpi na podstawie dyspozycji zamawiającego. 5. Kredyt przelewany będzie na wskazane przez zamawiającego konto w terminie do 3 dni od syspozycji zamawiającego, przy czym 3 dzień jest dniem w którym środki pieniężne znajdą się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do spłaty kredytu przed terminem bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. 7. W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej i odsetek będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 8. Jako termin płatności rat kapitałowych i odsetek przyjmuje się dzień obciążenia rachunku zamawiającego. 9. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Koszt kredytu stanowić będą: 1) oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 1M notowanego w dniu 19 miesiąca poprzedzającego okres za który odsetki są naliczane (dla celów porównawczych ofert złożonych w postępowaniu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 19.09.2011r.) 2) marża określona w % stała w okresie trwanai umowy. 11. Koszty wymienione powyżej stanowią jedyne wyngarodzenie wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. 12. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 13. Kredyt udzielony zostanie w PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03