Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 06-316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7512720 , fax. 029 7512725
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Kościelna 3 3
06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie
tel. 029 7512720, fax. 029 7512725
REGON: 00054666700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu. Przedmiotem zamówienia jest: a) kredyt długoterminowy w kwocie 800 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu gminy na 2009 r., poprzez przekazanie środków na rachunek bieżący budżetu gminy w Banku BS Przasnysz po potrąceniu prowizji przygotowawczej. b) oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów między bankowych powiększone o stałą marżę banku, c) zabezpieczenie kredytu weksel in blanco, d) spłata kredytu nastąpi kwartalnie w równych 32 ratach (8 lat) w terminie do ostatniego dnia miesiąca, przy czym pierwsza rata kapitałowa z odsetkami zostanie spłacona do dnia 31 listopada 2009 r., e) odsetki od kredytu będą spłacane kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca za dany miesiąc na podstawie informacji przesłanej z banku w oparciu o aktualne stopy procentowe, f) odsetki od kredytu za okres od udzielenia kredytu do 31 października 2009 r. płatne w terminie do 10-11-2009 r. g) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy (tj. możliwość przedterminowej spłaty części kredytu). W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się: wykonanie budżetu za 2006 rok (dochody) 8.037.540,81 zł, wykonanie budżetu za 2007 rok (dochody) 8.364.461,42 zł, wykonanie budżetu za 2008 rok (dochody) 10.165.620,51 zł, wykonanie budżetu za I kwartał 2009 rok (dochody) 2.599.716,92 zł. Planowany budżet gminy na koniec 2009 roku wynosi 9.161.021,00 zł, w roku 2010 i latach następnych wzrost o 5% rocznie. Kredyt w rachunku bieżącym gminy - maksymalny limit 400.000 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - ogólne warunki umowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. - oświadczenie stwierdzające, że bank może wykonywać usługi, - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Bank nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że usługodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Banku. - oświadczenie o nie karalności na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03