Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 2.797.268,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów

Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 00053751000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 2.797.268,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu konsolidacyjnego złotówkowego w kwocie 2.797.268,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem złotych) z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów następujących bankach: - kredytu w kwocie 200 000 zł wobec Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Radomiu Oddział w Jastrzębiu, zaciągniętego w 2008 roku, - kredytu w wysokości 153.250 zł wobec Południowo-Mazowieckiego Banku Spółdzielczego w Jedlińsku Oddział Szydłowiec, zaciągniętego w 2009 roku , - kredytu w wysokości 974 553 zł wobec Banku Pekso S.A. O/Radom zaciągniętego w 2011 roku, - kredytu w kwocie 1 469 465 zł w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu Oddział w Jastrzębiu zaciągniętego w 2012 roku 2. Bank udzielający kredytu po podpisaniu umowy dokona spłaty powyższych zobowiązań na konta ww. banków podanych przez Zamawiającego nie później niż do dnia 30 września 2013 r. 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. 4.Okres karencji w spłacie kapitału i odsetek - do 31.12.2013 r. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego. 6.Spłata kredytu następować będzie w ratach miesięcznych do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca po okresie karencji tj. od 31 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2021 r. 7. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od stycznia 2014 roku. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach, 8. Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 1M liczone jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia ofert - marża stała w okresie kredytowania. 9. Marża banku jest wartością stałą w okresie obowiązywania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu, 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy 12. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blaco wraz z deklaracją wekslową. 13.Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminów spłat rat kredytu jak również zmiany wysokości kwot w poszczególnych ratach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach